untuva kirjoitti:Mitä mieltä olette siitä, että pakottaa itsensä sellaiseen mikä ahdistaa itseä esimerkiksi menemään johonkin tilaisuuteen? Voiko sillä tavoin päästä pelostaan eroon, että menee vaikka pakolla? Kun puhutaan siitä, että välttämiskäyttäytyminen aiheuttaa sen, että tilanne ei parannu. Mulla on kavereita, jotka välttelevät tilanteita sen takia, että heitä ahdistaa ja mä en taas tajua sitä, että miksi ne välttelee, kun mä meen vaikka pakolla, vaikka kuinka ahdistaa.
Golden flower kirjoitti:Minun mielestäni on tärkeää, että kuuntelee itseään. Esimerkiksi pelkän jännittämisen takia, en jätä menemättä mihinkään, mutta jotkut tilaisuudet ovat minulle niin kuormittavia, että olen monta päivää väsynyt niiden jälkeen, joten mahdollisuuksien mukaan vältän niitä silloin kun tiedän jo etukäteen, että niistä tulee enmmän haittaa kuin hyötyä. Tiedostatko Untuva, mikä niissä tilaisuuksissa sinua ahdistaa?
Golden flower kirjoitti:Minun mielestäni on tärkeää, että kuuntelee itseään. Esimerkiksi pelkän jännittämisen takia, en jätä menemättä mihinkään, mutta jotkut tilaisuudet ovat minulle niin kuormittavia, että olen monta päivää väsynyt niiden jälkeen, joten mahdollisuuksien mukaan vältän niitä silloin kun tiedän jo etukäteen, että niistä tulee enmmän haittaa kuin hyötyä.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa