Hulluus asunnossa

Re: Hulluus asunnossa

ViestiKirjoittaja trisse » 26.11.2017 22:07

Sievä Sigismund kirjoitti:Mitä jos olisit oma itsesi?

Omana itsenäni oleminen on johtanut tähän nykyiseen limboon. Haluaisin elinaikanani päästä sieltä jotain kautta pois.
trisse
 

Re: Hulluus asunnossa

ViestiKirjoittaja trisse » 26.11.2017 22:09

Ryysy kirjoitti:Stereotypisia hullun asuntoja tulee kyllä mieleen, mutta nuo tupatarkastajat varmaan ovat jo nähneet kaiken...

Kerro!
trisse
 

Re: Hulluus asunnossa

ViestiKirjoittaja Ryysy » 26.11.2017 22:32

En vaan usko, että edes kummastuvat, vaikka mitä tekisi. Eniten ihmisiä etovat yleensä hajut ja kuten GD mainitsi, eritteet. Kuitenkin vuokralla ollessa ei ehkä niin kannattavaa.
Ryysy
 

Re: Hulluus asunnossa

ViestiKirjoittaja Katla » 27.11.2017 23:41

yks tuttu, tunki asuntonsa niin täyteen tavaraa ja roinaa ja pussukoita, pöytiä, tuoleja ,sänkyjä, kukkia ja pahvilaatikoita taynnä tavaraa, ettei ollut kuin kapea käytävä jota pitkin pääsi eteisestä olkkariin. Kaikkien pöytien ja sohvien ja sänkyjen päällä oli kasoittain vaatteita ja muuta, tyynyjä, röijyjä, liinoja ja huiveja ja lattialla oli kahdessa kerrokseessa mattoja ladottu niin, ettei lattiaa näkynyt missään. Seinillä oli tauluja ja niitä plyysikankaisia seinä vaatteita, joissa oli kuvia. Lisäksi seinillä roikkui kaikkea, alkaen koruista ja koriste-esineistä ihan psykedeelisiin aiheisiin ja uskonttoon liittyviin julisteisiin ja enkeli figuurit oli jokapuolella näkyvästi aseteltuina ja raamatun sanomaa lehtileikeinä seinillä. Lisäksi pöydällä oli iso Prismalasi, joka oli asetetu niin, että kun aurinko osui siihen, se heijasti tapetteihin sateenkaaren värejä ja niitä tämä piti viesteinä jumalalta. Ni kerrran sitten tuli sossut paikalle ja kohtasivat naisen, joka ei ymmärtänyt enää arjesta mitään, vaan ihaili vain prismansa säteitä ja puhui jumalasta ja ei ymmärtänyt kotinsa kuntoa, ei syömisestä tai pesusta mitään tajunnut, istui netissä ja luki mailmanlopun ennustuksia ja samantein sossut kutsui lääkärin ja ambulanssin ja toimitti naisen sairaalaan, oli niin harhainen. Ota tästä oppia :)
Katla
 

Re: Hulluus asunnossa

ViestiKirjoittaja Mirri » 28.11.2017 00:23

Mahtaako Trisse valehulluna jaksaa tai osata varustautua noin.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21979
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Hulluus asunnossa

ViestiKirjoittaja trisse » 28.11.2017 02:20

Jos joku osaa varustautua niin valehullu! Oikean ei tarvitse! :)

(Ja tämä on sinua varten tarjottu nokkeluus)
trisse
 

Re: Hulluus asunnossa

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 28.11.2017 11:22

Semmoinen riski on, että näytellessäsi hullua, alat vaikuttaa normaalilta.
Sievä Sigismund
 

Re: Hulluus asunnossa

ViestiKirjoittaja trisse » 28.11.2017 19:22

Sekin on totta. Mulla on aika täynnä kämppä. Ajattelin nostaa pussukoita ja muita esille. Joudun niitä muutenkin nostelemaan jos joku huutaa jonkun typerän vaatteen. Mutta jos mua painostetaan palkattomaan työhön korostan unirytmini ongelmia ja sanon ettei terveyskeskuksesta saa tenoxeja. Että palkkatyöhön mennessä voin mennä sadan euron yksityislääkärin vastaanotolle - maksaa sen Visalla ja kuitata tulevasta palkasta. Mutta palkattomassa työssä se ei oo optio
trisse
 

Re: Hulluus asunnossa

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 28.11.2017 22:58

Menet nukkumaan kun tarkastajat tulevat ja kömmit unisena sieltä painopeiton alta.
Sievä Sigismund
 

Re: Hulluus asunnossa

ViestiKirjoittaja Rane » 28.11.2017 23:15

Minä siivoaisin hyvin ja tarjoaisin leivoskahvit.
Rane
 

Re: Hulluus asunnossa

ViestiKirjoittaja trisse » 29.11.2017 01:48

Rane kirjoitti:Minä siivoaisin hyvin ja tarjoaisin leivoskahvit.


Anna osoite niin lähetän ne teille.
trisse
 

Re: Hulluus asunnossa

ViestiKirjoittaja Rane » 29.11.2017 01:59

Ei täällä olisi heille mitään virkaa.
Rane
 

Re: Hulluus asunnossa

ViestiKirjoittaja trisse » 29.11.2017 15:31

Mutta jos heidän kahvihammasta kolottaa...
trisse
 

Re: Hulluus asunnossa

ViestiKirjoittaja Rane » 29.11.2017 15:33

Onko sinulla kahvinkeitin? Taisitkin olla teeihmisiä. Ehkä heillekin kelpaa tee.
Rane
 

Re: Hulluus asunnossa

ViestiKirjoittaja trisse » 29.11.2017 15:58

Kahvi-ihmisiä minä olen. Yrttiteestä tykkään mutta harvemmin tavallista teetä juon. Joskus Earl Greytä.
trisse
 

Re: Hulluus asunnossa

ViestiKirjoittaja trisse » 29.11.2017 16:01

trisse kirjoitti:
m-vaiva kirjoitti:Jos mie lähettäsin rekvisiitaksi sulle vaikka poronsarvet ja jotain shamaanikirjallisuutta ja noitarummun. Sitten, kun he tulevat , alat rummuttaan ja vaivut yliseen.
Tuon hullumpaa en ole nähnyt missään.


Vois sopia hyvin. Mulla on yksi klovninukke. Jos kiinnittävät siihen huomiota ja vaikka kehuvat voisin sanoa että pelkään nuken tuoneen mulle harmia tms kun huono tuuri alkoi sen jälkeen. Että se syöttää mulle huonoja ajatuksia. Jos se kävisi pienestä psykoottisuudesta.


Mitä luulette kannattaisko mun leikkiä psykoottista ja menisikö läpi? Sit lisättäis neuroleptit lääkitykseen mutta eihän kukaan pakottais niitä syömään...
trisse
 

Re: Hulluus asunnossa

ViestiKirjoittaja Mirri » 29.11.2017 18:08

Kokeilemalla tiedät.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21979
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Hulluus asunnossa

ViestiKirjoittaja trisse » 17.12.2017 02:16

Mitä pitäisi muistaa kätkeä? Koska viestittävät että olen paremmassa kunnossa kuin mitä sanon tai ylipäänsä ovat yksityisiä tavaroita? (Harvoin käy vieraita.)

Tajusin:
matkaopaskirjat piiloon
pamit piiloon (vaikkeivät varmaan lääkityksestäni piittaa tai tiedä)
työväenopistojen esitteet myös näkyvistä pois

Enää päivä aikaa toimia
trisse
 

Re: Hulluus asunnossa

ViestiKirjoittaja Ryysy » 18.12.2017 00:44

Kerrohan, kun tulee selkoa hulluuden vaikutuksista asunnossa. Tuli mieleen, olisko turvallisuusriskit sellaisia, joihin asunnoissa voidaan kiinnittää huomiota, koska (ilman lasta ja lemmikkiä) saa kuitenkin aika vapaasti roskaläjän keskellä asustella.
Ryysy
 

Re: Hulluus asunnossa

ViestiKirjoittaja m-vaiva » 18.12.2017 07:33

Niin sitä tämäkin mummo luuli, että voi vapaasti sikana eleillä, kun on oma koti.
http://www.iltalehti.fi/kotimaa/2017121 ... 4_u0.shtml
m-vaiva
 

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron