Kirjoittaja Maaria » 21.07.2015 00:15
Viimeisin käyntini äidin luona oli katastrofi, mies oli mukanani ja oloni oli aivan kammottava. Mies ei saanut nukuttua siellä ja makasi vuoteessa lähes koko vierailun ajan, mikä hämmensi muita ja sai minut hyvin apeaksi. Kaikki tunteeni vaikuttavat äitiini liikaa. Tarkoitan, että en uskalla näyttää suruani, koska hän menee hämilleen. Olen halunnut antaa vahvemman kuvan itsestäni. Minun on välillä raskasta miesystäväni kanssa, koska hän on ajoittain ja aika usein huonossa kunnossa. Mieheni kunto vaikuttaa liikaa mieleeni. Minun kuntoni vaikuttaa liikaa äitiini. Haluaisin lähelleni yhden vahvan ihmisen, johon ei vaikuttaisi mikään. Lisäksi tuntuu, että äiti vähän välttelee minua edellisen käyntini jälkeen. Haluaisin lähelleni sellaisen ihmisen, joka ei pelkää minua. Olin miehen loman aikana täydellisen elämän haluton ja epäkunnossa. Siihen liittyi vielä lääkevähennys yritykseni, joka ei tehnyt ilmeisesti hyvää, sillä aloin mureta. Ajoittain olen sisältä turta ja tyhjä. Haluaisin tietää kuka olen.