trisse kirjoitti:... Sitä me ihmiset joskus joudutaan tekemään...
Kovin työlästä ja hankalaa se kuitenkin on.
Ethän sinä ensimmäisessä versiossasi myöntänytkään mitään vaan syyttelit muita ymmärtämättömyydestä.
trisse kirjoitti:... Sitä me ihmiset joskus joudutaan tekemään...
Ulriika kirjoitti:trisse kirjoitti:Ulriika kirjoitti:Just, että jaksat asettua altavastaajaksi vuositolkulla![]()
Olisiko sulla antaa neuvoa, kuinka tänne saa laitettua musiikkia?
1. mene osoitteeseen http://www.youtube.com (kirjoita oikein eikä esim. youtobe)
2. kirjoita hakukenttään haluamasi biisi
3. kopioi osoite
4. tule tänne ja postaa osoite (ja nimi ja aika)
Ei tarvi kiittää!
Ei tarviikaan kiittää kun en tajunnut tuota nelosta? Kuka sitä nyt keskeneräisestä kiitosta saisi. Ja kyllä minä kirjoittaa osaan ja vaikken en noin hienoilla sanakääntellä kuin sinä ja kirjanoppineet, koskaan ei viestini ole jäänyt ymmärtämättä. Ja tiedätkö mistä sen tietää?
Siitä ettei sitä ole vuosia tarvinnut toistaa!!!!
Kyllästynyt kirjoitti:trisse kirjoitti:... Sitä me ihmiset joskus joudutaan tekemään...
Kovin työlästä ja hankalaa se kuitenkin on.
Kyllästynyt kirjoitti:Ethän sinä ensimmäisessä versiossasi myöntänytkään mitään vaan syyttelit muita ymmärtämättömyydestä.
trisse kirjoitti:... Mitä kummaa minun olisi pitänyt "myöntää"?
Ulriika kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Juuri sinun kaltaisillesihan omia mielipiteitään ei saa esittää.
No ei tietenkään!! Sinun mielestäsi. Oletko koskaan miettinyt, miksi sinun mielipiteesi tarvitsee jonkun muun taakseen, jonkun vahvemman? Olen aivan varma, jollei Kyllästynyttä olisi, viestisi olisivat aivan eri luokkaa.
Vähän sama kun sanotaan että puskista on hyvä huudella, niin se on selän takaakin.
Hilppa kirjoitti:Ulriika kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Ulriika kirjoitti:- -
No niin, pitäisiköhän sinunkin Hilppa hännystelijä joskus uskaltaa olla ihan omaa mieltä muustakin kuin pähkinöistä.
Juuri sinun kaltaisillesihan omia mielipiteitään ei saa esittää.
No ei tietenkään!! Sinun mielestäsi. Oletko koskaan miettinyt, miksi sinun mielipiteesi tarvitsee jonkun muun taakseen, jonkun vahvemman? Olen aivan varma, jollei Kyllästynyttä olisi, viestisi olisivat aivan eri luokkaa.
Vähän sama kun sanotaan että puskista on hyvä huudella, niin se on selän takaakin.
Puskista huutelemalla sanoilla ei ole painoarvoa, mutta ei muutoinkaan ole väliä, mitä mieltä sinä olet minun viestieni painoarvosta. Kirjoituksesi on vain sinun mielipiteesi.
Rane kirjoitti:Hilppa on kirjoitellut täällä pitkään ja ahkerasti.
Hilppa kirjoitti:Rane kirjoitti:Hilppa on kirjoitellut täällä pitkään ja ahkerasti.
Niin. Ja silloinkin on tuo kirjoitellut, kun Kyllästynyt on ollut poissa palstalta.
Hilppa kirjoitti:Rane kirjoitti:Hilppa on kirjoitellut täällä pitkään ja ahkerasti.
Niin. Ja silloinkin on tuo kirjoitellut, kun Kyllästynyt on ollut poissa palstalta.
Kyllästynyt kirjoitti:trisse kirjoitti:... Mitä kummaa minun olisi pitänyt "myöntää"?
Sen, että sinun viestisi oli kirjoitettu niin, että jos sen ymmärsi niin kuin siinä sanatarkasti luki - olisi tulkinnut sen väärin.
Rane kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Rane kirjoitti:Hilppa on kirjoitellut täällä pitkään ja ahkerasti.
Aivan. Et ole tainnut juuri taukoja pitää, vai olitko joskus reissussa? Miten sinä jaksat? Mikä motivoi?
Rane kirjoitti:Hilppa on kirjoitellut täällä pitkään ja ahkerasti.
Ulriika kirjoitti:Rane kirjoitti:Hilppa on kirjoitellut täällä pitkään ja ahkerasti.
Kiinnostaako minua, ei...
Rane kirjoitti:Sehän on normaalia, inhimillistä. Ihmisiä olemme.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa