Vapaaherruussäie

Vapaaherruussäie

ViestiKirjoittaja trisse » 14.11.2017 20:41

.
Viimeksi muokannut trisse päivämäärä 18.11.2017 17:23, muokattu yhteensä 2 kertaa
trisse
 

Re: Päällekarkauksen korvausmäärä?

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 15.11.2017 10:10

Sanoisin, että ei kannata alkaa demostroimaan. Siitä on sinulle enemmän haittaa kuin hyötyä. Korvaukset ovat pikkujuttu. Isompi juttu on merkintä sairauskertomukseesi ja rikosrekisteriin yms... Niistä voi olla haittaa pitkälle tulevaisuuteen.

Tuskin sinussa mitään ainakaan fyysistä vikaa on. Järjenjuoksusi vain on joskus vähän tavallisuudesta poikkeavaa eikä siihen taida pystyä muut vaikuttamaan kuin sinä itse.
Sievä Sigismund
 

Re: Päällekarkauksen korvausmäärä?

ViestiKirjoittaja trisse » 15.11.2017 12:38

Mitä helvetin "fyysistä vikaa"?
trisse
 

Re: Päällekarkauksen korvausmäärä?

ViestiKirjoittaja trisse » 15.11.2017 13:32

Helvettiäkö sä mun fyysisistä vioista tiedät. Kunhan olin kännissä. Kaikki muut sen tajusi paitsi sinä.
trisse
 

Re: Päällekarkauksen korvausmäärä?

ViestiKirjoittaja Mirri » 15.11.2017 16:01

Trisse, uskotko tosissasi, että kun alat kirjoittaa typeryyksiä, lukijat panevat kirjoituksesi juovuksissa olemisesi piikkiin?
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21980
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Päällekarkauksen korvausmäärä?

ViestiKirjoittaja m-vaiva » 15.11.2017 16:38

trisse kirjoitti:Helvettiäkö sä mun fyysisistä vioista tiedät. Kunhan olin kännissä. Kaikki muut sen tajusi paitsi sinä.

Oletus on sitten kai, että olet aina kännissä, kun jotain kirjoittelet tänne.

On alkanut vähän enempi taas vituttaa kaikki juopot.
m-vaiva
 

Re: Päällekarkauksen korvausmäärä?

ViestiKirjoittaja trisse » 15.11.2017 19:26

m-vaiva kirjoitti:
trisse kirjoitti:Helvettiäkö sä mun fyysisistä vioista tiedät. Kunhan olin kännissä. Kaikki muut sen tajusi paitsi sinä.

Oletus on sitten kai, että olet aina kännissä, kun jotain kirjoittelet tänne.



Se voi olla realistinen lähtöoletus :D Ei, mä yritän nyt sulkea korkin tosissaan hetkeksi. Pahoittelen noita häröilyjä.
trisse
 

Re: Päällekarkauksen korvausmäärä?

ViestiKirjoittaja trisse » 15.11.2017 19:27

Golddigga kirjoitti:
Tämä tapahtui n. 10 vuotta sitten ja vieläkin olen samalla kuntoutustuella. Välillä pitää olla kova että saa ne oikeudet mitkä itselle kuuluu!


Sulla oli tuuria. Luulen ettei tuo naiselta onnistu yhtä helposti.
trisse
 

Re: .

ViestiKirjoittaja trisse » 16.11.2017 19:30

Niinpä. Mä opiskelin niin pitkälle ja olen tehnyt loistavia palkattomia työkeikkoja ja palkkatukitöitä että Kela arvottaa mut korkealle.

Etkö sä ollut se tyyppi joka saarnasi työnteon tärkeydestä ja että toki ihmisen elämä on tyhjää jos ei ole parisuhdetta ja työtä? Mites se istuu siihen että oot itse pysyvällä kuntoutustuella? Just asking.
trisse
 

Re: .

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 17.11.2017 23:09

Golddigga kirjoitti:... Tällä hetkellä pidän itseäni Viktoriaanisen ajan Vapaana Herrasmiehenä, jonka ei tarvitse tehdä töitä, sponsored by Suomen Sosiaaliturva. :mrgreen:

Ilmeisesti Suomella menee vielä liian hyvin, koska sosiaaliturva mahdollistaa tuollaisen lusmuilun.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9250
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: .

ViestiKirjoittaja trisse » 18.11.2017 00:42

Oletko vaihtanut mut nuorempaan kun et ole enää aikoihin sanonut mun lusmuilusta mitään..? :(
trisse
 

Re: .

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 18.11.2017 11:12

Trissen avatar vaikuttaa silmäterältä, josta katsomalla näkee mitä hänen mielessään liikkuu.
Sievä Sigismund
 

Re: .

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 18.11.2017 14:29

Golddigga kirjoitti:Jos on nuorena jäänyt eläkkeellä niin pitäisi nöyristellä ja pyydellä anteeksi? Kyllä ihminen on oikeutettu elämään onnellista elämää, vaikkei pystyisikään työtä tekeen. Niin paljon kuin se on mahdollista minimi-eläkkeellä.

Ei tarvitse nöyristellä, muttei myöskään pitäisi rehvastella "vapaaherruudellaan".
Etenkin kun kertomasi tapahtumat ja sairauslomavaatimukset antavat lukijalle sen käsityksen, ettet sinä vain halua tehdä työtä.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9250
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: .

ViestiKirjoittaja trisse » 18.11.2017 15:41

Miksei pitäisi? Mitä jos haluaa rehvastella?
trisse
 

Re: .

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 18.11.2017 15:58

trisse kirjoitti:Miksei pitäisi?...
Koska se on huonoa käytöstä ja aiheuttaa hankaluuksia muille sosiaaliturvan varassa eläville sekä herättää katkeruutta sosiaaliturvaa kustantavissa.
trisse kirjoitti:... Mitä jos haluaa rehvastella?
Ilmeistä on, että jotkut haluavat rehvastella, mutta moukkamaista se silti on.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9250
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: .

ViestiKirjoittaja trisse » 18.11.2017 17:25

Kyllästynyt kirjoitti:
trisse kirjoitti:Miksei pitäisi?...
Koska se on huonoa käytöstä ja aiheuttaa hankaluuksia muille sosiaaliturvan varassa eläville sekä herättää katkeruutta sosiaaliturvaa kustantavissa.


Se on ihan totta enkä tekisikään sitä missään isossa foorumissa. Täällä on kuitenkin alle tusina käyttäjää ja mahdollinen katkeruus on jo syntynyt jos on syntyäkseen.
trisse
 

Re: .

ViestiKirjoittaja Hilppa » 18.11.2017 20:41

trisse kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
trisse kirjoitti:Miksei pitäisi?...
Koska se on huonoa käytöstä ja aiheuttaa hankaluuksia muille sosiaaliturvan varassa eläville sekä herättää katkeruutta sosiaaliturvaa kustantavissa.


Se on ihan totta enkä tekisikään sitä missään isossa foorumissa. Täällä on kuitenkin alle tusina käyttäjää ja mahdollinen katkeruus on jo syntynyt jos on syntyäkseen.

Ei tuo asia ole noin yksinkertainen. Jokainen viestisi otetaan uutena, ja jos vahvistat vanhaa, mahdollinen katkeruus ym vastenmielisyys voi hertä uudelleen. Sen sijaan jos et niin tee, ei ole syytä ajatella sinusta pahaa, kuten ei kenestäkään muustakaan kirjoittajasta.
Hilppa
 

Re: .

ViestiKirjoittaja Mirri » 18.11.2017 21:46

Kyllästynyt kirjoitti:
Golddigga kirjoitti:Jos on nuorena jäänyt eläkkeellä niin pitäisi nöyristellä ja pyydellä anteeksi? Kyllä ihminen on oikeutettu elämään onnellista elämää, vaikkei pystyisikään työtä tekeen. Niin paljon kuin se on mahdollista minimi-eläkkeellä.

Ei tarvitse nöyristellä, muttei myöskään pitäisi rehvastella "vapaaherruudellaan".
Etenkin kun kertomasi tapahtumat ja sairauslomavaatimukset antavat lukijalle sen käsityksen, ettet sinä vain halua tehdä työtä.

Entä jos nuoren ihmisen työkyvyttömyys lyttää hänen itsetuntonsa niin, että hän 'rehvastelee' ja antaa sen käsityksen että hän 'ei vain halua tehdä työtä'?

Kyllä kai lukijat voisivat/osaisivat ymmärtää työkyvyttömyyden olevan niin kivulias ja itsetuntoa rassaava asia, että sitä yritetään peitellä jopa itseltä - vaikka rehvastelemalla ja antamalla ymmärtää, että töihin menisin heti huomenna jos vain viitsisin...
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21980
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: .

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 18.11.2017 22:47

Mirri kirjoitti:Entä jos nuoren ihmisen työkyvyttömyys lyttää hänen itsetuntonsa niin, että hän 'rehvastelee' ja antaa sen käsityksen että hän 'ei vain halua tehdä työtä'? ...
Vaikeaa uskoa, koska ainakin lääkäri on ollut sitä mieltä, ettei nuori ihminen ole ollut työkyvytön, koska ei ole hänelle sairauslomaa kirjoittanut kuin pakotettuna.
Mirri kirjoitti:... Kyllä kai lukijat voisivat/osaisivat ymmärtää työkyvyttömyyden olevan niin kivulias ja itsetuntoa rassaava asia, että sitä yritetään peitellä jopa itseltä - vaikka rehvastelemalla ja antamalla ymmärtää, että töihin menisin heti huomenna jos vain viitsisin...

Lukijat kai kykenevät ymmärtämään senkin, että oikeasti on olemassa ihmisiä, jotka tuntevat olevansa oikeutettuja elämään yhteiskunnan siivellä, koska työnteko "ei ole heidän juttunsa".
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9250
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: .

ViestiKirjoittaja Mirri » 18.11.2017 23:13

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Entä jos nuoren ihmisen työkyvyttömyys lyttää hänen itsetuntonsa niin, että hän 'rehvastelee' ja antaa sen käsityksen että hän 'ei vain halua tehdä työtä'? ...
Vaikeaa uskoa, koska ainakin lääkäri on ollut sitä mieltä, ettei nuori ihminen ole ollut työkyvytön, koska ei ole hänelle sairauslomaa kirjoittanut kuin pakotettuna.

Kyseinen lääkäri on ilmiselvästi tehnyt vakavan virhearvion ja luullut potilastaan paljon terveemmäksi kuin mitä tämä todellisuudessa on.
Vai miten muuten on selitettävissä se, että potilaan aikoinaan vaatima sairausloma on jatkunut vuodesta toiseen - Kelan hyväksymänä ja myöntämänä - kuntoutustukena?
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21980
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Seuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron