Omalääkärini lopetti terveysasemalla. Laitoin tämän uusintaan ja Kantaan tuli ilmoitus
"XX lääkäri
Helsingin sote terveydenhuolto
17.12.2018
Hoidon toteutus
Konsultaatio / Lähete
Hoitaja konsultoi. Sirdalud toivoo bruksismiin ja selkäjumiin.
Res keskuksen mukaan Sirdalud viimeksi toimitettu 10.9 30 kpl.
Potilaalla paljon lääkityksiä osittain yksityispuolelta kirjoitetuja; 11-12/ 2018 toimitettuna;Doxal 50mg, Imovane 7,5mg,Lyrica sekä 225 että 150mg, Cymbalta 60mg, Medipam 5mg, Tenox 20mg.
Suosittelisin ehdottomasti hoidon keskittämistä jo lääke interaktioidenkin puolesta. Suos varaamaan ajan terv asemalle jotta saisi lääke- ja hoitosuunnitelman tehtyä. Vaihtoehtona toki voi olla yksityinenkin lääkäri jos niin haluaa. Pääasia että lääkkeet uusitaan aina samassa paikassa.
Sen varran paljon sedatoivia lääkityksiä käytössä että Sirdaludin lisäkäyttö ei mielestäni ole indisoitu.
Suosittelen että tilataan aika joko lääkärille tai esim YY joka voisi koordinoida hoitoa"
Tämä on jotenkin koomista että tästä Cirdaludista on tullut näin suuri meteli. Kuitenkin minut kutsuttiin hoitoon toisen sairaanhoitaja-lääkäriparin puolelta raudoista. Sairaanhoitaja ainakaan ei tuntunut tästä tietoiselta. Jos lääkärikään ei ole niin luuletteko että jos pyydän vastaanotolta Cirdaludin uusintaa niin hän törmää uusiessa tähän viestiin? Itse luulen että se näkyy vain jos Kantaa selailee mutta voiko tämänkaltainen viesti jäädä "roikkumaan" itse reseptiin? Naurettavaa että narskutteluun käyttämäni lihasrelaksantti aiheuttaa näin kauhean metakan. Käytän sitä vielä tosi vähän.