Kampaamoon

Kampaamoon

ViestiKirjoittaja Pinja » 04.09.2014 11:00

Tänään menen muutaman sentin lyhennyttämään hiuksiani. Menen hiukset rasvaisina kampaamoon, kun alkuun kuuluu pesu. Shampoon levityshetki on rentouttava, monesti toivoisin vähän kovempia voimia levittämiseen, joskus joku on osannut levittää ihan niin, että on tuntenut samalla saaneensa päähieronnan. Toivottavasti en ala itkeskelemään kesken leikkauksen, kun on ollut tätä itkuisuutta. Aion kylläkin ottaa temestan ennen sinne menoa. Menen opiskelijakampaamoon, sieltä saa halvalla ja kuuluu aina hiustenpesu hintaan.
Pinja

Re: Kampaamoon

ViestiKirjoittaja Beth II » 04.09.2014 17:58

Saako siellä esitella toivomuksia, vaan pitää hyväksyä mitä tahansa?
Beth II

ViestiKirjoittaja saara » 04.09.2014 18:50

Beth II kirjoitti:Saako siellä esitella toivomuksia, vaan pitää hyväksyä mitä tahansa?

Minun kampaajani antaa aina pesun yhteydessä päänahan hieronnan, lisäksi pesupaikalla on hierova tuoli jossa nostetaan jalat koholle ja säädetään vartalohieronnan vahvuus. Tämmöinen pitäisi olla kaikissa kampaamoissa.Olo on rentoutunut kampaamokäynnin jälkeen.
saara

ViestiKirjoittaja Pinja » 04.09.2014 19:00

Beth II kirjoitti:Saako siellä esitella toivomuksia, vaan pitää hyväksyä mitä tahansa?

Itse saa päättää minkälaisen leikkauksen haluaa. Kerran yksi harjoittelija leikkasi liikaa, mutta vielä ammattitaidottomuuttaan.
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 04.09.2014 19:01

saara kirjoitti:

Minun kampaajani antaa aina pesun yhteydessä päänahan hieronnan, lisäksi pesupaikalla on hierova tuoli jossa nostetaan jalat koholle ja säädetään vartalohieronnan vahvuus. Tämmöinen pitäisi olla kaikissa kampaamoissa.Olo on rentoutunut kampaamokäynnin jälkeen.

Mä haluan kanssa tollaseen kampaamoon, mistä saa päänahanhieronnan ja on hierova tuoli -kade olen.
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 04.09.2014 19:02

Tämän kertaisella kampaajaharjoittelijalla oli suu alaspäin koko session. Kiva sitten katsella sellaista naamaa. Tuntui huonolta kohtelusta tuollainen.
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 04.09.2014 19:28

trisse kirjoitti:Jos hampaat ovat kuluneet esim. narskuttelusta niin näyttää siltä kuin suu olisi alaspäin vaikka olisi hyvällä tuulella. Tai sitten hänellä oli esim. pms.

Se on ihan varmasti narskutellut hampaansa siihen kuntoon, että sillä on suu alaspäin.
Pinja

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet