Selviytymiskeinot

Re: Selviytymiskeinot

ViestiKirjoittaja eea » 27.11.2020 21:38

Ai että se on minun vikani kun kirjastot laitetaan kiinni? :D Kiitos - olet viihdyttävä lukuisten muiden facebook-idioottien tavoin. Kuten siellä kirjoitin että jos uskaltaa mainita esim. koronan kuolinprosentin niin ihmiset suhtautuvat kuin olisi ottanut koululuokallisen alakouluikäisiä panttivangiksi ja tappanut ja syönyt nämä. Jos jatkamme keskustelua hetken verran niin keksit varmaan vielä että koko korona on minun vikani?
Enemmän tai vähemmän sekopäinen
eea
 
Viestit: 2582
Liittynyt: 15.01.2019 20:52

Re: Selviytymiskeinot

ViestiKirjoittaja eea » 27.11.2020 21:41

Ihan turha kiristää millään. Että jos nämä ei auta suljetaan kaikki. Herran tähden - Sulkekaa sitten! Jos haluatte niin laittakaa vaikka koronapoliisi soittamaan jokaisen ovikelloa ja ampukaa luoti jokaisen päähän! Ihan vitun sama minulle. Eipähän kuoltaisi koronaan ainakaan...
Enemmän tai vähemmän sekopäinen
eea
 
Viestit: 2582
Liittynyt: 15.01.2019 20:52

Re: Selviytymiskeinot

ViestiKirjoittaja Mirri » 28.11.2020 00:14

eea kirjoitti:Mitäköhän vitun hyötyä niistä maskeista on? En aio pitää tuntikausia jotain saastunutta, kostunutta ja kontaminoitunutta kangasta kasvoillani koska olen ihan vakuuttunut että siitä minä sen koronan lopulta saan. Ymmärrän että kun mitään muuta ei voi tässä tilanteessa tehdä niin osaa helpottaa että on joku maski joka tarjoaa näennäisen toimijuuden ja auttaa sietämään tilanteen epävarmuutta. Itse en sellaisia kainalosauvoja tarvitse!

Mitä useampi ihminen ajattelee samoin kuin sinä, sitä varmemmin kirjastot pysyvät kiinni jatkossakin.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21981
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Selviytymiskeinot

ViestiKirjoittaja eea » 28.11.2020 00:29

Mutta riittääkö se? Pitäisikö kuitenkin sulkea ihan kaikki muutkin paikat?
Enemmän tai vähemmän sekopäinen
eea
 
Viestit: 2582
Liittynyt: 15.01.2019 20:52

Re: Selviytymiskeinot

ViestiKirjoittaja Mirri » 01.12.2020 00:48

eea kirjoitti:Mutta riittääkö se? Pitäisikö kuitenkin sulkea ihan kaikki muutkin paikat?

Näyttää siltä, ettei riitä, ja että lopulta suljetaan kaikki julkiset paikat - ennemmin tai myöhemmin. Ja lisäksi rajoitetaan ihmisten liikkumista sen minkä vain suinkin pystytään lakeja rikkomatta.
Paitsi jos ihmiset päättävät ryhdistäytyä ja tehdä omalta osaltaan kaiken mahdollisen koronan leviämisen ehkäisemiseksi.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21981
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Selviytymiskeinot

ViestiKirjoittaja eea » 01.12.2020 01:45

Luulen että parempi sulkea ihan kaikki.

(Jos pysyvästi suljetaan paikat ei tule pyöröoviongelmaa. Ihan vaan vihjeenä.)

Onko vielä jotain sydämen päällä minkä haluat avata? Kerro kaikki mamille. Kannatan kommunikaatiota.
Enemmän tai vähemmän sekopäinen
eea
 
Viestit: 2582
Liittynyt: 15.01.2019 20:52

Edellinen

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron