Mirri kirjoitti:Tässä tapauksessa psykoterapian ammattilaisella, psykologilla, taitaa olla osuutensa mielen myrkyttymiseen. Osaaminen riittää hyvin ihmisten päiden sisällä touhuamiseen ja manipuloimiseen - myös netissä. Mielestäni ei ole suuri ihme, jos pelinappulaksi joutuvan mieli vähän myrkyttyykin.
Sitä paitsi vaikeneminen voi olla vallan käyttöä, suorastaan pirullista sellaista.
Toivottavasti olen erehtynyt ja asiat eivät ole sitä miltä ne minusta nyt näyttävät.
tris kirjoitti:Meillä toistuu esim. tää että 2007 ois pitänyt korostaa lukijoille että tapaan 30v vanhempaa terapeuttia ihan terapia enkä seksimielessä.
VAIKKA IHAN SAMA SAATANA! KUKAAN IKÄISENI EI MUA NUSSI JOTEN MEIL OLI PP:N KANSSA KUUMA ILTAPÄIVÄ! JA HAISTAKAA PASKA - ETENKIN PP!

tris kirjoitti:Meillä toistuu esim. tää että 2007 ois pitänyt korostaa lukijoille että tapaan 30v vanhempaa terapeuttia ihan terapia enkä seksimielessä.
VAIKKA IHAN SAMA SAATANA! KUKAAN IKÄISENI EI MUA NUSSI JOTEN MEIL OLI PP:N KANSSA KUUMA ILTAPÄIVÄ! JA HAISTAKAA PASKA - ETENKIN PP!
Kahvi kirjoitti:tris kirjoitti:Meillä toistuu esim. tää että 2007 ois pitänyt korostaa lukijoille että tapaan 30v vanhempaa terapeuttia ihan terapia enkä seksimielessä.
Ai täällä onkin menossa kolmiodraama.
tris kirjoitti:Kahvi kirjoitti:tris kirjoitti:Meillä toistuu esim. tää että 2007 ois pitänyt korostaa lukijoille että tapaan 30v vanhempaa terapeuttia ihan terapia enkä seksimielessä.
Ai täällä onkin menossa kolmiodraama.
Tämä on totta! PP väittää että kuului minun velvollisuuksiini tuoda esiin seksin puute!
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa