Ystävyydestä

Ystävyydestä

ViestiKirjoittaja Unohdus » 29.04.2017 21:40

Oletteko koskaan katkaisseet ystävyyssuhdetta? Ja jos olette, niin miksi.
Unohdus

Re: ystävyydestä

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 30.04.2017 13:03

Täytyykö sitä aktiivisesti katkaista? Katkeaa jos on katketakseen. Aika hoitaa.
Sievä Sigismund

ViestiKirjoittaja Unohdus » 01.05.2017 14:47

Toisaalta niin minäkin ajattelin, mutta kun hän kehuu aina itseään ja painaa minua alas. Viimeksikin tuli hänen luonaan paha olo.
Unohdus

ViestiKirjoittaja Ryysy » 01.05.2017 16:36

Voihan myös kysyä ystävällisesti, että miksi tekee niin. Itsevarmempi ehkä sanoisi, että "älä ikinä enää...". Olen miettinyt, että kaikki ihmiset eivät edes tajua tekevänsä tuonkaltaista. En tiedä, mistä kyse, mutta ainakin itse olen koittanut aikoinaan vähätellä toista ihmistä, tajusin sen vasta myöhemmin, vaikka sanoi siitä. Sittemmin myös huomannut tämän ihmisen itse tekevän nykyään samantapaista, vähän kuin haluaisi nolata minut.

Ystävyyssuhdetta en ole katkaissut, pari- ja kaverisuhteita sen sijaan tullut sössittyä. Katko tullut ihan itsekseen.
Ryysy

ViestiKirjoittaja trisse » 03.05.2017 17:39

En ainakaan muista. Kolme seurustelusuhdetta kyllä mutta olisin toivonut ystävyyttä sen jälkeen ja kerran se onnistui.
trisse

ViestiKirjoittaja trisse » 15.05.2017 23:46

Olen muuten yhden ystävyyden katkaissut - en vaan muistanut. Tein sen koska ärsytti että sovittiin tapaamisia muttei toinen vaivautunut pitämään sitoumuksista kiinni tai peruuttamaan.
trisse

ViestiKirjoittaja Unohdus » 16.05.2017 21:45

Minulla on yhdentekevä se, että hän on melkein Jehovan todistaja, hyväksyn eri arvomaailman ja mielipiteet. Mikä on vaikea sulattaa on toisen ylimielisyys ja jonkinasteinen narsistisuus. Hänen elämänsä pyörii oman ihanuuden ympärillä. Minun asiani eivät paljoa kiinnosta.
Unohdus

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet