Vauvanhakkaajavoittaja Extended

Re: Vauvanhakkaajavoittaja Extended

ViestiKirjoittaja Psywo » 05.01.2019 02:13

Mietin kuitenkin, että mitäs jos tuosta kirjoittelusta seuraa jotain ongelmia?
Psywo
 
Viestit: 607
Liittynyt: 10.12.2018 00:05

Re: Vauvanhakkaajavoittaja Extended

ViestiKirjoittaja ritalin » 05.01.2019 02:25

^Mitä siitä voisi seurata? Mies haastaisi oikeuteen ja samalla myöntäisi oikeuden silmissä olevansa kirjoituksen kaltainen henkilö?
ritalin
 
Viestit: 967
Liittynyt: 24.02.2017 19:23

Re: Vauvanhakkaajavoittaja Extended

ViestiKirjoittaja Psywo » 05.01.2019 02:28

Kaikenlaista.
Psywo
 
Viestit: 607
Liittynyt: 10.12.2018 00:05

Re: Vauvanhakkaajavoittaja Extended

ViestiKirjoittaja ritalin » 05.01.2019 03:58

En oikein usko, että voisi tapahtua mitään, mitä ei ole jo tapahtunut...

Mutta siis, jos miettii, että mies on työpaikallaan äänestetty työsuojeluvaltuutetuksi ja, että tämä tästä huoltajuusasiasta vastaava sosiaalityöntekijä on täysin yksipuolisesti kannattanut miestä tässä huoltajuuskiistassa, niin en oikein usko, että kukaan miehen työpaikalta, tai kukaan tästä huoltajuustaistelusta tietävä voisi tunnistaa miestä täältä.
Miehen julkisivu on vaan niin vahva, ettei kukaan tajuaisi...

Väitänpä jopa, että jos alueella, jossa mies asuu, alkaisi toimimaan sarjamurhaaja ja poliisi julkaisisi tämän ketjun aloitusviestin tekijän psykologisena profiilina, niin 10 vuoden aikahaarukalla kukaan miehen tunteva ei tunnistaisi tätä miestä tästä "profiilista".

Edit. lisätty puuttuva sana.
Viimeksi muokannut ritalin päivämäärä 09.01.2019 08:23, muokattu yhteensä 1 kerran
ritalin
 
Viestit: 967
Liittynyt: 24.02.2017 19:23

Re: Vauvanhakkaajavoittaja Extended

ViestiKirjoittaja Mirri » 05.01.2019 07:48

ritalin kirjoitti:Ainoa, mistä mielestäni kukaan voi alkaa epäilemään mitään, on paikkakunta/työpaikka -tieto. Aloitusviestissä en usko olevan mitään sellaista, mistä mies tunnistettaisiin... Ainoastaan mies itse ja minä tiedetään kaikki tuo, mitä aloitusviestissä kerron. Eri ihmiset tietää eri asioita, mutta ei kaikkea. En siis usko, että edes miehen ex-vaimo tunnistaisi miestä tästä kirjoituksesta...
Miehen tuntevilla ihmisillä on vaan niin erilaiset käsitykset asioista ja tästä miehestä, että eivät voisi mitenkään tunnistaa miestä tuosta tekstistä...

Tuskin sinäkään tiedät sankaristasi kaikkea, luulet vain tietäväsi. Eiköhän sinuun päde sama asia kuin muihinkin ihmisiin, joilla on erilaiset käsitykset asioista ja kyseisestä miehestä. Kun et ole millään voinut olla läsnä joka paikassa ja joka tilanteessa kuulemassa ja näkemässä tosiasioita, sinun 'tietosi' perustuvat toisten kertomaan - mielikuvituksesi ja toiveajattelusi tuotoksista puhumattakaan.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21979
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Vauvanhakkaajavoittaja Extended

ViestiKirjoittaja ritalin » 05.01.2019 14:39

Tästä kertomastani ehkä 95% on ensikäden tietoa, joten kuvaus on melko tarkka. Joissain asioissa olen tarkoituksella kirjoittanut epätarkasti, koska en ole halunnut tuoda kovin henkilökohtaisia asioita täällä esiin... Mutta totta on, että pieniltä osin tässä on myös toisen käden tietoa... Esimerkiksi tuo juttu, että mies toimisi työsuojeluvaltuutettuna, perustuu vain miehen omaan kertomaan, mitä mies on kertonut useille ihmisille ja mieshän on siis patologinen valehtelija.
Mutta olen päässyt lukemaan mm. näitä huoltajuusasioihin liittyviä papereita, joten tiedän niistäkin asioista kaiken...

Olen miehen tuntenut alle kouluikäisestä ja kokemuksia on näin ollen kertynyt pitkältä ajalta, joten tiedän aika hyvin, millainen ihminen on kyseessä... Patologinen valehtelija, jolla on tarve pettää toiset, kun toiset ovat haavoittuvassa asemassa... miehen sisällä on kroonista vihaa, tai raivoa... Peittelee omia sekoiluitaan valehtelemalla ja mustamaalaamalla toisia...
Paljon hyvääkin on miehessä ollut vuosien saatossa ja sen takia olen hänen kanssaan tekemisissä ollutkin... Oli välillä pari vuotta todella luotettava kaveri ja kaikin puolin hyvä tyyppi... Se ei vaan sitten kestänyt... Heti, kun miehellä alkoi olemaan enemmän kavereita, niin minusta tuli saman tien täysin uhrattava... pelkkä kiusanteon kohde...
ritalin
 
Viestit: 967
Liittynyt: 24.02.2017 19:23

Re: Vauvanhakkaajavoittaja Extended

ViestiKirjoittaja Mirri » 05.01.2019 21:08

ritalin kirjoitti:Heti, kun miehellä alkoi olemaan enemmän kavereita, niin minusta tuli saman tien täysin uhrattava... pelkkä kiusanteon kohde...

Olisikohan tuossa yksi syy siihen, että niin antaumuksella ja paneutuen kirjoitat hänestä netissä - haukut ja solvaat häntä?
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21979
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Vauvanhakkaajavoittaja Extended

ViestiKirjoittaja Psywo » 05.01.2019 23:32

ritalin kirjoitti:En oikein usko, että voisi tapahtua mitään, mitä ei ole jo tapahtunut...

No toivotaan niin.
Psywo
 
Viestit: 607
Liittynyt: 10.12.2018 00:05

Re: Vauvanhakkaajavoittaja Extended

ViestiKirjoittaja ritalin » 06.01.2019 04:30

Mirri kirjoitti:
ritalin kirjoitti:Heti, kun miehellä alkoi olemaan enemmän kavereita, niin minusta tuli saman tien täysin uhrattava... pelkkä kiusanteon kohde...

Olisikohan tuossa yksi syy siihen, että niin antaumuksella ja paneutuen kirjoitat hänestä netissä - haukut ja solvaat häntä?

Se on varmasti yksi syy siihen, miksi en pidä miehestä, mutta se ei ole kyllä tekijä kirjoitteluni taustalla... Keskeinen yllyke kirjoittelulleni on tämä vieraannuttamisasia ja miehen toiminta sen jälkeen, kun hän erosi vaimostaan... sekä muut tuoreemmat tapahtumat.
Mielestäni en toimi mitenkään hirveän moraalittomasti hänestä kirjoittaessani etenkin, kun tiedossa on, että tämä mies on levittänyt vuosien ajan paskaa minusta ja nyttemmin myös ex-vaimostaan. Lisäksi miehen äiti on levittänyt vuosien ajan paskaa minusta ja miehen ex-vaimosta. Ja myös sossut ovat uskoneet nämä valheet...
Tällä miehellä on myös ollut omituinen katkeruus ja kostonhalu minua kohtaan hyvin pitkään ilman, että siihen olisi ollut mitään aihetta... Oikeastaan, kun se hänen käytöksensä muuttui silloin, kun hänellä alkoi olemaan enemmän kavereita, niin se käytös minua kohtaan muuttui katkeraksi ja kostonhimoiseksi... Esimerkiksi kerran hän soitti minulle iltapäivällä ja sanoi olevansa kolmen kaverinsa kanssa Tammerkosken rannassa ja ehdotti, että tulisin myös sinne... Minä sitten menin sinne... soitin vielä keskustasta, että missä päin he siellä ovat ja mies antoi tarkan paikan... minä en heitä kuitenkaan sieltä koskenrannasta löytänyt ja mieskin lakkasi vastaamasta puhelimeen... sitten kuulin myöhemmin miehen kavereilta, että he olivat olleet siellä aikaisemmin päivällä, mutta eivät enää silloin, kun mies minua sinne pyyteli... eli mies siis juoksutti minua turhaan tuonne koskenrantaan... halusi saada minut tuntemaan itseni petetyksi... heijasti jotain tunteita liittyen suhteeseen äitiinsä, tai muuten lapsuuteensa. Ja Mirri sai omalla kommentillaan miehen kuulostamaan voittajalta näiden hänen toimiensa takia ja minut katkeralta häviäjältä...

Halusin kirjoittaa tästä miehestä siksi, että mulla on tarjota lähellä olleen näkemys tällaisesta antisosiaalisen persoonallisuushäiriön omaavasta henkilöstä ja tarjota kuvakulmaa siitäkin, millainen hän oli nuorempana...
ritalin
 
Viestit: 967
Liittynyt: 24.02.2017 19:23

Re: Vauvanhakkaajavoittaja Extended

ViestiKirjoittaja Psywo » 06.01.2019 19:28

Kuitenkaan kenestäkään ei pitäisi kirjoitella noin tarkkoja kuvauksia nettiin ja vielä jos on kyse kostonhimoisesta ihmisestä, voi hän varmaan kostaakin. Mutta en lähde sitä arvuuttelemaan juuri hänestä. Minusta sinun pitäisi kirjoitella yleisemmällä tasolla. Lapsia ei tulisi vetää ollenkaan mukaan tällaiseen, eikä mitään ex-puolisoita. Antisosiaalisia varmaan riittää, miksi heitä pitäisi jotenkin erityisen henkilökohtaisesti ruotia.
Psywo
 
Viestit: 607
Liittynyt: 10.12.2018 00:05

Re: Vauvanhakkaajavoittaja Extended

ViestiKirjoittaja ritalin » 07.01.2019 08:37

Psywo kirjoitti:Lapsia ei tulisi vetää ollenkaan mukaan tällaiseen, eikä mitään ex-puolisoita. Antisosiaalisia varmaan riittää, miksi heitä pitäisi jotenkin erityisen henkilökohtaisesti ruotia.

No kirjoituksen pointti oli aika pitkälti juuri tämä vieraannuttamisasia... Halusin tässä kirjoittaa vieraannuttajaisän tarinan ja kehityskulun vieraannuttajaisäksi... En oikein ymmärrä sitä, miksi lapsista ei saisi tässä yhteydessä puhua, jos ne ovat kuitenkin keskeisessä osassa.

Antisosiaalisia riittää, mutta juuri missään niistä ei ole suomen kielellä olemassa vastaavaa kuvausta.

Tämä mieshän on kroonisesti katkera ja kroonisesti kusipää ja hän on tehnyt minua kohtaan kaikenlaista ikävää ilman, että on ollut minkäänlaista aihetta, tai ilman, että on edes provosoitu millään tavalla. Tämä vieraannuttaminenkin on miehelle jokin tällainen kroonisen raivon purkamiskanava... Nämä ovat niitä keinoja, joilla mies toimii...

Minusta tässä kirjoituksessa olleet asiat ovat kuitenkin sellaisia, että niistä jokainen on hyvin pienen piirin tiedossa, enkä oikein näkisi, että kukaan näistä tulisi edes tänne tätä tekstiä lukemaan... Ja tosiaan kukaan ei tiedä tätä kaikkea, paitsi mies itse, eikä tämä mies kyllä tule tällä foorumilla koskaan käymään... Nähdäkseni minulle on enemmän haittaa siitä, että mies ja miehen äiti ovat levittäneet minusta paskaa.

VIELÄ MIRRILLE: Kun sait tuolla viimeisellä kommentillasi luotua sellaisen vaikutelman, että olisin jotenkin katkera siitä, että menetin hyvän kaverin, niin sanottakoon vielä erikseen, että en ole tällaisesta katkera, enkä koe menettäneeni yhtään mitään, kun ystävyytemme päättyi. Lähinnä koen, että menetin siinä, kun olin miehen kanssa tekemisissä silloin, kun hän tätä kusipäistä käyttäytymistään minuun kohdisti.
Silloinhan jo aiemmin olin katkaissut mieheen välit vajaaksi vuodeksi sen takia, että hän käytti minua taloudellisesti hyväksi... En olisi halunnut sen jälkeen enää alkaa miehen kanssa tekemisiin, mutta hän alkoi olemaan aktiivinen minun suuntaani ja silloin, kun suostuin olemaan miehen kanssa tekemisissä, ei mitään ongelmia ollut ja mies osoitti käyttäytymisellään, että hänen kanssaan saattoi vielä olla tekemisissä, hän pikkuhiljaa tavallaan ui liiveihin... sitten pari vuotta myöhemmin miehen käytös muuttui täysin yhtäkkiä... mulla meni puoli vuotta aikaa ennen, kuin tajusin, mitä on menossa ja, että mies on nyt oikeasti kusipää mua kohtaan... noin vuoden kesti tätä paskaa yhteensä ennen, kuin lopetin yhteydenpidon hänen kanssaan melkein kokonaan... sitten oli vajaa vuosi taukoa ja sitten taas erehdyin pyörimään miehen kanssa parin kuukauden jaksolla, mikä jakso päättyi siihen, että mies yritti hakkauttaa mut ilman omaa ansiotani...

Jollain tavalla tästä tulee mieleen ehkä Ted Bundy... Bundyhan tuli jätetyksi ensimmäisen tyttöystävänsä toimesta ja tämän jälkeen hän muutti itseään ja hurmasi tämän naisen takaisin itselleen... mutta heti, kun nainen suostui Bundyn kanssa naimisiin, Bundy jätti hänet... Samaan tapaan tämä mies muuttui kusipääksi minua kohtaan, kun oli ensin voittanut luottamukseni takaisin... ja samaan tapaan tämä mies puukotti vaimoaan selkään... Jotenkin koen, että mies kosti tälle vaimolleen niitä aiempia kokemuksia, mitä hänellä oli naisten kanssa ollut... hänen täytyi saada voittaa naiset ja tästä vieraannuttamisesta hän on nyt löytänyt mahdollisuuden tähän voittoon...
Bundyn kohdallahan hän alkoi tappamaan tätä ensimmäistä tyttöystäväänsä muistuttavia naisia sen jälkeen, kun oli jättänyt hänet.

"A&E Biography ~ Ted Bundy 2017": https://youtu.be/HZtltK3ulME?t=1146 (kesto 42min 36sek ja linkki vie videon kohtaan 19min 06sek)

Bundysta on kuitenkin sanottava, että hän oli älykkyydeltään ihan eri tasolla tähän vieraannuttajaisään nähden... Bundyn älykkyysosamäärä keskihajonnalla 15 oli jotain 126, kun tällä sankarilla se on arviolta jotain 95...
ritalin
 
Viestit: 967
Liittynyt: 24.02.2017 19:23

Re: Vauvanhakkaajavoittaja Extended

ViestiKirjoittaja Mirri » 07.01.2019 10:08

ritalin kirjoitti:No kirjoituksen pointti oli aika pitkälti juuri tämä vieraannuttamisasia... Halusin tässä kirjoittaa vieraannuttajaisän tarinan ja kehityskulun vieraannuttajaisäksi... En oikein ymmärrä sitä, miksi lapsista ei saisi tässä yhteydessä puhua, jos ne ovat kuitenkin keskeisessä osassa.

Antisosiaalisia riittää, mutta juuri missään niistä ei ole suomen kielellä olemassa vastaavaa kuvausta.

Mikä sinun kirjoituksistasi tekee luotettavia kuvauksia?
Minulle ne näyttäytyvät nimenomaan pettyneen ja katkeroituneen ihmisen vuodatuksina, ja uskottavuutta en näe kerronnassasi pätkääkään. Ymmärrän hyvin, että Narsistien Uhrien Tuki ry:n keskustelufoorumilla vuodatuksiasi ei ole sallittu, koska netissä ei voida tietää millaisesta lähteestä ne kumpuavat.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21979
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Vauvanhakkaajavoittaja Extended

ViestiKirjoittaja ritalin » 07.01.2019 10:39

Mirri kirjoitti:Mikä sinun kirjoituksistasi tekee luotettavia kuvauksia?
Minulle ne näyttäytyvät nimenomaan pettyneen ja katkeroituneen ihmisen vuodatuksina, ja uskottavuutta en näe kerronnassasi pätkääkään.

Jees, eli päädyit siirtämään tuon miehen valehtelun tästä miehestä minuun... Kyynisyys on hyvästä, kun se on aiheellista... mutta, kun siihen ei ole konkreettista aihetta, niin sillä on käänteinen vaikutus ja sellaista kyynisyyttä kohtaan tulee olla kyyninen...

Mirri kirjoitti:Ymmärrän hyvin, että Narsistien Uhrien Tuki ry:n keskustelufoorumilla vuodatuksiasi ei ole sallittu, koska netissä ei voida tietää millaisesta lähteestä ne kumpuavat.

Älä valehtele... Narsistien Uhrien Tuki ry:n keskustelufoorumilla näyttäisi edelleen löytyvän kirjoitukseni Vauvanhakkaajavoittajasta... Minut bannattiin kyseiseltä foorumilta sen takia, että 1. toin siellä esiin mielipiteeni, että Breivik ei ole psykopaatti, vaan paranoidi... Pertin kirjoitukset aiheesta eivät foorumin ylläpidon mukaan olleet riittäviä tukemaan kantaani... ja 2. esitin siellä, että ongelmallinen persoonallisuustekijä ei ole narsismi, vaan rajatilaisuus ja ylläpidon mielestä tämäkään kantani ei ollut perusteltu...

Tämä NUT-foorumin ylläpitäjä "notavictim", eli "not a victim" on itse persoonallisuushäiriöinen ja hän on luonut foorumille itselleen sivunikkejä, joilla on häiriköinyt foorumia... Hän alkaa provoilemaan asiakirjoittajia ja lopulta laittaa kohteenaan olevan kirjoittajan banniin...
ritalin
 
Viestit: 967
Liittynyt: 24.02.2017 19:23

Re: Vauvanhakkaajavoittaja Extended

ViestiKirjoittaja Psywo » 08.01.2019 00:41

Sinä nyt et voi tietää, vaikka minä tuntisin tämän josta kirjoittelet, tai vaikka useampia niistä joista kirjoittelet. Toisekseen lapset ovat viattomia, joten edes heidän vuokseen, tällaista kirjoittelua ei pitäisi olla.
Psywo
 
Viestit: 607
Liittynyt: 10.12.2018 00:05

Re: Vauvanhakkaajavoittaja Extended

ViestiKirjoittaja ritalin » 08.01.2019 03:07

^Lapset ovat viattomia ja juuri siksi tällaista kirjoittelua pitäisi olla! Siis mitä ihmettä? Mies kohtelee lapsiaan väkivaltaisesti ja estää lapsia näkemästä äitiään ja sitten siitä ei saisi puhua! Mihin moraalikäsitykseen tällainen oikein perustuu? Jos tällaista kirjoittelua ei saisi olla, eikä tällaisesta saisi puhua, niin eihän se lasten asiaa ajaisi millään tavalla, vaan vain tämän miehen asiaa!

Minun moraalikäsitys on sellainen, että jos tällainen, sanonko paska, saa sossut täysin omalle puolelleen ja onnistuu sitäkautta toteuttamaan tällaisen vieraannuttamisprosessin, niin siitä pitäisi ehdottomasti voida puhua. Asian täytyisi tulla julkisuuteen. Mielestäni tämä tapaus myös osoittaa aika kärkevästi, kuinka sekaisin nämä sossut ovat ja, kuinka helposti ne ovat tällaisten ihmisten vietävissä...

En voi sille mitään, mutta tapaus tuo mieleeni esimerkiksi tämän Vilja Eerikan -tapauksen: https://fi.wikipedia.org/wiki/8-vuotiaan_Eerikan_surma

Tämä miehen toiminta lasten kanssa on keskeinen syy siihen, miksi olen Mirrin kuvauksen mukaan "katkera"... Ja tämä vieraannuttamistilanne on edelleen päällä, eli kyse ei ole siitä, että olisin katkera jostain vanhoista asioista...

Lasten nimiä tässä kirjoituksessa ei olla mainittu, kuten ei miehenkään nimeä, joten lapset eivät ole mielestäni joutuneet kärsimään kirjoitukseni takia...

Olen myös täysin varma, että sinä et tätä miestä tiedä. Oikeasti on olemassa alle 15 ihmistä, jotka voisivat edes teoriassa tunnistaa miehen tästä kirjoituksesta ja heistäkään tosiaan kukaan muu, kuin mies itse ei voi tietää näitä asioita kovin laajalti. Sitten voi olla, että joku tämän työsuojeluhomman perusteella saattaisi alkaa epäilemään jotain... Mutta työsuojeluhommastakaan ei ole varmuutta, että onko se totta, vai miehen keksintöä...
ritalin
 
Viestit: 967
Liittynyt: 24.02.2017 19:23

Re: Vauvanhakkaajavoittaja Extended

ViestiKirjoittaja Valkosiipi » 08.01.2019 11:26

Ymmärsinkö oikein että kirjoituksillasi et mielestäsi pura omaa katkeruutta tms. miestä kohtaan... Jos näin on, mitä hyötyä sinun mielestäsi kirjoittelustasi sitten on? Sen kyllä ymmärrän, että jos kaveri valehtelee ja on kusettanut sinua, päähän ottaa ja kosto voi olla suloinen...
Valkosiipi
 
Viestit: 1387
Liittynyt: 30.06.2013 06:57

Re: Vauvanhakkaajavoittaja Extended

ViestiKirjoittaja ritalin » 08.01.2019 13:01

^Ymmärsit väärin. Pointtini on, että kirjoitteluni isoin motivaattori, kuten jo tässä aiemmin kirjoitin, on siinä, miten mies on toiminut viime aikoina ja, miten mies toimii edelleen tälläkin hetkellä. Tällä miehen toiminnalla tarkoitan siis sitä, miten mies toimi ex-vaimonsa kanssa, lastensa kanssa ja, miten hän on vieraannuuttanut lapsia tästä lasten äidistä.. Mies on edelleen sitä mieltä, että äiti ei saisi tavata lapsia ja hän suhtautuu tilanteeseen sillä tavalla, että on voittanut lapset exältään... Mieshän on riehunut exälleen siitäkin, että exä haki lasten tapaamisoikeutta oikeusteitse... Tämä exä näytti miehen lähettämät viestit minulle.
Enkä ole ainoa, joka on tuohtunut tästä miehen toiminnasta näissä asioissa sillä eräs tämän miehen pitkäaikainen kaveri sekä sitten yksi tämän miehen ex-vaimon miespuolinen kaveri ovat molemmat sanoneet aika tiukat sanat tästä miehestä ja tästä miehen toiminnasta näissä asioissa...
Enemmän minä ihmettelen niitä henkilöitä, jotka edelleen kaveeraavat miehen kanssa ja pitävät hänen puoliaan...
ritalin
 
Viestit: 967
Liittynyt: 24.02.2017 19:23

Re: Vauvanhakkaajavoittaja Extended

ViestiKirjoittaja Psywo » 08.01.2019 18:23

ritalin kirjoitti:^Lapset ovat viattomia ja juuri siksi tällaista kirjoittelua pitäisi olla! Siis mitä ihmettä? Mies kohtelee lapsiaan väkivaltaisesti ja estää lapsia näkemästä äitiään ja sitten siitä ei saisi puhua! Mihin moraalikäsitykseen tällainen oikein perustuu? Jos tällaista kirjoittelua ei saisi olla, eikä tällaisesta saisi puhua, niin eihän se lasten asiaa ajaisi millään tavalla, vaan vain tämän miehen asiaa!

Olen myös täysin varma, että sinä et tätä miestä tiedä. Oikeasti on olemassa alle 15 ihmistä, jotka voisivat edes teoriassa tunnistaa miehen tästä kirjoituksesta ja heistäkään tosiaan kukaan muu, kuin mies itse ei voi tietää näitä asioita kovin laajalti. Sitten voi olla, että joku tämän työsuojeluhomman perusteella saattaisi alkaa epäilemään jotain... Mutta työsuojeluhommastakaan ei ole varmuutta, että onko se totta, vai miehen keksintöä...

Miten tämä netissä avautuminen, jos kukaan ei voi edes miestä tunnistaa, auttaa mihinkään? Voit kirjoittaa yleisemmällä tasolla, lapsia vahingoittamatta.
Sinä et tiedä mitä minä tiedän.
Psywo
 
Viestit: 607
Liittynyt: 10.12.2018 00:05

Re: Vauvanhakkaajavoittaja Extended

ViestiKirjoittaja ritalin » 09.01.2019 08:12

^En kyllä yhtään ymmärrä, miten tämä minun kirjoittelu voisi vahingoittaa näitä lapsia mitenkään... Jos joku niitä lapsia vahingoittaa, niin tämän miehen ja miehen äidin toiminta vieraannuttamisineen.

En ole väittänyt kuitenkaan missään vaiheessa, että yrittäisin tällä kirjoittelulla korjata näiden lasten asioita. Tämä on minulle vain tällaista asioiden purkamista. Lasten asioita hoidetaan oikeusteitse.

Jos sinä psywo olet joku noista 12-14 henkilöstä, jotka voivat teoriassa tunnistaa miehen tämän aloitusviestin pohjalta, tai jos olet miehen kanssa samassa työpaikassa, niin saatat epäillä tietäväsi kenestä on kyse, mutta et muuten. Olet kuitenkin kertonut olleesi mielisairaalassa osastolla, eikä kukaan näistä miehen mahdollisesti tunnistavista henkilöistä ole koskaan ollut psykiatrisessa hoidossa, joten tuskinpa sinä tätä miestä tiedät.
ritalin
 
Viestit: 967
Liittynyt: 24.02.2017 19:23

Re: Vauvanhakkaajavoittaja Extended

ViestiKirjoittaja Psywo » 09.01.2019 23:44

ritalin kirjoitti:Jos sinä psywo olet joku noista 12-14 henkilöstä, jotka voivat teoriassa tunnistaa miehen tämän aloitusviestin pohjalta, tai jos olet miehen kanssa samassa työpaikassa, niin saatat epäillä tietäväsi kenestä on kyse, mutta et muuten. Olet kuitenkin kertonut olleesi mielisairaalassa osastolla, eikä kukaan näistä miehen mahdollisesti tunnistavista henkilöistä ole koskaan ollut psykiatrisessa hoidossa, joten tuskinpa sinä tätä miestä tiedät.

Sinäpä tiedät tarkkaan tämän tuttavasi tuttavien asiat. Sinä mustamaalaat nyt sitten vähän kaikkia tietyn kaupungin miehiä, ketkä työskentelevät tietynlaisissa työpaikoissa ja sopivat joihinkin asioihin ja sellaisen minä tunnen oikein hyvin. Sen enempää minä en ala sinulle todistelemaan. Voisit vaan edelleen pyyhkiä tiettyjä kohtia pois. Kuten sanoin, voi olla, että tulet myös mustamaalanneeksi sellaista, joka sopii jollain tavalla kuvailuihin, muttei ole kyseinen henkilö. Tästä voi seurata ongelmia mm. työssä.
(Ja kyllä, olen ollut 2 kertaa psykiatrisessa sairaalassa, mikä ei tähän asiaan liity millään tavalla).
Psywo
 
Viestit: 607
Liittynyt: 10.12.2018 00:05

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron