Haluan pois

Re: Haluan pois

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 27.12.2015 00:44

trisse kirjoitti:... Sitä me ihmiset joskus joudutaan tekemään...

Kovin työlästä ja hankalaa se kuitenkin on.
Ethän sinä ensimmäisessä versiossasi myöntänytkään mitään vaan syyttelit muita ymmärtämättömyydestä.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja trisse » 27.12.2015 00:45

Ulriika kirjoitti:
trisse kirjoitti:
Ulriika kirjoitti:Just, että jaksat asettua altavastaajaksi vuositolkulla :lol: :lol: Olisiko sulla antaa neuvoa, kuinka tänne saa laitettua musiikkia?

1. mene osoitteeseen http://www.youtube.com (kirjoita oikein eikä esim. youtobe)
2. kirjoita hakukenttään haluamasi biisi
3. kopioi osoite
4. tule tänne ja postaa osoite (ja nimi ja aika)

Ei tarvi kiittää!

Ei tarviikaan kiittää kun en tajunnut tuota nelosta? Kuka sitä nyt keskeneräisestä kiitosta saisi. Ja kyllä minä kirjoittaa osaan ja vaikken en noin hienoilla sanakääntellä kuin sinä ja kirjanoppineet, koskaan ei viestini ole jäänyt ymmärtämättä. Ja tiedätkö mistä sen tietää?
Siitä ettei sitä ole vuosia tarvinnut toistaa!!!!

Postaa youtubevideon osoite haluamaasi kohtaan. Ja sen esittäjän nimi, biisin nimi ja kestoaika. Any questions?
trisse

ViestiKirjoittaja trisse » 27.12.2015 00:47

Kyllästynyt kirjoitti:
trisse kirjoitti:... Sitä me ihmiset joskus joudutaan tekemään...

Kovin työlästä ja hankalaa se kuitenkin on.

Tai sitten se on kaikkein helpointa.
Kyllästynyt kirjoitti:Ethän sinä ensimmäisessä versiossasi myöntänytkään mitään vaan syyttelit muita ymmärtämättömyydestä.

Mitä kummaa minun olisi pitänyt "myöntää"?
trisse

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 27.12.2015 00:50

trisse kirjoitti:... Mitä kummaa minun olisi pitänyt "myöntää"?

Sen, että sinun viestisi oli kirjoitettu niin, että jos sen ymmärsi niin kuin siinä sanatarkasti luki - olisi tulkinnut sen väärin.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Ulriika » 27.12.2015 00:51

Tarviiko sun kirjoittaa johonkin YouTube, eikö voi mennä vaan kuvakkeen kautta?
Ulriika

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 27.12.2015 00:53

Voi.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja trisse » 27.12.2015 00:57

Ulriika kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:Juuri sinun kaltaisillesihan omia mielipiteitään ei saa esittää.

No ei tietenkään!! Sinun mielestäsi. Oletko koskaan miettinyt, miksi sinun mielipiteesi tarvitsee jonkun muun taakseen, jonkun vahvemman? Olen aivan varma, jollei Kyllästynyttä olisi, viestisi olisivat aivan eri luokkaa.
Vähän sama kun sanotaan että puskista on hyvä huudella, niin se on selän takaakin.

Eihän koko hilppaa olisi täällä ilman kyllästynyttä.
trisse

ViestiKirjoittaja Rane » 27.12.2015 01:00

Hilppa on kirjoitellut täällä pitkään ja ahkerasti.
Rane

ViestiKirjoittaja trisse » 27.12.2015 01:02

Hilppa kirjoitti:
Ulriika kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:
Ulriika kirjoitti:- -
No niin, pitäisiköhän sinunkin Hilppa hännystelijä joskus uskaltaa olla ihan omaa mieltä muustakin kuin pähkinöistä.

Juuri sinun kaltaisillesihan omia mielipiteitään ei saa esittää.

No ei tietenkään!! Sinun mielestäsi. Oletko koskaan miettinyt, miksi sinun mielipiteesi tarvitsee jonkun muun taakseen, jonkun vahvemman? Olen aivan varma, jollei Kyllästynyttä olisi, viestisi olisivat aivan eri luokkaa.
Vähän sama kun sanotaan että puskista on hyvä huudella, niin se on selän takaakin.

Puskista huutelemalla sanoilla ei ole painoarvoa, mutta ei muutoinkaan ole väliä, mitä mieltä sinä olet minun viestieni painoarvosta. Kirjoituksesi on vain sinun mielipiteesi.

Olen samoilla linjoilla.

Miten sinä hilppa kirjoittelisit täällä ilman Kyllästyneen tukea? Vai kirjoittelisitko ollenkaan..? Tytöt heijastaa niin paljon toisiaan että olen aina epäillyt hilppaa Kyllästyneen siskoksi tai työtoveriksi.
Viimeksi muokannut trisse päivämäärä 27.12.2015 01:03, muokattu yhteensä 1 kerran
trisse

ViestiKirjoittaja Hilppa » 27.12.2015 01:02

Rane kirjoitti:Hilppa on kirjoitellut täällä pitkään ja ahkerasti.

Niin. Ja silloinkin on tuo kirjoitellut, kun Kyllästynyt on ollut poissa palstalta.
Hilppa

ViestiKirjoittaja trisse » 27.12.2015 01:03

Hilppa kirjoitti:

Niin. Ja silloinkin on tuo kirjoitellut, kun Kyllästynyt on ollut poissa palstalta.

Oletko sinä hilppa asperger?
trisse

ViestiKirjoittaja Rane » 27.12.2015 01:04

Hilppa kirjoitti:

Aivan. Et ole tainnut juuri taukoja pitää, vai olitko joskus reissussa? Miten sinä jaksat? Mikä motivoi?
Rane

ViestiKirjoittaja trisse » 27.12.2015 01:07

Kyllästynyt kirjoitti:
trisse kirjoitti:... Mitä kummaa minun olisi pitänyt "myöntää"?

Sen, että sinun viestisi oli kirjoitettu niin, että jos sen ymmärsi niin kuin siinä sanatarkasti luki - olisi tulkinnut sen väärin.

Myönnän. En pysty pysymään varuillani kaikkia mahdollisia väärinymmärryksiä kohtaan ja - kuten sanoin - im-juttuni ei kuulu ihan top 100 suosikkiaiheeni joukkoon joten kuittaan/ohitan sen vielä nopeammin kuin muut. Se voi johtaa hätiköityihin viesteihin. Tai nopeisiin aiheenvaihdoksiin.

(Tiedostan tuon nyt)
trisse

ViestiKirjoittaja Hilppa » 27.12.2015 01:13

Rane kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:

Aivan. Et ole tainnut juuri taukoja pitää, vai olitko joskus reissussa? Miten sinä jaksat? Mikä motivoi?

Reissussa olen silloin tällöin. Enempi ennen. Nykyisin lyhyemmin useammin.

Joskus palsta on parempi ja tuolloin tykkään kirjoitella tai vaan olla kirjoittamatta. Luen myös kun en kirjoita. Toisinaan on sosiaalinen aspekti mukana.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Ulriika » 27.12.2015 01:21

Kiinnostaako minua, ei. Sitä suuremmalla syyllä luulisi osaavan sanoa muulloinkin jotakin ei niin kivaa kommenttia nimimerkkiä kohtaan, kun ei sielusta ole turvattu. Räksytys ja myötäily alkaa vasta kun muut ovat saaneet keskustelun siihen pisteeseen, että näpsy uskaltautuu kuorestaan.
Ulriika

ViestiKirjoittaja Rane » 27.12.2015 01:23

Sehän on normaalia, inhimillistä. Ihmisiä olemme.
Rane

ViestiKirjoittaja trisse » 27.12.2015 01:24

Tämä oli PP:lle

Nyt se lukee muttei sitä kiinnosta vastata mihinkään. Kun tapasin ensimmäisen kerran ja kysyin jotain mitä itsestäni ajattelee vastasikin tyyliin "en ajattele asioita niin kovin paljon". Mutta sitäkin enemmän vituttaa jos joku joka ei ajattele eikä yleensä kommentoi haluaa jostain vitun syystä sallia tuollaisen ylellisyyden juuri silloin. Parempi kun olisit tuolloinkin pitänyt vitun turpasi tukossa!

Miksi vitussa minä trollaisin omalla nimelläni?
trisse

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 27.12.2015 01:27

Ulriika kirjoitti:

Kiinnostaako minua, ei...

Näyttää kiinnostavan. Et kai sinä muuten vaivautuisi puskista huutelemaan?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Ulriika » 27.12.2015 01:29

Rane kirjoitti:Sehän on normaalia, inhimillistä. Ihmisiä olemme.

Sehän siinä onkin! Miksi se ei ole inhimillistä ja normaalia jokaisen kohdalla? Miksi niistä negatiivisista tunteista ja purkauksista joidenkin kohdalla tulee jotakin muuta kuin inhimillistä ja normaalia? Onko olemassa joku rotu, jotka saavat olla inhimillisiä ja normaaleja?

Sinäkin vedit heti kortin työ esiin. Tekeekö se, työ, sinun mielestäsi ihmisestä enemmän ihmisen kuin ettei ihmisellä ole työtä? Miksi on niin tärkeää että Hilppa käy työssä?
Ulriika

ViestiKirjoittaja trisse » 27.12.2015 01:33

Vai haluaako PP vielä yrittää opettaa minulle jotakin?

Voihan se olla että tämä kaikki ekat 10 vuotta on ollut pelkkää äärimmilleen vietyä muutoksen vastustamista ja jos minua sopivasti manipuloi niin voisin muuttaa käyttäytymistäni...
trisse

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet