Ulkomaantilaukset tökkii

Ulkomaantilaukset tökkii

ViestiKirjoittaja eea » 03.03.2020 15:42

Olen tilannut EBAYstä lähinnä askartelutarvikkeita. Alussa sain 5-6 ja näytti lähteneen käyntiin hyvin. Nyt ei moneen viikkoon ole tullut mitään. Jotain 10-12 tilausta olisi pitänyt tulla.

Niistä saa kyllä rahat takaisin ja olen vaatinut ja saanut. Mulla on kuitenkin pelko että jos jokaisesta vaadin takaisin niin ylläpito jossain vaiheessa alkaa epäillä mun huijaavan ja ettei noin monta tilausta ole voinut olla tulematta.

Voikohan korona vaikuttaa jotenkin? Entä kun tein Silkkitieltä muutaman tilauksen aikanaan ja nimeni jäi poliisin tietoon niin onko mahdollista että tulli tutkii tarkemmin ettei niissä ole huumeita? En kyllä huomannut että nuo saapuneet tilaukset olisi avattu mutta en osannut silloin vielä epäilläkään. Neljä tilausta tuli kyllä täsmälleen samana päivänä mitä vähän ihmettelin
Enemmän tai vähemmän sekopäinen
eea

Re: Ulkomaantilaukset tökkii

ViestiKirjoittaja eea » 04.03.2020 22:20

Korona onkin se syy. Annan tilauksille pari viikkoa lisäaikaa tulla ennen vaatimista maksun palautuksesta.
Enemmän tai vähemmän sekopäinen
eea

Re: Ulkomaantilaukset tökkii

ViestiKirjoittaja Kurppa » 05.03.2020 13:54

Ensn oli Suomen postin lakko , sitten kiinalainen uusivuosi jonka jälkeen viruskaranteeni. Kiinasta ainakin on jo lähetysten postittelu alkanut palautua kohti normaalia.
Kurppa

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet