Ahdistaa

Re: Ahdistaa

ViestiKirjoittaja trisse » 16.11.2017 11:23

Saa täällä puhua mistä haluaa.

Kyllä psykiatrisia potilaita suunnilleen neuvotaankin liioittelemaan tilaansa ja mullekin sanottiin että kun tulevat kylään niin älä vaan siivoa. Mun tekisi mieli kyllä siivota täällä. Pitäiskö mun nyt siivota ja sitten demontratiivisesti sotkea ennen kun käyvät. Kahjo tilannehan tää on kaikin tavoin.

Luulen että olisin päässyt jo kuntoutustuelle jos mulla ei olisi ollut kaupungilla sitä puolen vuoden palkkatukipätkää 2014 vai koska se oli. Mulla oli tosi paljon poissaolopäiviä - ehkä 20-30% + lomapäivät mutta ketään ei kiinnostanut kun työntekijöitä oli muutenkin liikaa ja töitä ei juuri ollenkaan. Mutta eihän siitä ole silleen mustaa valkoisella kun ilmoitukset hoitui talon sisällä.
trisse
 

Re: Ahdistaa

ViestiKirjoittaja m-vaiva » 16.11.2017 12:23

Eipä sitten ihme, kun suurin osa ihmisistä ei tajua masennusta vaan kehottaa ottamaan itseään niskasta kiinni ja parantumaan.
Suakin näyttää enempi ahdistavan tuo sekasotkusi ja olisit paremmassa kunnossa, kun laittaisit kämppäsi kuntoon.
m-vaiva
 

Re: Ahdistaa

ViestiKirjoittaja trisse » 16.11.2017 21:53

Kaikkein eniten mua ahdistaa ja vituttaa se että mulla ei oo viinaa. Fysiikka kestäis dokaamista vaikka kuinka paljon - päästä nyt en tiedä mutta muut sisäelimet ainakin - mutta kukkaro ei. Eiks tää oo sustakin kohtuutonta että on joku joka kestää viinaa niin hyvin ja sitten sillä ei oo varaa ostaa sitä? Kun niillä oli se joku juopporotta-tutkimus jossain niin ehkäpä mun pitäisi ottaa jonnekin yhteyttä ja kysyä että voisinko mä tulla parin rotan sijaiseksi. Häkin kokoa pitäis vähän kasvattaa mutta ehkä Korkeasaarella ois antaa joku sopiva.
trisse
 

Edellinen

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron