Pinja kirjoitti:Olen kasvanut tämän foorumin ansiosta henkisesti huomattavasti. Olen tullut vahvemmaksi. Uskallan sanoa mitä ajattelen ja ajatukseni ovat yleensä myös totuuksia eikä vain omia mielipiteitä. Olen saanut siirrettyä myös arkeen vahvuuttani sanoa suoremmin.
Helmenkalastaja kirjoitti:Pinja kirjoitti:Olen kasvanut tämän foorumin ansiosta henkisesti huomattavasti. Olen tullut vahvemmaksi. Uskallan sanoa mitä ajattelen ja ajatukseni ovat yleensä myös totuuksia eikä vain omia mielipiteitä. Olen saanut siirrettyä myös arkeen vahvuuttani sanoa suoremmin.
Tänne ruudun toiselle puolelle ei kasvun vaikutelmaa käytöksesi muuttumisen perusteella tule... Olet ottanut oppia Trisseltä ja ärhäköitynyt heittelemään törkeitä kommentteja puolelle jos toisellekin. Ei muuta. Totuutta tai realismia ei kommenteissasi ole usein nimeksikään.
Pinja kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Pinja kirjoitti:Olen kasvanut tämän foorumin ansiosta henkisesti huomattavasti. Olen tullut vahvemmaksi. Uskallan sanoa mitä ajattelen ja ajatukseni ovat yleensä myös totuuksia eikä vain omia mielipiteitä. Olen saanut siirrettyä myös arkeen vahvuuttani sanoa suoremmin.
Tänne ruudun toiselle puolelle ei kasvun vaikutelmaa käytöksesi muuttumisen perusteella tule... Olet ottanut oppia Trisseltä ja ärhäköitynyt heittelemään törkeitä kommentteja puolelle jos toisellekin. Ei muuta. Totuutta tai realismia ei kommenteissasi ole usein nimeksikään.
Olen kasvanut henkisesti vahvaksi.
Pinja kirjoitti:Olen kasvanut tämän foorumin ansiosta henkisesti huomattavasti. Olen tullut vahvemmaksi. Uskallan sanoa mitä ajattelen ja ajatukseni ovat yleensä myös totuuksia eikä vain omia mielipiteitä. Olen saanut siirrettyä myös arkeen vahvuuttani sanoa suoremmin.

Helmenkalastaja kirjoitti:Pinja kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Pinja kirjoitti:Olen kasvanut tämän foorumin ansiosta henkisesti huomattavasti. Olen tullut vahvemmaksi. Uskallan sanoa mitä ajattelen ja ajatukseni ovat yleensä myös totuuksia eikä vain omia mielipiteitä. Olen saanut siirrettyä myös arkeen vahvuuttani sanoa suoremmin.
Olen kasvanut henkisesti vahvaksi.
Jos noin tosissasi uskot, et taida oikein ymmärtää koko henkisesti vahvaksi kasvamisen prosessia. Hauraalle pohjalle ei voi rakentaa kestävää.

Mirri kirjoitti:Pinja kirjoitti:Olen kasvanut tämän foorumin ansiosta henkisesti huomattavasti. Olen tullut vahvemmaksi. Uskallan sanoa mitä ajattelen ja ajatukseni ovat yleensä myös totuuksia eikä vain omia mielipiteitä. Olen saanut siirrettyä myös arkeen vahvuuttani sanoa suoremmin.
Joko olet työelämässä, tai ainakin pyrkimässä sinne?
Helmenkalastaja kirjoitti:Mirri kirjoitti:Pinja kirjoitti:Olen kasvanut tämän foorumin ansiosta henkisesti huomattavasti. Olen tullut vahvemmaksi. Uskallan sanoa mitä ajattelen ja ajatukseni ovat yleensä myös totuuksia eikä vain omia mielipiteitä. Olen saanut siirrettyä myös arkeen vahvuuttani sanoa suoremmin.
Joko olet työelämässä, tai ainakin pyrkimässä sinne?
Luin tuolta toiselta palstalta juuri tänään, että on kuulemma ensi vuonna hyväksymässä pysyvän eläkkeen itselleen...
Pinja kirjoitti:Minä olen eri asia. Oikeasta syystä eläköitymässä.

saara kirjoitti:Pinja kirjoitti:Olen kasvanut tämän foorumin ansiosta henkisesti huomattavasti. Olen tullut vahvemmaksi. Uskallan sanoa mitä ajattelen ja ajatukseni ovat yleensä myös totuuksia eikä vain omia mielipiteitä. Olen saanut siirrettyä myös arkeen vahvuuttani sanoa suoremmin.
Tuo taitaa olla ainoastaan oma näkemyksesi, Ulkopuolisen silmissä kasvua on tapahtunut ainoastaan itsekeskeisyyden ja huomionhakuisuuden suhteen. Se ilmenee entistä suurempana kun olet lopettanut lääkityksesi. Et varmaan itse edes huomaa sitä, mutta ulospäin se näkyy.
Mirri kirjoitti:Pinja kirjoitti:Minä olen eri asia. Oikeasta syystä eläköitymässä.
Kerro tarkemmin.
saara kirjoitti:Pinja, niin sinä olet henkisesri heikoilla, ehkä siksi.
Pinja kirjoitti:saara kirjoitti:Pinja kirjoitti:Olen kasvanut tämän foorumin ansiosta henkisesti huomattavasti. Olen tullut vahvemmaksi. Uskallan sanoa mitä ajattelen ja ajatukseni ovat yleensä myös totuuksia eikä vain omia mielipiteitä. Olen saanut siirrettyä myös arkeen vahvuuttani sanoa suoremmin.
Tuo taitaa olla ainoastaan oma näkemyksesi, Ulkopuolisen silmissä kasvua on tapahtunut ainoastaan itsekeskeisyyden ja huomionhakuisuuden suhteen. Se ilmenee entistä suurempana kun olet lopettanut lääkityksesi. Et varmaan itse edes huomaa sitä, mutta ulospäin se näkyy.
En ole lopettanut lääkitystäni. Itsekeskeisyys vahvistaa.
Helmenkalastaja kirjoitti:Pinja on käsittääkseni sanonut vähentäneensä lääkitystään, ei lopettaneensa sen. Muita hän on kyllä kehottanut lääkkeistä luopumaan.
Pinja kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Pinja on käsittääkseni sanonut vähentäneensä lääkitystään, ei lopettaneensa sen. Muita hän on kyllä kehottanut lääkkeistä luopumaan.
En ole kehoittanut.
Helmenkalastaja kirjoitti:Pinja kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Pinja on käsittääkseni sanonut vähentäneensä lääkitystään, ei lopettaneensa sen. Muita hän on kyllä kehottanut lääkkeistä luopumaan.
En ole kehoittanut.
En ole niin sanonutkaan; kehottamisesta puhuin.
Mitä muuta voisi ajatella sinun tehneen, kun aloitit ketjun 'Jätetään lääkkeet' ja perusteluksi esitit, että lääkkeet ovat tarpeettaomia ja ilman lääkkeitä oltaisiin luovempia ja mitä nyt muuta keksitkään sanoa (en muista enää)?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa