kiss kirjoitti:POISTA KYLLÄSTYNYT KAIKKI TEKSTINI JA TILINI TÄÄLLÄ.
SAAT HENKILÖKOHTAISESTI TODISTAA PISTÄNEESI MINUT PIHALLE, HUORA.
saara kirjoitti:Miks helevetissä ette voi vaan antaa olla!?!

trisse kirjoitti:Valoisana puolena voi nähdä sen että eilen tein kuitenkin parhaimpani ansaitakseni bännini...
trisse kirjoitti:PP
" Pointti oli että tykkäät kirjoittaa kaksimielisyyksiä naisia alentavin sanamuodoin ja heittää "hilpeänhauskoja" herjoja joissa asia kuulostaa kaksimieliseltä vaikka oikeasti tarkoitit jotain neutraalia ja harmitonta. Väitätkö voivasi töissäsi tehdä aina noin? Tuskin sillä ainakaan minä en tuollaista kahdesti kuuntelisi vaan "saisit potkut".
Miksi minun pitäisi kirjoitella täällä samoin kuin töissänikin tekisin mutta sinun ei?!"
trisse kirjoitti:Valoisana puolena voi nähdä sen että eilen tein kuitenkin parhaimpani ansaitakseni bännini...

trisse kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:trisse kirjoitti:Valoisana puolena voi nähdä sen että eilen tein kuitenkin parhaimpani ansaitakseni bännini...
Et näköjään ymmärrä edes hävetä tekojasi.
Harmittaa ja hämmentää (tilanteen alku ja kehitys) muttei sanottavammin hävetä tai kaduta.

Mirri kirjoitti:trisse kirjoitti:Valoisana puolena voi nähdä sen että eilen tein kuitenkin parhaimpani ansaitakseni bännini...
Jep, valoisana puolena minäkin tuon näen. Paitsi, että taitaa sitten kierre jatkua Kyllästyneen saatua/hankittua taas aihetta lisäloukkaantumisiin...
Mirri kirjoitti:... Monikohan rehellisesti ajatellen olisi istunut näppiksensä ääressä kiltisti ja paineitaan purkamatta kohtuuttomalta tuntuvaa ja seuraavana päivänä voimaan astuvaa viikon mittaista 'vankeutta' odotellessaan?...
Mirri kirjoitti:... Itsestäni en ainakaan menisi takuuseen; voi hyvin olla, että lisäsanktioiden uhallakin riehuisin siinä tilanteessa sen minkä kerkiäisin.![]()
Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, kai vielä muistat riehumisen olleen seurausta eilen julkisesti annetusta ja kohtuuttomasta viikon mittaisesta kirjoituksiellosta, joka alkaa tänään - ei toisinpäin!
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, kai vielä muistat riehumisen olleen seurausta eilen julkisesti annetusta ja kohtuuttomasta viikon mittaisesta kirjoituksiellosta, joka alkaa tänään - ei toisinpäin!
Tottakai muistan. Mutta muistatko sinä, että Tristanin banni tuli muista teoista kuin noista bannin saamisen jälkeen tapahtuneesta riekkumisesta?

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, kai vielä muistat riehumisen olleen seurausta eilen julkisesti annetusta ja kohtuuttomasta viikon mittaisesta kirjoituksiellosta, joka alkaa tänään - ei toisinpäin!
Tottakai muistan. Mutta muistatko sinä, että Tristanin banni tuli muista teoista kuin noista bannin saamisen jälkeen tapahtuneesta riekkumisesta?
Kyllästynyt, minulla ei ole harmainta aavistusta mistä teoista Trisse sai viikon mittaisen porttikiellon!...
Mirri kirjoitti:... Kerro sinä lukijoille, jotka eivät tiedä (kuten minä); sinä ilmeisesti tiedät, ja lisäksi olet foorumin valvoja, joten senkin puoleen sinun pitäisi olla perillä kuka kulloinkin on porttikiellossa ja mistä syystä.
Mirri kirjoitti:Onhan aina tiedetty epäsosiaalisen aineksen liikkuvan mieluiten yöllä ja nukkuvan päivällä. Raiskaukset, murrot, murhat, ja muut kataluudet...trisse kirjoitti:Kuten spämmäykset?Kyllästyneellä on takuulla ollut sormensa pelissä tuossa tutkimiksessa... on laskeskellut psykopatiapisteitäni
-------------------trisse kirjoitti:Jos banaani alkaa liikaa suututtaa niin sillehän voi aina tehdä näin: http://www.maku.fi/reseptit/friteeratut-banaanit
-------------------trisse kirjoitti:Etsi itse viesteistäni.
-------------------Psykopatologia kirjoitti:trisse kirjoitti:Minun ei olisi pitönyt olla tyytymätön. Kysyn äidiltä pääsisinkö sairaalaan.
Mitä tuo tarkoittaa?trisse kirjoitti:Eikö sulla pallopäällä vois olla jotain tärkeämpääkin sanottavaa keskusteluun?

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, heräsi kysymys: kuka Trissen bannin takana on, sinä vai Psykopatologia.
Olisi kiva kuulla perusteleeko Psykopatologia palstan ylläpitäjänä viikon mittaisen porttikiellon noin kuin sinä perustelit sen.
Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, heräsi kysymys: kuka Trissen bannin takana on, sinä vai Psykopatologia.
Olisi kiva kuulla perusteleeko Psykopatologia palstan ylläpitäjänä viikon mittaisen porttikiellon noin kuin sinä perustelit sen.
saara kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, heräsi kysymys: kuka Trissen bannin takana on, sinä vai Psykopatologia.
No kyllähän Trissen käytös on ollut sitä luokkaa, että banninsa on ansainnut, mutta tosiaan, kenen ansiosta? Onko ylläpito sätkynukke joka jotakuta suojellakseen tekee mitä vaan toinen toivoo?
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, heräsi kysymys: kuka Trissen bannin takana on, sinä vai Psykopatologia.
En ole osallistunut Tristanin bannista päättämiseen, niin kuin en ole (muistaakseni) koskaan osallistunut kenenkään muunkaan banniin.
Sen sanon, että minua otti suunnattomasti päähän, että Kiss selvisi häiriköimisestään vain nimellisellä rangaistuksella. Asia jonka myös Psykopatologialle hyvin selväsanaisesti ilmoitin, mutta tuohonkaan päätökseen minulla ei ole osuutta ollut.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa