trisse kirjoitti:Mun mielestä se on PP. Mirri ja minä jaetaan kakkossija! Sopiiko järjestely muille?

trisse kirjoitti:Minusta omahyväisyys on vain itsetyytyväisyyttä silloinkin kun siihen ei olisi aihetta taikka on aihetta muttei kiinnosta selventää muille miksi on.

Pinja kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Omahyväisyys on aina kielteinen ominaisuus (sosiaalisesti yms.);
ei ole olemassa "hyvää" omahyväisyyttä.
Onko se omahyväisyyttä, että Et saa päättää minun omista asioistani, hähhäh hää? Ainakin koen itseni silloin itsetyytyväiseksi ja siten omahyväiseksi.
Pinja kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Totta, semmoisia on ikävän paljon, jotka kuvittelevat ,että heidän sanansa on se merkityksellisin ja painavin. Minua sellainen ainoastaan ärsyttää . Muitten aliarviointi ja oman erinomaisuutensa korostaminen kaikkialla tekee vastenmielisen vaikutuksen.
Katso aikaisempi komenttini tein lisäyksen siihen: on hyvää ja huonoa omahyväisyyttä.
Psykopatologia kirjoitti:Pinja kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Totta, semmoisia on ikävän paljon, jotka kuvittelevat ,että heidän sanansa on se merkityksellisin ja painavin. Minua sellainen ainoastaan ärsyttää . Muitten aliarviointi ja oman erinomaisuutensa korostaminen kaikkialla tekee vastenmielisen vaikutuksen.
Katso aikaisempi komenttini tein lisäyksen siihen: on hyvää ja huonoa omahyväisyyttä.
Mikä ihmeen aikaisempi ja mikä niistä?
Ei (varsinkaan) väittely-ketjuissa korjauksia, täydennyksiä tai lisäyksiä noin tehdä.
Parhaiten korjaukset tehdään erillisinä lisäyksinä (kellonaikoineen), jolloin myös
myös alkuperäinen (puutteellinen) teksti on esillä sellaisenaan.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa