Hulluus asunnossa

Hulluus asunnossa

ViestiKirjoittaja trisse » 26.11.2017 02:53

Minulle on tulossa asuntoon kotikäynti. Millä tavoin voin maksimoida hulluuden näkymisen kämpässäni? (Tietenkin siivoamatta mutta jos en kuukauteen yhtään tätä siivoa niin tätä asuntoa ei kukaan enää koskaan siistiksi saakaan.) Haluaisin vaikuttaa täysin kroonikolta. Jos olette käyneet täysin hullujen kämpissä niin millaisia juttuja niissä oli? Onko saatananpalvojilla/paholaista pelkäävillä jotain symboleita joita voisi laitella ympäriinsä?
trisse
 

Re: Hulluus asunnossa

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 26.11.2017 06:34

Miksi hulluuden pitäisi näkyä?
Sievä Sigismund
 

Re: Hulluus asunnossa

ViestiKirjoittaja m-vaiva » 26.11.2017 07:53

Siksi, että sossu ym. pitäisivät Tristania hulluna eikä sossunpummina.
m-vaiva
 

Re: Hulluus asunnossa

ViestiKirjoittaja trisse » 26.11.2017 13:17

Niin! Tarvittiinko tohtori tuon tajuamiseen?

Pelkään joutuvani muuten kuntouttavaan työtoimintaan missä tapauksessa en ikinä voi uskaltaa ostaa matkoja kun en tiedä pääsenkö niihin lähtemään.
trisse
 

Re: Hulluus asunnossa

ViestiKirjoittaja Noolan » 26.11.2017 15:00

trisse kirjoitti: Pelkään joutuvani muuten kuntouttavaan työtoimintaan missä tapauksessa en ikinä voi uskaltaa ostaa matkoja kun en tiedä pääsenkö niihin lähtemään.


Kurjaa että sinua koskevat samat säännöt kuin meitä kaikkia muitakin.
What's coming will come and we'll just have to meet it when it does.
-J. K. Rowling
Noolan
 
Viestit: 536
Liittynyt: 08.06.2014 12:44

Re: Hulluus asunnossa

ViestiKirjoittaja Mirri » 26.11.2017 15:23

m-vaiva kirjoitti:Siksi, että sossu ym. pitäisivät Tristania hulluna eikä sossunpummina.

Psyykkinen häiriöisyys voi oikeasti aiheuttaa työkyvyttömyyttä, mutta valitettavasti sitä asiaa ei ymmärretä eikä hyväksytä. Niinpä vakavasti häiriöiset leimautuvat (heidät leimataan) sossunpummeiksi, vaikka todellisuudessa voivat olla ihan yhtä työkyvyttömiä kuin hullutkin.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21979
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Hulluus asunnossa

ViestiKirjoittaja m-vaiva » 26.11.2017 16:00

Et viitsisi taas jauhaa paskaa, kun Tristan ihan itse näitä provoketjuja aloittelee.
Jos on hullu tai työkyvytön, ei siihen mitään näytelmää tarvi järjestää.
m-vaiva
 

Re: Hulluus asunnossa

ViestiKirjoittaja Mirri » 26.11.2017 16:14

M-vaiva, mikä kohta viestissäni ei pidä paikkaansa tai on peräti paskanjauhantaa?
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21979
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Hulluus asunnossa

ViestiKirjoittaja trisse » 26.11.2017 16:46

Mulla on tarve olla passiivisaggressiivinen.
trisse
 

Re: Hulluus asunnossa

ViestiKirjoittaja m-vaiva » 26.11.2017 19:09

Nyhän sulla on tässä ketjussa oppinut omainen neuvomassa miten varmasti saat hullun paperit.
m-vaiva
 

Re: Hulluus asunnossa

ViestiKirjoittaja Mirri » 26.11.2017 19:18

M-vaiva, odotan edelleen selitystä paskanjauhantaväitteellesi, joten toistan kysymykseni: mikä kohta viestissäni ei pidä paikkaansa tai on peräti paskanjauhantaa?

Trisse, ilmoitin minulle osoittamasi viestin asiattomana ylläpitoon.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21979
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Hulluus asunnossa

ViestiKirjoittaja m-vaiva » 26.11.2017 19:25

Mirri kirjoitti:
m-vaiva kirjoitti:Siksi, että sossu ym. pitäisivät Tristania hulluna eikä sossunpummina.

Psyykkinen häiriöisyys voi oikeasti aiheuttaa työkyvyttömyyttä, mutta valitettavasti sitä asiaa ei ymmärretä eikä hyväksytä. Niinpä vakavasti häiriöiset leimautuvat (heidät leimataan) sossunpummeiksi, vaikka todellisuudessa voivat olla ihan yhtä työkyvyttömiä kuin hullutkin.

Minusta tämä viestisi ei tähän ketjuun liity laisinkaan vaan on selvää paskanjauhantaa.
Tristan ei ole vakavasti häiriöinen, työkyvyttymyydestä en tiedä eikä kai kukaan muukaan vielä.
Enkä sano häntä sossunpummiksi.
m-vaiva
 

Re: Hulluus asunnossa

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 26.11.2017 20:40

trisse kirjoitti:Niin! Tarvittiinko tohtori tuon tajuamiseen?

Pelkään joutuvani muuten kuntouttavaan työtoimintaan missä tapauksessa en ikinä voi uskaltaa ostaa matkoja kun en tiedä pääsenkö niihin lähtemään.

Elikkä sinussa ei ole mitään muuta vikaa kuin olet vain patalaiska?
Sievä Sigismund
 

Re: Hulluus asunnossa

ViestiKirjoittaja trisse » 26.11.2017 20:54

No olen vioistani paljon kirjoittanut. Unirytmi yksi niistä ja varmaan se pahin. Viimeksi poissaoloja siedettiin. Useimmissa paikoissa ei ois siedetty. Itsekään en tiedä oonko työkykyinen vai en - kai se riippuu siitä määritelmäänkö se niin että työpaikalle pitää päästä 98% Vai 90% vai 80% vai 60% vai 40% päivistä. Noh, eipä teistä taas kerran ollut mitään apua. Kaipa jätän sitten lähinnä leipää homehtumaan pöydille. Se on helppoakin kun sitä saa leipäryhmistä aina liikaa.
trisse
 

Re: Hulluus asunnossa

ViestiKirjoittaja m-vaiva » 26.11.2017 20:59

Jos mie lähettäsin rekvisiitaksi sulle vaikka poronsarvet ja jotain shamaanikirjallisuutta ja noitarummun. Sitten, kun he tulevat , alat rummuttaan ja vaivut yliseen.
Tuon hullumpaa en ole nähnyt missään.
m-vaiva
 

Re: Hulluus asunnossa

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 26.11.2017 21:05

Jouko Turkka raahasi kämpän täyteen kiviä. Jokaisella kivellä oli sielu tms...
Sievä Sigismund
 

Re: Hulluus asunnossa

ViestiKirjoittaja trisse » 26.11.2017 21:06

Mutta hankalassa välikädessä kyllä olen. Peräkkäisinä päivinä on työvoiman palvelukeskuksessa tapaaminen johon tulee sosiaalityöntekijä mukaan ja sitten toimintaterapeutin ja sosiaalityöntekijän kotikäynti. Jos työvoiman palvelukeskuksessa alkavat tarjota kuntouttavaa työtoimintaa kuntoutuksena niin voisin sanoa etten tarvitse sellaista. Että voin hakea itse palkkatukitöitä ja kuntouttaa itseäni erilaisten harrastusten kanssa. Mutta jos olen kotikäynnillä just leikkinyt huonompikuntoisempaa kun olen niin tuo ei toimi. Sosiaaliterapeutti voi sanoa että sähän kerroit ettet koko syksynä jaksanut niihin harrastuksiin. Että eiks sun kannattaisi yrittää kuntouttavaa työtoimintaa.

On tää sit pirullista. Vielä kun nuo on aivan peräkkäisinä päivinä niin mulla pitäis olla kummassakin aika sama kunto.

Oikeasti mä vaan olen jo 43-vuotias. En luultavasti elä hirveän vanhaksi ja haluaisin vähän nauttia elämästäni ja matkustella. Ehkä ois vain parasta antaa persoonallisuushäiriön näkyä ja sanon että jos mut jonnekin pakotetaan niin aion tehdä parhaani sabotoidakseni työpaikkaa. Koska olen vielä saikulla niin ei mua voida karenssillekaan laittaa 1,5 kk ennen saikun loppua.
trisse
 

Re: Hulluus asunnossa

ViestiKirjoittaja trisse » 26.11.2017 21:08

m-vaiva kirjoitti:Jos mie lähettäsin rekvisiitaksi sulle vaikka poronsarvet ja jotain shamaanikirjallisuutta ja noitarummun. Sitten, kun he tulevat , alat rummuttaan ja vaivut yliseen.
Tuon hullumpaa en ole nähnyt missään.


Vois sopia hyvin. Mulla on yksi klovninukke. Jos kiinnittävät siihen huomiota ja vaikka kehuvat voisin sanoa että pelkään nuken tuoneen mulle harmia tms kun huono tuuri alkoi sen jälkeen. Että se syöttää mulle huonoja ajatuksia. Jos se kävisi pienestä psykoottisuudesta.
trisse
 

Re: Hulluus asunnossa

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 26.11.2017 21:55

Mitä jos olisit oma itsesi?
Sievä Sigismund
 

Re: Hulluus asunnossa

ViestiKirjoittaja Ryysy » 26.11.2017 22:01

Stereotypisia hullun asuntoja tulee kyllä mieleen, mutta nuo tupatarkastajat varmaan ovat jo nähneet kaiken...
Ryysy
 

Seuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron