Entiseen avatariin paluu

Entiseen avatariin paluu

ViestiKirjoittaja saara » 13.10.2014 23:34

Uudesta avatarestani? Mielestäni se on aivan näköiseni. Kuten uusi allekirjoituksenikin 8-)
Viimeksi muokannut saara päivämäärä 15.10.2014 00:17, muokattu yhteensä 1 kerran
saara

Re: Mitä pidätte?

ViestiKirjoittaja Maaria » 13.10.2014 23:48

Mikä ilme. :)
Maaria

Re: Mitä pidätte?

ViestiKirjoittaja saara » 13.10.2014 23:51

Jill kirjoitti:Mikä ilme. :)

Jill, that's myself :P
saara

Re: Mitä pidätte? [avatar]

ViestiKirjoittaja saara » 14.10.2014 15:38

Lapseni sanoi ollessaan pieni, "Lepe Solsa on vaakku:)
saara

ViestiKirjoittaja Kissi » 14.10.2014 15:48

Minä en tykkää. Tylsä tyytymätön ilme, kertoo ettei tyyppi voi hyvin, eikä ainakaan haluakkaan olla tyytyväinen ja iloinen. Perusmurjottaja, joka saa muutkin pahantuulisiksi.

Samaa sarjaa allekirjoituskin.

Laitas nyt itsestäs sellainen ihan oikea, mukava, iloinen , lämmin ja ystävällinen Logo.
Ethän sää tollanen ole. Tyhmä apea sorsa?
Kissi

ViestiKirjoittaja Kissi » 14.10.2014 16:49

idea! Kun lisäät nimeen Saara H kirjaimen keskelle, siitä tulee Sahara. Vau! Sitten Googlen kuvahausta vielä kuva Saharasta ja ai että olis hieno! Ei saa suuttua, mun tekee mielei kanssa leikkiä näillä.
Kissi

ViestiKirjoittaja Kissi » 14.10.2014 16:57

Nyt kun olen tässä höpötellyt, tulin ittelleni kateelliseksi omista ideoistani. Taidan itte alkaa Saharaksi.
Autiomaa, johon pisarakin vettä avaa uskomattoman vehreän kasvun.
Kissi

ViestiKirjoittaja saara » 14.10.2014 20:50

kiss kirjoitti:idea! Kun lisäät nimeen Saara H kirjaimen keskelle, siitä tulee Sahara. Vau! Sitten Googlen kuvahausta vielä kuva Saharasta ja ai että olis hieno! Ei saa suuttua, mun tekee mielei kanssa leikkiä näillä.

Ilme ja allekirjoitus on tarkoitukselliseti tuon tyyppisiä.Ei haittaa vaikkei kaikkia miellytä 8-)
saara

ViestiKirjoittaja Kissi » 14.10.2014 20:59

Apua perkele. Minä en halua tyhmiä enkä apeita sorsia katsoa! Koita nyt vielä parantaa. :shock:
Kissi

ViestiKirjoittaja saara » 14.10.2014 21:58

kiss kirjoitti:Apua perkele. Minä en halua tyhmiä enkä apeita sorsia katsoa! Koita nyt vielä parantaa. :shock:

Enpäs! Kun minä olen tyhmä ja tylsä ja apea Lepe Solsa, minkä sille mahtaa! :shock:
saara

ViestiKirjoittaja Kissi » 14.10.2014 22:02

no, herranjumala. Rouva pöyhii nyt ne höyhenensä ja etsii itsestään paremman kuvan. Pieni ehostautuminen piristää varmasti!
Kissi

ViestiKirjoittaja saara » 14.10.2014 22:18

kiss kirjoitti:no, herranjumala. Rouva pöyhii nyt ne höyhenensä ja etsii itsestään paremman kuvan. Pieni ehostautuminen piristää varmasti!

Toki ehostautuminen olisi paikallaan jos olisin metsästysmielellä liikkeellä.En jaksa nyt alkaa höyheniä pöllyytellä, kun siivouspäiväkään ei ole vielä.

Mitä jos etsisinkin vielä nyreämmän avataren??
saara

ViestiKirjoittaja Kissi » 14.10.2014 22:31

etsitään yhes.
Kissi

ViestiKirjoittaja saara » 14.10.2014 22:45

kiss kirjoitti:etsitään yhes.

En ala!!
saara

ViestiKirjoittaja Kissi » 14.10.2014 23:07

Kuva
Kissi

ViestiKirjoittaja saara » 14.10.2014 23:46

kiss kirjoitti:Kuva

no ei vitussa!
saara

ViestiKirjoittaja saara » 14.10.2014 23:47

No niin, sen siitä sitte sai.Poistin repe sorsan enkä saa asetettua uutta avataria tilalle :?: :?:
saara

Re:vanha avatar takaisin

ViestiKirjoittaja saara » 15.10.2014 00:16

jaahas, otin siis takasin entisen avataren ja uuden allekirjoituksen

Tervu on best :)
saara

Re: Entiseen avatariin paluu

ViestiKirjoittaja Kissi » 15.10.2014 19:29

:? Onko tuo lepesolsakoila. Kieli loikkuu lumasti ja läkä tippuu.

Sarah, tää on nyt kuule viimenen varoitus, jos et sää vaihda kuvaasi siivompaan, niin mää joudun kattoo muualle. Hah, mites sit suu pannaan . ha? Kattelen vaan omaa avatartani. en yht''n vilkuile ees sun.
Kissi

Re: Entiseen avatariin paluu

ViestiKirjoittaja saara » 15.10.2014 21:09

kiss kirjoitti::? Onko tuo lepesolsakoila. Kieli loikkuu lumasti ja läkä tippuu.

Sarah, tää on nyt kuule viimenen varoitus, jos et sää vaihda kuvaasi siivompaan, niin mää joudun kattoo muualle. Hah, mites sit suu pannaan . ha? Kattelen vaan omaa avatartani. en yht''n vilkuile ees sun.

Ite oot räkätippa! :evil: tuo on kaulapannassa oleva lenkki ja koira nauraa iloisesti eikä läähätä kieli vyön alla.Ja on sitä paitsi maailman kaunein koira!! :roll:
saara

Seuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet