ritalin kirjoitti:Voinen siis kopioida aloituksen välimuistista ja laittaa uudestaan palstalle?
ritalin kirjoitti:Voinen siis kopioida aloituksen välimuistista ja laittaa uudestaan palstalle?
Psykopatologia kirjoitti:ritalin kirjoitti:Voinen siis kopioida aloituksen välimuistista ja laittaa uudestaan palstalle?
Voit.
ritalin kirjoitti:^Jatkuiko keskustelu vielä sen jälkeen, kun jankkasitte Mirrin ja Hilpan kanssa jostain päiväkirja-asiasta? =)
ritalin kirjoitti:^Lienee vähän myöhäistä nyt, kun itse lainasit tuota "virheellistä informaatiota". Mutta mutta, älä ota sitä niin vakavasti.
- -
Hilppa kirjoitti:ritalin kirjoitti:^Jatkuiko keskustelu vielä sen jälkeen, kun jankkasitte Mirrin ja Hilpan kanssa jostain päiväkirja-asiasta? =)
Poista nimeni virheellisestä informaatiosta.

Hilppa kirjoitti:Poista. Poistan itse, kun olet poistanut.
Tällä palstalla ei ole tapana pitää hissipuheita. (Toki jos joku sellaiseen haluaa alentua.)
ritalin kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Poista. Poistan itse, kun olet poistanut.
Tällä palstalla ei ole tapana pitää hissipuheita. (Toki jos joku sellaiseen haluaa alentua.)
En voi poistaa nimeäsi, koska en ole sitä julkaissut. Sinun tulee ensin korjata "nimeni" muotoon "nikkini". Jos poistan nyt nikkisi viestistäni, palstalle jää vaikutelma, että olisin julkaissut nimesi palstalla ja mehän emme kaiketi tunne, enkä tiedä nimeäsi.
Hilppa kirjoitti:ritalin kirjoitti:^Jatkuiko keskustelu vielä sen jälkeen, kun jankkasitte Mirrin ja Hilpan kanssa jostain päiväkirja-asiasta? =)
Poista nimimerkkini virheellisestä informaatiosta.

Hilppa kirjoitti:Odotan korjaustasi.
Mirri kirjoitti:Hilppa kirjoitti:ritalin kirjoitti:^Jatkuiko keskustelu vielä sen jälkeen, kun jankkasitte Mirrin ja Hilpan kanssa jostain päiväkirja-asiasta? =)
Poista nimimerkkini virheellisestä informaatiosta.
Onko Ritalinin mainitsema tieto virheellinen, ja jos on niin millä perusteella?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa