SADE kirjoitti:saara, älä hyvä ihminen välitä liikaa muiden sanomisista. Bara kör din egen race.
Niin olen pyrkinyt tekemään. Ehkä se juuri ärsyttääkin eniten:)
SADE kirjoitti:saara, älä hyvä ihminen välitä liikaa muiden sanomisista. Bara kör din egen race.
Mirri kirjoitti:Luulen ymmärtäväni. Minulla on joskus ollut samantapaista, kun palstalla on kerrottu minun olevan 'oikeasti' milloin kukakin. Ainakin nimimerkit Enitan ja Kyllästynyt ovat väittämän mukaan olleet joskus multinikkejäni; ne väitteet muistan hyvin.
Pahin tilanne oli kuitenkin silloin, kun foorumilla alettiin väittää, ettei Mirriä ole olemassa henkilönä, vaan päiväkirjani takana on ryhmä henkilöitä, jotka pitävät hauskaa lukijoiden kustannuksella sepittämällä mielikuvitustarinaa. Silloin minun tilanteeni kävi vakavaksi, koska minulla on taipumus elämänkriisien keskellä putoilla vahvasti epätodellisiin tunnelmiin - alan itse epäillä, että onkohan elämäni totta vai ei ja entä jos kuvittelen kaiken tai näen unta. Minä 'dissoilen' kriisitilanteissa. Tästä tapauksesta on onneksi jo vuosia, eikä se tapahtunut tällä palstalla. Sen jälkeen en mihinkään niin rajuun tilanteeseen ole törmännyt.
Vakavasti ottaen mielenterveysongelmien kannalta ei ole ollenkaan terveellistä, että tällaisella foorumilla aletaan julkisesti arvuutella kuka kukin on. Sellainen on julmaa hauskanpitoa. Nimimerkin takana on aina ihminen, eikä tiedetä miten heikoissa kantimissa hänen psyykkinen kuntonsa milloinkin on. Minä olin lujilla silloin, kun alettiin väittää, ettei elämäni ole totta, eikä koko Mirriä ole olemassa, että on vain jokin satuileva ryhmä joka kirjoittaa Mirri-nimimerkin takana.
kissi kirjoitti:Se lähinnä ärsyttää, kun olet niin olevanas, hösläät, komennat, vaadit, tulee mieleen justiina, hmmm, tai eipä enää ärsytä kun tutustuin eilen olemukseesi ja osaan lokeroida sinut mielessäni paremmin nyt.
saara kirjoitti:kissi kirjoitti:Se lähinnä ärsyttää, kun olet niin olevanas, hösläät, komennat, vaadit, tulee mieleen justiina, hmmm, tai eipä enää ärsytä kun tutustuin eilen olemukseesi ja osaan lokeroida sinut mielessäni paremmin nyt.
Siinäpähän lokeroit. Minä olen sinut lokeroinut heti ensi tutustumisen jälkeen, eikä se ole millään tavalla sinua mairittelevaa,
saara kirjoitti:saara kirjoitti:kissi kirjoitti:Se lähinnä ärsyttää, kun olet niin olevanas, hösläät, komennat, vaadit, tulee mieleen justiina, hmmm, tai eipä enää ärsytä kun tutustuin eilen olemukseesi ja osaan lokeroida sinut mielessäni paremmin nyt.
Siinäpähän lokeroit. Minä olen sinut lokeroinut heti ensi tutustumisen jälkeen, eikä se ole millään tavalla sinua mairittelevaa,
Minä en pidä sinusta enkä koskaan tule pitämään. Sen verran paha maku sinun kirjoitteluistasi jäänyt.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa