Palkinto hakusessa

Palkinto hakusessa

ViestiKirjoittaja Pinja » 10.09.2015 23:19

Tarvitsisin jonkun palkinnon tämän päivän uroteosta. Mikä palkinto voisi olla? Ajattelen, jotakin musiikkikappaletta, oiskos ehdottaa mitä? Tekisi jotakin kuumaa juomaa mieli, mikä se voisi olla? Haluaisin katsoa jotakin tv-ohjelman netti-tv:stä, mitä ehdottaisitte?
Pinja

Re: Palkinto hakusessa

ViestiKirjoittaja Pinja » 10.09.2015 23:28

Sinulla on ihan väärä kuva minusta. Olin kaikkea muuta kuin pikkuprinsessa. Sitä mitä minä halusin ei otettu huomioon, eikä sitä mistä minä tykkään. Aina oli joku joka tiesi paremmin mitä minä haluan ja mistä minä tykkään. Siitä on hemmottelu kaukana. Muut olivat kuninkaita ja kuningattaria, prinsessoja ja prinssejä, joita minun piti hemmotella: antaa mitä halusivat, mistä tykkäsivät, he saivat valita mitä halusivat ja mistä tykkäsivät.
Pinja

ViestiKirjoittaja toope » 11.09.2015 14:10

Muistaakseni se olin minä se hemmoteltu pikku prinsessa. Vaikka oikeeasti se kyllä taitaa olla Tristan itse, ei kai kukaan muu kuin pikku prinsessa voi elää noin huoletonta elämää.

Makuunista voisit vaikka netin kautta vuokrata Luokkakokous elokuvan. Vaikka en ole sitäkään katsonut, kun en pidä sellaisesta elokuvasta mutta sitä kehutaan.
Muuten ei ole kyllä areenassa, katsomassa tai ruudussa juuri mitään seurattavaa tällä hetkellä.

Tai sitten ostat uutta Pätkis tai Omar jäätelöä purkin ja syöt sen ja poltat kynttilää.
toope

ViestiKirjoittaja Hilppa » 11.09.2015 14:23

Ja annat sheltin nuolla loput jätskit paperista niin tyytyväinen ja saa myös palkinnosta iloa.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Pinja » 11.09.2015 17:00

Kiitos, toope! Tuon omar ja pätkis jäätelö jutun toteutan tänään.
Pinja

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet