Lyrica

Lyrica

ViestiKirjoittaja Uni » 04.02.2017 00:50

Lyricaa saa nyt rinnakkaisvalmisteena ja 30 euroa halvemmalla, voi tätä onnen päivää. Ihan rupesi alahuuli väpättämään, kun apteekkari sen niin kauniisti minulle kertoi.Mutta oikeasti tämä on minulle rahallisesti suuri apu, sillä lääkettä menee suuria määriä vakituisesti.
Uni

Re: Lyrica

ViestiKirjoittaja pöö » 04.02.2017 09:25

Hieno juttu ! Kiva kun helpottaa taloudellisesti tuonkin verran. :D
pöö

ViestiKirjoittaja Mirri » 04.02.2017 12:17

Jep, minustakin on hienoa, ja ymmärrän tunteen apteekissa, kun huomaa saavansa kalliin lääkkeen yllättäen paljon halvemmalla.

Olen ollut uskollinen sertraliinin käyttäjä jo vuosikaudet, ja aloitin sen aikana, jolloin sertraliinivalmisteita ei markkinoilla ollut muita kuin patentoitu ja älyttömän hintava Zoloft. Muistaakseni maksoin alkuvuosina sata euroa sadan kappaleen paketista. Voi sitä riemun päivää, kun lääkkeen patenttiaika loppui, ja apteekista sai rinnakkaisvalmisteita 'pilkkahinnalla' alkuperäiseen Zoloftiin verrattuna.
Mirri

ViestiKirjoittaja Ryysy » 19.02.2017 15:11

Kiitos tiedosta, en olisi osannut muuten pyytää. Kuulemma, jos lääke on määrätty kipuun, niin ei voi vaihtaa, mutta jos ahdistuneisuuteen, niin voi. Tosi outoa.
Ryysy

ViestiKirjoittaja irmeli » 19.02.2017 16:12

Mulla lukee Lyrica-reseptissä ettei saa vaihtaa rinnakkaisvalmisteeseen.
irmeli

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet