tris kirjoitti:Takaisin Trisseksi?
trisse kirjoitti:otin kokonaan uuden

Mirri kirjoitti:Kiva, että sinusta tuli taas - tai pitkästä aikaa - trisse. Olitko sillä nimimerkillä alunperin Tukiasema.netissä?
Hilppa kirjoitti:Joillakin palstalaisilla on sellaisia sisäpiirijuttuja, joista olen totaalisesti ulkona.

Psykopatologia kirjoitti:Monet nais-lastenpsykiatrit ovat lapsettomia, jopa naimattomia.
Anna Freud oli virgo intacta.
Tuuve Maanvaiva kirjoitti:"Katson, että aiheesta, josta itsellä ei ole elämänkokemusta, ei ole myöskään oikeutta eikä kompetenssia arvostella kyseistä aihetta toisten elämässä."
Sanoo Hilppa itse Selänne ketjussa ja eikö tämä nyt sovi tähän hyvin.
Vai laatiko Hilppa säännön vaan minulle.
Hilppa kirjoitti: Et ole seurannut kirjoituksiani mielenkiinnolla etkä tarkasti, joten syntyy mielikuva, että silloin kun seuraat, teet sen kiusaamismielessä.
Hilppa kirjoitti:No en kyllä kuvittele olevani edes mikään lastenpsykiatrin planttu enkä olisi voinut ikinä kuvitella kyseiselle alalle edes soveltuvani. Sen sijaan monet palstalla ovat olevinaan milloin minkäkin alan asiantuntijoita. Mielipiteen ilmaus on asia erikseen, mutta usein palstalla esitetyt mielipiteet ovat niin mahtipontisia ja varmoja, että syntyy mielikuva asiantuntijan suulla puhumisesta.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa