santra kirjoitti:Eikö täällä saa sanoa omia mielipiteitään oikeesti? Jos sä et tykkää jostakusta tai jos sulla menee sukset ristiin jonkun kanssa . pitääkö heti lempata se kuka ylläpidon mielestä on " tottelematon"
Minun mielestäni ylläpito ei ole asiansa tasalla jaellessaan tommosia banneja antamatta asianomaisten keskenään selvittää välejään. Jotenki tulee semmonen mieli että ylläpito= PP toimii melko lailla mielivaltaisesti.
Minun mielipiteeni on , että PP lemppaa ihmisia ulos mielivaltaisesti
santra kirjoitti: Minun mielipiteeni on , että PP lemppaa ihmisia ulos mielivaltaisesti
merriman kirjoitti:santra kirjoitti: Minun mielipiteeni on , että PP lemppaa ihmisia ulos mielivaltaisesti
Et ole mielipiteinesi yksin. Tylsien julkaisujen markkinoimiseksi ja narsistisen egon pönkittämiseksi perustettu foorumi on järkyttävän epärealistisesti ylimitoitetun tavoitteen rapauduttua muutenkin kuihtunut verbaaliakrobaattien paraolympialaisia muistuttavaksi vittuiluareenaksi

Hilppa kirjoitti:Eihän julkinen ole kahdenkeskistä.
merriman kirjoitti:santra kirjoitti: Minun mielipiteeni on , että PP lemppaa ihmisia ulos mielivaltaisesti
Et ole mielipiteinesi yksin. Tylsien julkaisujen markkinoimiseksi ja narsistisen egon pönkittämiseksi perustettu foorumi on järkyttävän epärealistisesti ylimitoitetun tavoitteen rapauduttua muutenkin kuihtunut verbaaliakrobaattien paraolympialaisia muistuttavaksi vittuiluareenaksi
Helmenkalastaja kirjoitti:merriman? On VQP.
Psykopatologia kirjoitti:Kyse ei ollut tulkinnallisesta "tottelemattomuudesta" - kuten kritiikitön santra höpöttää
- vaan toteutuneesta tottelemattomuudesta.
Annoin kyllä aikaa kähinöitsijöille selvittää välejään, mutta beth oli mennyt yli
esimerkiksi niin, että hän tahallaan nimitteli Joikua vassoksi ja näin provosoi
ja mahdollisesti sekoitti keskustelua seuranneiden äkkinäisten mieltä.
Pinja kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Kyse ei ollut tulkinnallisesta "tottelemattomuudesta" - kuten kritiikitön santra höpöttää
- vaan toteutuneesta tottelemattomuudesta.
Annoin kyllä aikaa kähinöitsijöille selvittää välejään, mutta beth oli mennyt yli
esimerkiksi niin, että hän tahallaan nimitteli Joikua vassoksi ja näin provosoi
ja mahdollisesti sekoitti keskustelua seuranneiden äkkinäisten mieltä.
Ok, sitten tulkitsin sinut väärin sanoessani sinua väkivaltaiseksi.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa