.

Re: Parempi palsta

ViestiKirjoittaja trisse » 22.10.2018 15:20

Kaapo kirjoitti:
trisse kirjoitti:
Kaapo kirjoitti:
trisse kirjoitti:Mietin just tänään että oksettaa aina tulla tänne. Harvoin missään muualla on niin monta mulkkua, molopäätä, rasistisikaa, egoistia ja narsistia koolla kuin täällä. Ne harvat jotka eivät ole paskiaisia ovat sitten tyhmiä. Useimmat kuitenkin sekäettä.


Mitkä noista mätsää muhun?

Sanotaan niin ettet ole aina tyhmä. Pääsee vähemmällä kirjoittamisella...


Mennääkö kaljalle?

Taidat olla melko kaukana.
trisse
 

Re: .

ViestiKirjoittaja ip-banni » 22.10.2018 15:31

Tasapuolisuuden nimissä käyhän Kyllästynyt laittamassa ketjun nimi takaisin.
ip-banni
 

Re: .

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 22.10.2018 15:54

ip-banni kirjoitti:Tasapuolisuuden nimissä käyhän Kyllästynyt laittamassa ketjun nimi takaisin.

En muuta, koska nykyinen otsikko ei loukkaa ketään.
Sinun tekemäsi muutos oli loukkaava.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9246
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Parempi palsta

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 22.10.2018 16:08

logia kirjoitti:Olisiko mahdollista saada toinen vastaava palsta, jonka ylläpitäjä olisi nainen? Feministikin saisi olla...

Olen usein miettinyt samaa.
Kevytversio omasta palstasta voisi olla lisätä tänne uusi erillinen osasto, jossa ei paasattaisi nais- ja feminismivihaa. Uuden osaston nimi voisi olla vaikka "Naistenhuone".

Vaikka mielestäni nais- ja feministivihan levittämistä ei pitäisi sallia missään osioissa, niin kun sitä kuitenkin nykyiset osiot ovat pullollaan, saisi täällä mielellään olla ainakin yksi osasto jota voisi lukea ilman oksennusrefleksin aktivoitumista ja jossa voisi kirjoittaa ilman naisten halventamista tai jatkuvaa ruikutusta feminismistä.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9246
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: .

ViestiKirjoittaja ip-banni » 22.10.2018 16:15

Teepä sie tosiaankin Naistenhuone- osasto. Ainakin minä lupaan pysyä sieltä pois.
ip-banni
 

Re: Parempi palsta

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 22.10.2018 19:06

Kaapo kirjoitti:Aina voi ite perustaa ja määritellä säännöt. - Mitä muuten oot vetäny ku jutut on utopistisia?

Täysin turha viesti tuokin.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: .

ViestiKirjoittaja Mirri » 22.10.2018 19:19

"Tää misu"...

Kaapo, avaa sinä silmäsi!
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21979
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: .

ViestiKirjoittaja Mirri » 22.10.2018 19:27

Olet näköjään taas löytänyt itsellesi uuden nimiteltävän kirjoittajien joukosta. Ja tietysti syy nimittelysi kohteeksi joutumiseen on hänessä, ei sinussa - vai miten?
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21979
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Parempi palsta

ViestiKirjoittaja ip-banni » 22.10.2018 20:01

ip-banni kirjoitti:
logia kirjoitti:Olette kyykäärmeen sikiöitä.


MIRRI ei huomannut tätä nimittelyä.
ip-banni
 

Re: Parempi palsta

ViestiKirjoittaja ip-banni » 22.10.2018 20:14

ip-banni kirjoitti:
logia kirjoitti:Sinä, jumalanhylkäämä olet aina pilkannut minua. Syytä en tiedä.

MIRRI ei huomannut tätä nimittelyä.
ip-banni
 

Re: .

ViestiKirjoittaja Mirri » 22.10.2018 20:24

Ip-banni, vuosien varrella olen monet kerrat ummistanut silmäni silloinkin, kun olen itse ollut sinun nimittelyjesi kohteena. Yhtään et ole häiriintynyt, vaikken olekaan kiinnittänyt huomiota törkyilyysi.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21979
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: .

ViestiKirjoittaja ip-banni » 22.10.2018 20:28

Ole jumalanahylkäämä epäsikiö jo hiljaa.
ip-banni
 

Re: .

ViestiKirjoittaja logia » 23.10.2018 13:22

Anteeksi.
logia
 
Viestit: 1686
Liittynyt: 20.02.2018 15:52

Re: .

ViestiKirjoittaja Hilppa » 23.10.2018 13:52

"Kyykäärmeen sikiö" on parempi kuin "misu". Minua saa sanoa kyykäärmeen sikiöksi, koska jokainen ymmärtää kuinka absurdi kyseinen väittämä on. Siihen ei sisälly mitään järjellistä latausta ja kertoo enemmän lausunnon antajasta, jos sellaista sanaa minua kuvaamaan käyttää. Sen sijaan misu on epäkohteliasta oksettavaa tungettelua. Ventovieraan taholta tuleva seksistinen tuttavallinen lähestyminen on kuin kyykäärmeen nuolaisu.
Hilppa
 

Re: .

ViestiKirjoittaja ip-banni » 23.10.2018 16:59

ip-banni
 

Re: .

ViestiKirjoittaja Palle » 23.10.2018 23:44

Wau komea misu. maiskis
Kuva
Ko on ilonen luanto, ni kaikki maistuu hyvältä
Avatar
Palle
 
Viestit: 6627
Liittynyt: 12.03.2018 23:03

Re: .

ViestiKirjoittaja ip-banni » 25.10.2018 09:41

Kaapo kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:"Kyykäärmeen sikiö" on parempi kuin "misu". Minua saa sanoa kyykäärmeen sikiöksi, koska jokainen ymmärtää kuinka absurdi kyseinen väittämä on. Siihen ei sisälly mitään järjellistä latausta ja kertoo enemmän lausunnon antajasta, jos sellaista sanaa minua kuvaamaan käyttää. Sen sijaan misu on epäkohteliasta oksettavaa tungettelua. Ventovieraan taholta tuleva seksistinen tuttavallinen lähestyminen on kuin kyykäärmeen nuolaisu.



Okei kyykäärmeen sikiö. Pidät siis itseäsi mahdollisesti misuna.

Osaatko nyt Hilppa kertoa mitä kyykäärmeen sikiö kertoo sen käyttäjästä?
ip-banni
 

Re: .

ViestiKirjoittaja Hilppa » 25.10.2018 10:25

ip-banni kirjoitti:
Kaapo kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:"Kyykäärmeen sikiö" on parempi kuin "misu". Minua saa sanoa kyykäärmeen sikiöksi, koska jokainen ymmärtää kuinka absurdi kyseinen väittämä on. Siihen ei sisälly mitään järjellistä latausta ja kertoo enemmän lausunnon antajasta, jos sellaista sanaa minua kuvaamaan käyttää. Sen sijaan misu on epäkohteliasta oksettavaa tungettelua. Ventovieraan taholta tuleva seksistinen tuttavallinen lähestyminen on kuin kyykäärmeen nuolaisu.



Okei kyykäärmeen sikiö. Pidät siis itseäsi mahdollisesti misuna.

Osaatko nyt Hilppa kertoa mitä kyykäärmeen sikiö kertoo sen käyttäjästä?

Saatanhan tuota, mutta enpä taida kehtoo.
Hilppa
 

Re: Parempi palsta

ViestiKirjoittaja vibeke » 25.10.2018 13:01

trisse kirjoitti:Mietin just tänään että oksettaa aina tulla tänne. Harvoin missään muualla on niin monta mulkkua, molopäätä, rasistisikaa, egoistia ja narsistia koolla kuin täällä. Ne harvat jotka eivät ole paskiaisia ovat sitten tyhmiä. Useimmat kuitenkin sekäettä.
Vaikutanko minä tyhmältä? (Itsetuntemuksen kannalta ihan hyödyllistä tietää, jos minusta saa sen vaikutelman.)
vibeke
 

Re: Parempi palsta

ViestiKirjoittaja ip-banni » 25.10.2018 13:43

vibeke kirjoitti:
trisse kirjoitti:Mietin just tänään että oksettaa aina tulla tänne. Harvoin missään muualla on niin monta mulkkua, molopäätä, rasistisikaa, egoistia ja narsistia koolla kuin täällä. Ne harvat jotka eivät ole paskiaisia ovat sitten tyhmiä. Useimmat kuitenkin sekäettä.
Vaikutanko minä tyhmältä? (Itsetuntemuksen kannalta ihan hyödyllistä tietää, jos minusta saa sen vaikutelman.)

Entäs, jo oletkin ihan pelkkä paskiainen.

Trissen listasta jäi pois juoppo ja sosiiaalipummi.
ip-banni
 

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron