Sateentekijä kirjoitti:Tuosta ampiaisesta. Teit väärin, kun päätit sen lyhyen elämän. Muitakin keinoja löytyy. Mistä voit tietää, kuinka tärkeä tehtävä sillä oli sen omassa yhteisössä?

(lihavointi minun)Psykopatologia kirjoitti:Sateentekijä: Mikä on se tahtotila, mikä ajaa miestä äijäilemään? (- -)
Tämä tunnetila on sama kuin latinalainen machoilu. Tässä ketjussa machoilu on saattaanut sekoittua (normaaliin) vahvaan miehiseen itsetuntoon.

Ryysy kirjoitti:Naisillakin esiintyy (nykyään) tuota uhoamista, tappelua, ym. Lisäksi meni nyt pasmat sekaisin, koska ketjussa on tuotu esille, että nainenkin voi olla äijä tai äijäillä, niin miten sitten naisten uhoaminen on kuitenkin ei-äijäilyä? Jotain en tässä nyt (vielä) tajua.

Mirri kirjoitti:(lihavointi minun)Psykopatologia kirjoitti:Sateentekijä: Mikä on se tahtotila, mikä ajaa miestä äijäilemään? (- -)
Tämä tunnetila on sama kuin latinalainen machoilu. Tässä ketjussa machoilu on saattaanut sekoittua (normaaliin) vahvaan miehiseen itsetuntoon.
Viestissäsi arvelet (tai luulet/oletat...) jotakin; kerro mitä.
Minä arvelin näin kuin viestissäsi sanoit:
Tässä ketjussa machoilu on saattanut sekoittua (normaaliin) vahvaan miehiseen itsetuntoon.

Sateentekijä kirjoitti:Itse taidan olla puoliksi äijä, puoliksi muija. Tarpeen mukaan roolittelen.
http://www.testimaa.com/test/toughguy?l=fi
Äijä-testi Testimaan äärimmäisen tieteellinen, täysin tarkka, erehtymätön kova jätkä-asteikko:
Luuletkos olevasi kovakin kaveri? Jos kyseessä on pelkkä luulo, palauttaa Testimaan kova-jätkä-asteikko sinut takaisin maan pinnalle.
Tulokseni:
Olet
33 % kova jätkä.
49.45 % saa pienemmän tuloksen kuin sinä
50.55 % saa suuremman tuloksen kuin sinä
No, muijaksi olen kohtuullisen kova jätkä!
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa