Miks mua ärsyttää

Miks mua ärsyttää

ViestiKirjoittaja trisse » 02.12.2018 14:22

Mulla on kaveri jonka toiminta ärsyttää mua jotenkin suunnattomasti mutten tajua miksi. Se on kaksisuuntainen ja päässyt eläkkeelle osin huijaamalla. (Toiset on trisseä parempia huijaamaan :roll: ) Sillä on tosi hyvä eläke - mm. työskennellyt Amerikassa ja saa sieltäkin eläkerahoja joista kela ei tiedä mitään. Se eli mukavaa elämää ja kävi kaukomatkoilla kahdesti vuodessa. Eli kuitenkin jotenkin yli varojensa ja keksi että tarvii vielä lisää rahaa. Nyt on kaupan kassalla tekemässä yövuoroja ja seuraava vapaa on kuulemma 20.12 :shock:

Miks mua ärsyttää niin hirveästi se että se meni kaupan kassalle? Se meinaan potuttaa mielettömästi. :roll: Kateus ei tätä selitä sillä kateellinenhan olen just siitä elämästä jonka se hylkäsi! Osin suututtaa kun ei oo aikaa nähdä mutta jokin muukin suututtaa. Tuhlaa elämäänsä turhantakia ostaakseen jotain joutavaa roinaa. En voi ymmärtää...
trisse
 

Re: Miks mua ärsyttää

ViestiKirjoittaja Psywo » 10.12.2018 00:15

Minä taas en oikein ymmärrä miksi sinua ärsyttää. Vähän itseä ärsytti tuo: "tuhlaa elämäänsä" ja "joutavaa roinaa". Kai jokainen elää kuten parhaakseen näkee, kunhan ei muita vahingoita ja mitä pahaa on, jos pitää tavaroista ja ostaa niitä (kun se ei ketään suoraan vahingoita). Ärsyyntymistä ei nyt lasketa tahalliseksi vahingoittamiseksi.
Psywo
 
Viestit: 607
Liittynyt: 10.12.2018 00:05

Re: Miks mua ärsyttää

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 10.12.2018 00:57

Tervetuloa, Psywo!
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miks mua ärsyttää

ViestiKirjoittaja Psywo » 10.12.2018 00:58

Kiitos Psykopatologia!
Psywo
 
Viestit: 607
Liittynyt: 10.12.2018 00:05

Re: Miks mua ärsyttää

ViestiKirjoittaja trisse » 10.12.2018 03:10

Psywo kirjoitti:Minä taas en oikein ymmärrä miksi sinua ärsyttää. Vähän itseä ärsytti tuo: "tuhlaa elämäänsä" ja "joutavaa roinaa". Kai jokainen elää kuten parhaakseen näkee, kunhan ei muita vahingoita ja mitä pahaa on, jos pitää tavaroista ja ostaa niitä (kun se ei ketään suoraan vahingoita). Ärsyyntymistä ei nyt lasketa tahalliseksi vahingoittamiseksi.

No sitähän mä tässä ihmettelinkin että mikä kumma tässä oikeasti mua ärsyttää kun ei ole syytä.
trisse
 

Re: Miks mua ärsyttää

ViestiKirjoittaja Palle » 10.12.2018 09:18

Minä luulen, että sinua ärsyttää hänen yrittelijäisyytensä sillä lailla, että "miksen minä hoksannut itse mennä kaupan kassalle paikkaamaan rahan tarvettani?"

(Tosin energisyys saattaa liittyä kaksisuuntaisuuteenkin.)
Ko on ilonen luanto, ni kaikki maistuu hyvältä
Avatar
Palle
 
Viestit: 6627
Liittynyt: 12.03.2018 23:03

Re: Miks mua ärsyttää

ViestiKirjoittaja trisse » 10.12.2018 09:30

Olen minä hoksannut mutta minut kerran potkittiin ulos sieltä enkä varmaan jaksaisi olla.
trisse
 

Re: Miks mua ärsyttää

ViestiKirjoittaja trisse » 10.12.2018 17:08

Tosiaan olin harjoittelijana K-kaupassa ja tapani mukaan olin vähän muita kömpelömpi, minulle oli vaikea saada sitä nauhaa pysähtymään. Kuitenkin lopulta opin mutta sain sitten kenkää viiden illan jälkeen. Kun kysyin syytä sanoin etten ollut riittävän "ripeä ja palvalualtis". En tiedä mitä tuolla edes tarkoitettiin. Paikalle tuli ihmisiä jotka eivät olleet punninneet vihanneksiaan. Pyysin heitä tekemään sen ja tulemaan takaisin. Osa oli närkästyneitä - "Tää ois ollut sun tehtävä!". Varmaan mutta mun tehtäväksi sanottiin myös se ettei kassaa saa koskaan jättää auki kesken kassatapahtuman. En mä voinut jättää kassaa auki ja toivoa että joku ei sitä ryöstä ja mennä katsomaan mitä pihvitomaatit tänään painaakaan. Mulle ei selitetty yhtään miten se kassa lukittaisiin kesken kassatapahtuman.
trisse
 

Re: Miks mua ärsyttää

ViestiKirjoittaja Palle » 10.12.2018 23:31

Minua joskus nolotti, kun olin unohtanut punnita jonkun vihannespussin ja kassaneiti singahti punnitsemaan sitä ja selkäni takana jono kasvoi. :oops:

Olisinhan minä joutanut kipaista punnitsemassa sen, jolloin kassan toiminta ei olisi pysähtynyt.

Se oli selkeä tuotantokatkos, kun kauppa ei ollut funtsinut valmiiksi miten näissä poikkeustapauksissa toimitaan.
Ko on ilonen luanto, ni kaikki maistuu hyvältä
Avatar
Palle
 
Viestit: 6627
Liittynyt: 12.03.2018 23:03


Paluu Vertaistuki ja lääkkeet



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron