Oletko kehopositiivinen?

Re: Oletko kehopositiivinen?

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 31.07.2018 12:20

Palle kirjoitti:Minulla on käsitys, ettei kyseiseltä penkiltä ole kommentoitu ohikulkevia naisia...

Mistä perustat käsityksesi?
Oman kokemukseni mukaan olisi pikemminkin ihme, jos penkillä istuvat miehet eivät ohikulkevien naisten ulkonäköä kommentoisi.
Palle kirjoitti:... Koko touhu on hysteeristen feministien aikaansaannosta...

Miksi taas väität feministejä hysteeriksi???
Ei tarvitse olla hysteerinen eikä feministikään todetakseen, että on varsin tavallista ja yleistä, että miehet kritisoivat ja kommentoivat heille tuntemattomienkin naisten ulkonäköä.

Penkin kuva ei tuo mitään lisäarvoa ketjuusi. Penkki kuin penkki kelpaa istuimeksi pölvästeille.
Eikä penkin poistaminenkaan mitään ratkaise, koska ongelman syy on miesten vinoon luutuneet asenteet sekä yleinen typeryys.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9250
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Oletko kehopositiivinen?

ViestiKirjoittaja Palle » 31.07.2018 14:10

Kyllästynyt kirjoitti:
Palle kirjoitti:Minulla on käsitys, ettei kyseiseltä penkiltä ole kommentoitu ohikulkevia naisia...

Mistä perustat käsityksesi?
Oman kokemukseni mukaan olisi pikemminkin ihme, jos penkillä istuvat miehet eivät ohikulkevien naisten ulkonäköä kommentoisi.

Se taitaa olla salainen toiveesi, kun siitä niin paljon paasaat. Minusta tuntuu, että kommentteja tulee vain poikkeustapauksissa.
Ko on ilonen luanto, ni kaikki maistuu hyvältä
Avatar
Palle
 
Viestit: 6632
Liittynyt: 12.03.2018 23:03

Re: Oletko kehopositiivinen?

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 31.07.2018 19:26

Palle kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Palle kirjoitti:Minulla on käsitys, ettei kyseiseltä penkiltä ole kommentoitu ohikulkevia naisia...

Mistä perustat käsityksesi?
Oman kokemukseni mukaan olisi pikemminkin ihme, jos penkillä istuvat miehet eivät ohikulkevien naisten ulkonäköä kommentoisi.

Se taitaa olla salainen toiveesi, kun siitä niin paljon paasaat. Minusta tuntuu, että kommentteja tulee vain poikkeustapauksissa.

No ei todellakaan ole.
Sinä Palle Riidankylväjä et tietääkseni milloinkaan ole ollut tyttö/nainen, eikä sinulle näytä mitään muutakaan kautta syntyneen käsitystä siitä kuinka tavallista ja yleistä huutelu, kritisointi ja kommentointi on.

On täyttä perätöntä potaskaa esittää, että "kommentteja tulee vain poikkeustapauksissa".
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9250
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Oletko kehopositiivinen?

ViestiKirjoittaja Palle » 31.07.2018 22:16

Minä en ole eläessäni ollut kovin montaa kertaa todistamassa kommentointeja. Nekin, joita olen todistanut ovat olleet lähinnä ihailevia ja hyväntahtoisia.

Ehkä nyt feminismin vyöryessä päälle joka tuutista, sävy on saattanut muuttua?
Ko on ilonen luanto, ni kaikki maistuu hyvältä
Avatar
Palle
 
Viestit: 6632
Liittynyt: 12.03.2018 23:03

Re: Oletko kehopositiivinen?

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 31.07.2018 22:43

Palle kirjoitti:Minä en ole eläessäni ollut kovin montaa kertaa todistamassa kommentointeja...

Millä perusteella uskot kuitenkin tietäväsi, että ne ovat harvinaisia?
Palle kirjoitti:... Nekin, joita olen todistanut ovat olleet lähinnä ihailevia ja hyväntahtoisia...

Ei ole merkitystä ovatko ne kommentoijan itsensä mielestä ihailevia tai hyväntahtoisia.
Palle kirjoitti:... Ehkä nyt feminismin vyöryessä päälle joka tuutista, sävy on saattanut muuttua?
Jaaha. Keksit sitten taas ryhtyä syyttämään feminismiä tästäkin.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9250
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Oletko kehopositiivinen?

ViestiKirjoittaja Palle » 01.08.2018 12:45

Huåh! Taas muuttui positiivinen aloitukseni Pallen sättimiseksi. :|
Ko on ilonen luanto, ni kaikki maistuu hyvältä
Avatar
Palle
 
Viestit: 6632
Liittynyt: 12.03.2018 23:03

Re: Oletko kehopositiivinen?

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 01.08.2018 13:14

Palle kirjoitti:Huåh! Taas muuttui positiivinen aloitukseni Pallen sättimiseksi. :|

Sinun aloituksessasi ei ollut mitään positiivista - tälläkään kertaa.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9250
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Oletko kehopositiivinen?

ViestiKirjoittaja Mirri » 11.08.2018 15:23

Siteeraan Pallen viestin toisesta ketjusta tähän ketjuun, jota viesti koskee:
"Yritin aloittaa ketjun kehopositiivisuudesta, mutta se päättyi siihen, että voimakaksikko Kyllästynyt ja Mirri rusikoi minut lättäjalaksi. "

viewtopic.php?f=9&t=21474

(Lisäsin linkin ketjuun, josta Pallen viesti on siteerattu.)
Viimeksi muokannut Mirri päivämäärä 11.08.2018 16:42, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21980
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Oletko kehopositiivinen?

ViestiKirjoittaja Katla » 11.08.2018 16:07

miksi tuo siteeraus tähän ?
Katla
 

Re: Oletko kehopositiivinen?

ViestiKirjoittaja Mirri » 11.08.2018 16:10

Miksi ei?
Pallen esittämä rusikointisyytös liittyy juuri tähän ketjuun.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21980
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Oletko kehopositiivinen?

ViestiKirjoittaja Katla » 11.08.2018 16:17

rusikointisyytös

nii joo, miksipä ei. Toit tekstin tänne kuitenkin siinä mielessä, että katsokaas nyt mitä tuo Palle sanoi- Olet hyvin hyvin loukkaantunut ja luultasti haet hyvitystä. Kohta on Palle taas pulassa.
Katla
 

Re: Oletko kehopositiivinen?

ViestiKirjoittaja ip-banni » 11.08.2018 16:19

Ketju oli 10 päivää hiljainen, kunnes Mirri ilkeyksissään päätti sen nostaa ylös. Että pääsee sättimään Pallea monessa ketjussa.
ip-banni
 

Re: Oletko kehopositiivinen?

ViestiKirjoittaja Palle » 11.08.2018 17:02

Mirri kyllä itse pillastuu, jos hänen juttujaan siirrellään ketjusta toiseen...
Ko on ilonen luanto, ni kaikki maistuu hyvältä
Avatar
Palle
 
Viestit: 6632
Liittynyt: 12.03.2018 23:03

Re: Oletko kehopositiivinen?

ViestiKirjoittaja Katla » 11.08.2018 17:20

juu armottomasti suuttuukin! Vaikka kopioisi omaan päikkyynsä yleiseltä jotain Mirrin kirjoittamaa, niin tuleehan se perässä sunt haukumaan :shock:
Katla
 

Re: Oletko kehopositiivinen?

ViestiKirjoittaja Mirri » 11.08.2018 17:36

Katla kirjoitti:juu armottomasti suuttuukin! Vaikka kopioisi omaan päikkyynsä yleiseltä jotain Mirrin kirjoittamaa, niin tuleehan se perässä sunt haukumaan :shock:

Yleisiin ketjuihin kirjoittamani viestit eivät ole tarkoitettu päiväkirjojenn pimennoissa ruodittaviksi - eivätkä ainakaan pahansuovasti tai muuten minua vastaan. Totta kai tulen päiväkirjaan kommentoimaan omaa tekstiäni, jos näen aiheelliseksi.
Niin monet kirjoittajat tekevät: he pidättävät itsellään oikeuden osallistua keskusteluihin joissa heidän kirjoituksensa on puheen aiheena ja tarkastelun kohteena. Eikö tämä ole ihan järkeen käyvä ja ymmärrettävissä oleva asia?
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21980
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Oletko kehopositiivinen?

ViestiKirjoittaja Katla » 11.08.2018 17:42

Tottakai sinä saat tulla ja mennä niinkuin haluat. Mua kiinnostaa se, kuinka kauan jaksat olla vihainen kaikesta kaikille.
Katla
 

Re: Oletko kehopositiivinen?

ViestiKirjoittaja Katla » 11.08.2018 17:45

...pahansuovasti tai muuten minua vastaan.... Voi Mirri. Siinä sitä onkin vahtimista, ettei kukaan kirjoita mitään sinun mielestäsi sinulle epäedullista
Katla
 

Re: Oletko kehopositiivinen?

ViestiKirjoittaja Mirri » 11.08.2018 18:27

Katla kirjoitti:Tottakai sinä saat tulla ja mennä niinkuin haluat. Mua kiinnostaa se, kuinka kauan jaksat olla vihainen kaikesta kaikille.

Minua kiinnostaa sama asia sinun kohdallasi.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21980
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Oletko kehopositiivinen?

ViestiKirjoittaja Katla » 11.08.2018 18:34

en mää ole vihainen ?
Katla
 

Re: Oletko kehopositiivinen?

ViestiKirjoittaja Katla » 11.08.2018 18:34

koulukiusaaja :)
Katla
 

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron