Ruokahaaste

Re: Ruokahaaste

ViestiKirjoittaja trisse » 08.09.2016 18:26

Ei mennyt rahaa. En jaksanut lähteä ees seurakunnalta hakemaan ruokia kun valvoin yön ja olen tenox-pöhnässä.

Söin sen viime to saamani hotdogin ja tein sosekeiton vihreistä linsseistä, sipulista ja kesäkurpitsasta. Ihan ok vaikka onkin myrkynvihreä.
trisse

ViestiKirjoittaja Katla » 08.09.2016 21:26

:D Irmeli(..."läpipasko joka käy joka päivä kaupassa)... :D Olen kuullut sanottavan koirasta, että läpipasko, kun syö ja paskoo, mutta ha ha ha, nyt et puhu kai koirasta :D
Katla

ViestiKirjoittaja irmeli » 08.09.2016 21:34

En puhu koirasta.
irmeli

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 08.09.2016 21:53

--
Viimeksi muokannut Sateentekijä päivämäärä 21.09.2016 23:15, muokattu yhteensä 1 kerran
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Hilppa » 08.09.2016 22:06

Millainen sitten on ei-pilipali-"ruokahaaste"?

Ihan järkevää katsoa, mitä ostaa, ja että kaikki ostettu ruoka tulisi myös käytettyä. Ei mielestäni mitään pilipalitouhua. Ainakin järkevä yritys.
Hilppa

ViestiKirjoittaja trisse » 08.09.2016 23:07

Sateentekijä kirjoitti:Edelleenkin olen sitä mieltä kun tätä ketjua olen lukenut , että teidän "ruokahaasteenne" on ihan pilipalituohua, nutta touhutkaa toki, että satte aikanne jotenkuten kulumaan:)

Minä aion pilipaliruokahaasteesta selvittyäni lähteä säästyneillä rahoilla pilipalireissulle Riikaan 4-5 yön lomamatkalle. Älä pelkää - en aio lähettää pilipalikorttia sinulle jostain pilipali-Latvian pilipali-hotellista!
trisse

ViestiKirjoittaja irmeli » 09.09.2016 05:24

Tekisi kyllä mieli vetää tuota sateentekijää turpiin virtuaalisesti mutta sen verran pilipali-akka sen on, etten viitsi.
irmeli

ViestiKirjoittaja Katla » 09.09.2016 09:25

Antaa olla, jos ei itse halua tulla näyttää mallia meille. Minua kiinnostaa tämä, pystynkö koko kuukauden merkkaamaan ylös omat ruoka ostokseni, paino on jo pudonnut 2kg. Koska ei mitn. herkkuja ole ollut. Eihän tällä ketjulla muille ole mitään antia, mutta meille osallistujille on ainakin. Tris säästää, kun menee Latviaan syömään, siellä on halvempaa sapuskaa.
Katla

ViestiKirjoittaja trisse » 09.09.2016 13:58

Epistä - mä olen ruokahaasteillut myös kohta kymmenen päivää ja syönyt (luullakseni) halvemmalla kuin kis. Miks mun paino ei oo laskenut kahta kiloa?! :|
trisse

ViestiKirjoittaja Hilppa » 09.09.2016 15:19

Ehkä olet syönyt herkkuja pakkasesta, jonne olet varastoinut niitä. Tai saanut niitä herkkuja ruokajakeluista.
Hilppa

ViestiKirjoittaja trisse » 09.09.2016 16:36

Ehkä. Tampereella. Burger kingistä kaksi hampurilaista ja ruokakaupasta - perkeleen työlästä oli löytää tampereen keskustasta sellaista - pussi juustonaksuja, valion mustikkakeitto, rainbown iso mangorahka (helsingissä olen nähnyt makuina vain mustikan, vaniljan ja mansikan), neljä omenaa, rasia punaisia viinirypäleitä ja fantasy-sekoitus kuivattuja hedelmiä. Hmm - ehkäpä näillä ruuilla ei laihdu kahta kiloa vajaassa kahdessa viikossa. 12 pilkku jotain. Sanotaan 12,60
trisse

ViestiKirjoittaja irmeli » 09.09.2016 16:54

Juot kai aika paljon Valion mustikkakeittoa? Miksi ja juotko sitä vaan vai sotketko sitä esim. rahkaan?
Minusta tuo on kallista. Mustikaa siinä on n. 10%.
irmeli

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 09.09.2016 17:36

--
Viimeksi muokannut Sateentekijä päivämäärä 21.09.2016 23:16, muokattu yhteensä 1 kerran
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Katla » 09.09.2016 19:24

Luovun ketjusta. Tämä herättää närästystä-
Katla

ViestiKirjoittaja irmeli » 09.09.2016 19:45

Sateetekijä vaan haastaa riitaa, kun ei ole missään menossa kunnon tappelua, niin yrittää sen järjestää tähän.
Antaa sitten olla.
irmeli

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 09.09.2016 19:57

--
Viimeksi muokannut Sateentekijä päivämäärä 21.09.2016 23:17, muokattu yhteensä 1 kerran
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Katla » 09.09.2016 20:01

niin mikä tässä nyt oli naurettavaa? Minä sain 8 päivän summan pysymään 3.50e. Ja oli mukavaa tehdä jotain yhdessä. Joku tässä kuitenki harmitti sinua ja sait pilattua fiiliksen.
Katla

ViestiKirjoittaja trisse » 09.09.2016 20:38

irmeli kirjoitti:Juot kai aika paljon Valion mustikkakeittoa? Miksi ja juotko sitä vaan vai sotketko sitä esim. rahkaan?
Minusta tuo on kallista. Mustikaa siinä on n. 10%.

Marjakeittoja juon paljon. Useammin mansikkakeittoa tai mansikkaraparperia. Teen usein marjakeitosta ja jugurtista tms smoothieta tai kiisseliä laittamalla chiasiemeniä siihen. Tarvitsen paljon kasviksia ja hedelmiä tai päätä alkaa särkemään enkä pysty ajattelemaan. Marjakeitot ovat helppoja ja maukkaita. Ostin vielä tänään kahvin 2,50 ja k-kaupasta hammastahnaa ostamaan lähdettyäni mansikkatäytesuklaata, oliiveja ja kaksi pulloa kivennäisvettä (yhteensä 4 euroa). Unohdin että minullahan on täällä hotellihuoneessa vaikka mitä herkkuja enkä olisi tarvinnut noita...
trisse

ViestiKirjoittaja Katla » 09.09.2016 20:46

Laitoin vihannes keiton(sain aineet jonosta). Minusta tuntuu, että tämä ruokajonossa käymisestä kertominen ei ole hyväksytty juttu?
Katla

ViestiKirjoittaja trisse » 09.09.2016 20:48

Sateentekijä kirjoitti:Enhän minä mitään riitaa haasta, katson vaan, että tuo haaste on naurettava. Muuten olen samaa mieltä, että ruokamenojen supistaminen on aina ihan hyvä ja järkevä toimenpide.

Siinähän mussutat - minulle on turkasen samantekevää! Mahtaa harmittaa.... :)
trisse

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet