Voin huonosti

Re: Voin huonosti

ViestiKirjoittaja Pinja » 11.08.2014 15:18

Ei kukaan muu kuin lääkärisi ja sinä itse voi sanoa ettei sinusta ole työhön, koska voit loukkaantua siitä, että joku ulkopuolinen sanoisi sinua työkyvyttömäksi. Se on selvää, että olet voinut pari viime viikkoa huonosti. Sinua kyllä uskotaan, kun sanot ettet koe itseäsi tällä hetkellä työkykyiseksi, pidä puolesi!
Pinja

ViestiKirjoittaja Noolan » 11.08.2014 15:27

Millaista apua haluaisit? Jos ymmärsin oikein, että esim. terapiaan et olisi kovin motivoitunut? Ilmeisesti myös lääkehoitoa on jo nyt melko runsaasti?
What's coming will come and we'll just have to meet it when it does.
-J. K. Rowling
Noolan

ViestiKirjoittaja Pinja » 11.08.2014 16:22

Miksi olet aiemmin antanut Kyllästyneen ymmärtää, että olet työkykyinen? Nyt, kun sanot olevasi työkyvytön et varmasti saa kommentteja häneltä, että mene sairaslomalle, haukkuja on kyllä helppo saada.
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 11.08.2014 17:05

trisse kirjoitti:En ymmärrä mitä sanot.

Kyllästynythän on haukkunut sinun lusmuilevan. Olen jo alun alkaen ihmetellyt miksi et sanonut hänelle, että olet työkyvytön. PP on ollut Kyllästyneen kanssa samoilla linjoilla. Ymmärsitkö nyt?
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 11.08.2014 18:21

Saan varmaan riidan kanssasi tästä asiasta, kun otin tämän asian puheeksi. Vähintäänkin suutut.
Pinja

ViestiKirjoittaja Maaria » 11.08.2014 18:36

Mitkä olivat diagnoosisi, en muista?
Eikö vaiva, joka on kroonistunut ole jo tarpeeksi hyvä syy
saada eläke tai kuntoutustuki.
Maaria

ViestiKirjoittaja Maaria » 11.08.2014 20:46

Maailma on joskus, ja aika usein epäreilu paikka.
Minun diagnoosini ovat: vaikea toistuva masennus, sekamuotoinen persoonallisuushäiriö,
sosiaalinen fobia ja sain kuntoutustuen ja sen jälkeen eläkkeen, kun oli todettu,
etten ollut kyennyt työhön tai täystoimiseen opiskeluun.

Eli mielestäni aika saman tasoisista henkisistä häiriöistä on kyse.
Kun sairaus kroonistuu, sitä menee huonompaan ja huonompaan jamaan,
eikä kukaan halua uskoa, että on kyse vakavista asioista, eikä laiskuudesta.
Eli : Tsemppiä ja toiv. tilanteesi vielä ymmäretään.

Onkohan tässä kyse myös siitä, että jotkut lääkärit myöntävät helpommin,
kuin toiset mm. eläkkeitä.
Maaria

ViestiKirjoittaja saara » 12.08.2014 15:55

Trisse, en halua olla ilkeä, mutta olisiko nauttimillasi alkoholimäärillä ja tiheällä ottoaikataululla jotain tekemistä huonovointisuutesi kanssa? Olen kirjoituksistasi ymmärtänyt että nappailet tiuhaan tahtiin.
Jos vähentäisit alkoon turvautumista ja alkaisit käyttää muita olon parannuskeinoja? Lenkkeilyä vaikka vähäsen kerrallaan, nyt kun ovat luvanneet vähän viileämpää ilmaa. Kirjat?Elokuvat? Ja vaikka terassilla siiderillä, eitarvitse kännejä vetää.
En minä kuten jo sanoin sinua tuomitse, miksi edes pitäisi? Mietin vaan sitä, ettei alko ainakaan tilannettasi paranna.
saara

ViestiKirjoittaja Pinja » 12.08.2014 16:27

trisse kirjoitti:Ahdistaa.

Onko niin ettet tiedä mistä ahdistuksesi johtuu?
Pinja

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet