Auttakaa!

Auttakaa!

ViestiKirjoittaja trisse » 26.09.2016 10:07

Mulla menee hermo nyt ihan kaikkeen! Rikoin puhelimen ja tää tietokonekin on paska! Haluaisin vaan päivittää cv:tä eikä sekään perkele onnistu! Nyt se näyttää kaksisivuisen dokumentin niin kuin sellaisina sivuina näytössä. En näe tekstiä kun ne on pikkusivuina ruudulla yhteensä kolme sivua. Se tekee tuota välillä ja silloin usein avaan uuden tiedoston mutten nyt pysty kopioimaan koko cv:tä uudestaan.

Mitä mun pitää tehdä että saan dokumentin esille normaalisti sivu kerrallaan että yksi sivu on ruudussa?
trisse

Re: Auttakaa!

ViestiKirjoittaja Kaapo » 26.09.2016 10:10

Kokeile klikata sitä pikkusivua josko se aukee.
Kaapo

ViestiKirjoittaja trisse » 26.09.2016 10:15

No eipä avaudu. Jos ois noin helppoa niin olisin kyllä itsekin keksinyt. Tässä on siis joku että kun avaan uuden asiakirjan niin se avaa sen tuollaisena tyhjänä pikkusivuna. Se on oletus. Oon kiertänyt ongelman avaamalla vanhan dokumentin, poistamalla tekstin, kirjoittamalla uuden tekstin ja nimennyt dokumentin uudestaan. Siten saan sen normaalisti.

Mutta nyt se käsittämättömästi pilasi tuon saatana CV:ni tollaiseksi vaikka se on vanha tiedosto enkä tehnyt MITÄÄN ansaitakseni/halutakseni sen tollaiseksi saatanan paskaksi!!!
trisse

ViestiKirjoittaja Rane » 26.09.2016 10:18

Entä jos suljet kaikki avoinna olevat ohjelmat ja sitten koko tietokoneen. Aloitat sitten alusta avaamalla tietokoneen. Miten se CV on yleensä auennut normaalisti?

Valikosta "sulje esikatselu" tms. voisi myös kokeilla, jos edellinen ei auta.

Hommaa kännykälle oma paikka kodissasi; jokin latauspiste, josta voi helposti katkaista virran pois esim. kytkimellä olevan jatkojohdon päähän, ettei lataa kuitenkaan koko ajan. Pidä puhelinta aina siellä, kun et käytä.
Rane

ViestiKirjoittaja trisse » 26.09.2016 10:25

Ei se ole esikatselu. Laitoin esikatselun päälle jolloin se näytti sivut vierekkäin. Suljin esikatselun jolloin se palasi tuohon että eka sivu on ylhäällä oikealla ja toinen alhaalla vasemmalla. JOtain vitun kirjaako se kuvittelee mun tekevän joka alkaa siltä ekalta sivulta?

Kiitos paljon mutta kännykälläni on latauspiste sängyllä. Se on siinä koska jatkojohtoja on niukasti muualla ja myöskin siinä on herätys ja siksi se on sängyllä. Se vaan sattui putoamaan siitä sängyltä vesisankoon. Jos latauspiste ois ollut keittiössä mä olisin tiputtanut sen ennemmin tai myöhemmin lavuaariin tai vaikka kahvinkeittimeen.
trisse

ViestiKirjoittaja Rane » 26.09.2016 10:28

Entäs jos nyt suljet tietokoneen ja avaat sen sitten normaalisti.
Rane

ViestiKirjoittaja trisse » 26.09.2016 10:37

Ihan sinua miellyttääkseni suljin wordin, suljin koko tietokoneen ja sitten pimpam - avasin uudestaan koneen ja CV:n ja tilanne on täsmälleen sama! Tuo ongelma on ollut jo 3 kk mutta olen kiertänyt sen kertomallani tavalla. Nyt haluisin CV:n normaalisti esiin ja poistaa tuon ihme asetuksen jonka oon joskus vahingossa klikannut päälle. Eikö kukaan pysty auttamaan???
trisse

ViestiKirjoittaja Ryysy » 26.09.2016 10:47

Eikö oo alakulmassa zoominappulaa muka...
Ryysy

ViestiKirjoittaja Rane » 26.09.2016 10:52

Joku palstoihin liittyvä asetus?
Rane

ViestiKirjoittaja trisse » 26.09.2016 11:04

Ryysy kirjoitti:Eikö oo alakulmassa zoominappulaa muka...

Joo, kiitos sillä sain sen.
trisse

ViestiKirjoittaja Mirri » 26.09.2016 12:01

"Auttakaa!"

Se oli käsky eikä kehotus, pyynnöstä puhumattakaan; pikku-Trissellä on raivoisa hätä. Voidaan muistella tätä ketjua Trissen ärsyyntyessä toisiin kirjoittajiin, joilla aina välillä iskee hätä, joka panee aloittamaan ketjun tällä foorumilla.
Nämä Trissen aloittamat avunhuutoketjut ovat sikäli inhottavia, että hän kovin helposti kiukkuaa auttajilleen, jos nämä eivät osaa auttaa 'oikein'. Tässäkään ketjussa Trissen hätä ei ole niin suuri, etteikö hän samalla näpäyttelisi auttajiaan. Ikävä juttu.
Mirri

ViestiKirjoittaja trisse » 26.09.2016 12:11

No mä nyt oon tämmöinen. PItäis olla: "Outi rakas - neuvosi ei auttanut mutta olin sydämestäni liikuttunut siitä että viitsit perehtyä asiaan". En vaan ole vaan olen tämmöinen paskapää. Yritä kestää se ellet meitä kumpaakiin auttaaksesi pysty hommaamaan ja maksamaan mulle svetsiläistä eutanasiaa.
trisse

ViestiKirjoittaja irmeli » 26.09.2016 12:11

Onkos Mirrillä tylsää, kun kukaan ei sun kanssasi ole kinastellut pariin päivään.
Ei ole kysymys vaan toteamus.
irmeli

ViestiKirjoittaja Mirri » 26.09.2016 13:27

Trisse, arvelen, että pelkkä kiitos riittäisi. Tai vaikket näkisikään aihetta kiittää niitä, jotka yrittivät auttaa, et ainakaan kärttyilisi epäonnistuneiden auttamisyritysten vuoksi.
Lisäksi tietysti voisit ymmärtää, että muutkin saattavat tarvita tällaisia avunparkumis-/huomionhakemisketjuja, eivätkä ne ole sinulta mitenkään pois.
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 26.09.2016 13:35

irmeli kirjoitti:Onkos Mirrillä tylsää, kun kukaan ei sun kanssasi ole kinastellut pariin päivään.
Ei ole kysymys vaan toteamus.

Tervetuloa vapaaehtoiselta bannilta taas tänne riitelemään.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja irmeli » 26.09.2016 13:40

Tuskin edes olin millään bannilla jos et huomannat vaan kirjoitin joka päivä.
Näinkö muka ratkaisit riidan, että mie olin muka vapaaehtoisella bannilla ja toinen osapuoli eli sateentekijä jatkoi muina miehinä.
irmeli

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 26.09.2016 13:42

Ainakin "uhkasit" pitää paussia.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja trisse » 26.09.2016 13:49

Mirri kirjoitti:Trisse, arvelen, että pelkkä kiitos riittäisi. Tai vaikket näkisikään aihetta kiittää niitä, jotka yrittivät auttaa, et ainakaan kärttyilisi epäonnistuneiden auttamisyritysten vuoksi.
Lisäksi tietysti voisit ymmärtää, että muutkin saattavat tarvita tällaisia avunparkumis-/huomionhakemisketjuja, eivätkä ne ole sinulta mitenkään pois.

Riippuu ketjusta ja mitä se milloinkin herättää, Samoin tämä ketju ei ole sulta mitenkään pois.
trisse

ViestiKirjoittaja irmeli » 26.09.2016 13:49

Psykopatologia kirjoitti:Ainakin "uhkasit" pitää paussia.

Riitele Mirrin kanssa. Olet liian vanha ja sekopäinen minulle.
irmeli

ViestiKirjoittaja Mirri » 26.09.2016 14:04

trisse kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Trisse, arvelen, että pelkkä kiitos riittäisi. Tai vaikket näkisikään aihetta kiittää niitä, jotka yrittivät auttaa, et ainakaan kärttyilisi epäonnistuneiden auttamisyritysten vuoksi.

Riippuu ketjusta ja mitä se milloinkin herättää, Samoin tämä ketju ei ole sulta mitenkään pois.

Ei ole, ei.
Minä tosiaan nykyisin reagoin sinun huomionkaipuuseesi näin kuin tässä ketjussa - jos yleensä reagoin. Kun jo kokemuksesta tiedän, ettet ole mitenkään helppo autettava, koska niin herkästi ilkeilet, jos auttamisyritys menee pieleen.
Jos ja kun ihmettelet, miksei kukaan kommentoi tai oletko muuttunut näkymättömäksi, voisit kysellä hiljaa itseltäsi: mikä käyttäytymisessäni aiheuttaa sen, etteivät toiset kommentoi eivätkä huomaa minua.
Mirri

Seuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet