Trisse kirjoitti:Kun täällä on yksi kaikkitietävä ja kaiken muistava niin miksi tukeutua noin huonoon menetelmään?Jill, neuvon että kysyt kyllästyneeltä. Jos tämä neuvoo toisin kuin opettaja niin sitten menet rehtorin luo ja kerrot että opettaja tulisi erottaa kun on kyvytön työhönsä.
Trisse kirjoitti:Kummallista että sinun muistiisi voi aina aukotta luottaa vaikka ketju olisi poistettu ja puolitusinaa postaajaa muistaisi ihan eri tavoin. Oletko aina ollut haka muistissa vai treenannut kyvyn huippuunsa vasta aikuisiällä?
Trisse kirjoitti:Aivan. Olet ollut haka muistissa ja muistisi on heikentynyt. Aika hyvin osasin arvata tilanteen. Sinä et nyt käsitä että tällä hetkellä muistisi ei ole niin luotettava kuin se on ehkä joskus ollut. Sairaalassa näin paljon vanhuksia jotka eivät olleet päivittäneet tilannettaan osaamisensa ja älynsä suhteen. Sinulla tilanne on todennäköisesti ohimenevä mutta omaat todennäköisesti tällä hetkellä liiallisen luottamuksen muistisi oikeellisuuteen.
Minä muistan puheena olevan viestin samalla tavalla kuin Trisse ja Ryysy. Tulkitsin viestin niin, että sinä vittuilit Trisselle siitä, että hän ei, toisin kuin sinä, pysty ilman toisten apua huolehtimaan kodin siisteydestä. Nostit itsesi jalustalle ja pilkkasit. Niin minä sen viestin muistan.Kyllästynyt kirjoitti:Löydätkö jostakin vielä neljä ihmistä lisää, jotka kaikki "muistavat" minun sanoneen, ettei minun luonani ole julkisen tahon/verorahoilla tarvinnut käydä siivoamassa?
vibeke kirjoitti:Minä muistan puheena olevan viestin samalla tavalla kuin Trisse ja Ryysy. Tulkitsin viestin niin, että sinä vittuilit Trisselle siitä, että hän ei, toisin kuin sinä, pysty ilman toisten apua huolehtimaan kodin siisteydestä. Nostit itsesi jalustalle ja pilkkasit. Niin minä sen viestin muistan.Kyllästynyt kirjoitti:Löydätkö jostakin vielä neljä ihmistä lisää, jotka kaikki "muistavat" minun sanoneen, ettei minun luonani ole julkisen tahon/verorahoilla tarvinnut käydä siivoamassa?
vibeke kirjoitti:Minä muistan puheena olevan viestin samalla tavalla kuin Trisse ja Ryysy. Tulkitsin viestin niin, että sinä vittuilit Trisselle siitä, että hän ei, toisin kuin sinä, pysty ilman toisten apua huolehtimaan kodin siisteydestä. Nostit itsesi jalustalle ja pilkkasit. Niin minä sen viestin muistan.Kyllästynyt kirjoitti:Löydätkö jostakin vielä neljä ihmistä lisää, jotka kaikki "muistavat" minun sanoneen, ettei minun luonani ole julkisen tahon/verorahoilla tarvinnut käydä siivoamassa?
Psykopatologia kirjoitti:hän edellytti psyk. polin työntekijöiden toimenkuvaan kuuluvan siivota hänen puolestaan!
Onko tuo kirjoitettua vai tulkintaa?
Psykopatologia kirjoitti:Todettakoon myös, että kirjoittajan oma tulkinta kirjoittamastaan ei ole välttämättä "oikea"...
Trisse kirjoitti:Niinpä. En tiedä salliiko palstaformaatti sen mutta joillain foorumeilla on piilo-osioita jotka näkyvät vain ylläpitäjälle ja moderaattorille. (Moderaattori-osuus on tässä tietenkin vähän ongelmallinen). Jos tuhoamisen sijasta riitaketjut siirtäisi näkymättömään osioon asiat voisi tarkistaa sieltä jälkikäteen.
Trisse kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:hän edellytti psyk. polin työntekijöiden toimenkuvaan kuuluvan siivota hänen puolestaan!
Onko tuo kirjoitettua vai tulkintaa?
Tulkintaa.
Tristan myös sanoi olevan "paljon sellaista jossa psyk. polin työntekijät olisivat voineet olla apuna, kuitenkaan siivoamatta itse" (jokseenkin sanatarkka muotoilu).
Mitä hyötyä noista käynneistä kenellekään on jos he eivät tee mitään? Sehän pelkästään kuluttaisi verorahoja
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa