Flower kirjoitti:Mirrin toimitilapalveluja katselin myös, mutta en oikein saanut kiinni vielä mitä kaikkea ne pitävät sisällään. Olettaisin, että olisin hyödyllisempi kuitenkin jossain muussa kuin siivoojan hommissa vaikka kyseessä on aivan oiva työ. Pelkään vaan, että työ olisi liian käytännöllistä tällaiselle "haahuilijalle". Joskus olin siivoushommissa, ja se oli hankalaa siksi, koska en muistanut mitä olin jo siivonnut, koska olin niin ajatuksissani ja siivosin joka päivä saman tilan. Piti kehittää systeemit siihen, että siivosin aina samassa järjestyksessä, jotta tiesin missä vaiheessa olin menossa.

Flower kirjoitti:Ymmärrän kyllä, että on tärkeää, että sosiaalialalle valikoituisi alalle soveltuvia persoonia, mutta minun on vaikea hyväksyä, että olisin jotenkin niin "poikkeava", että on tärkeää, että juuri minä pysyisin sieltä poissa (koska en ole esimerkiksi psykopaatti). Toisaalta myös soveltuvuuskokeiden luotettavuus arveluttaa yleisellä tasolla (koska niistä pääsee läpi esimerkiksi psykopaatteja).
Valkosiipi kirjoitti:Jos ei pääse koulutkseen, silloin on tyytyminen siihen, että oma ala on jotain muuta kuin sosiaaliala.
Ryysy kirjoitti:Monet käy soveltuvuuskokeissa monta kertaa. Joskus on tyytyminen siihen, että kolmas kerta onnistaa... Ovatko valinnan aiemmin tehneet siis olleet väärässä vai onko valittu muuttunut? Tuuripeliä.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa