Kadonneen identiteetin metsästys

Re: Kadonneen identiteetin metsästys

ViestiKirjoittaja saara » 28.08.2014 22:46

SADE kirjoitti:saara, älä hyvä ihminen välitä liikaa muiden sanomisista. Bara kör din egen race.

Niin olen pyrkinyt tekemään. Ehkä se juuri ärsyttääkin eniten:)
saara

ViestiKirjoittaja Kiss » 28.08.2014 23:11

Se lähinnä ärsyttää, kun olet niin olevanas, hösläät, komennat, vaadit, tulee mieleen justiina, hmmm, tai eipä enää ärsytä kun tutustuin eilen olemukseesi ja osaan lokeroida sinut mielessäni paremmin nyt.
Kiss

ViestiKirjoittaja Kiss » 28.08.2014 23:21

Mirri kirjoitti:Luulen ymmärtäväni. Minulla on joskus ollut samantapaista, kun palstalla on kerrottu minun olevan 'oikeasti' milloin kukakin. Ainakin nimimerkit Enitan ja Kyllästynyt ovat väittämän mukaan olleet joskus multinikkejäni; ne väitteet muistan hyvin.

Pahin tilanne oli kuitenkin silloin, kun foorumilla alettiin väittää, ettei Mirriä ole olemassa henkilönä, vaan päiväkirjani takana on ryhmä henkilöitä, jotka pitävät hauskaa lukijoiden kustannuksella sepittämällä mielikuvitustarinaa. Silloin minun tilanteeni kävi vakavaksi, koska minulla on taipumus elämänkriisien keskellä putoilla vahvasti epätodellisiin tunnelmiin - alan itse epäillä, että onkohan elämäni totta vai ei ja entä jos kuvittelen kaiken tai näen unta. Minä 'dissoilen' kriisitilanteissa. Tästä tapauksesta on onneksi jo vuosia, eikä se tapahtunut tällä palstalla. Sen jälkeen en mihinkään niin rajuun tilanteeseen ole törmännyt.

Vakavasti ottaen mielenterveysongelmien kannalta ei ole ollenkaan terveellistä, että tällaisella foorumilla aletaan julkisesti arvuutella kuka kukin on. Sellainen on julmaa hauskanpitoa. Nimimerkin takana on aina ihminen, eikä tiedetä miten heikoissa kantimissa hänen psyykkinen kuntonsa milloinkin on. Minä olin lujilla silloin, kun alettiin väittää, ettei elämäni ole totta, eikä koko Mirriä ole olemassa, että on vain jokin satuileva ryhmä joka kirjoittaa Mirri-nimimerkin takana.

Mirri, pahus kun en muista ihan miten se meni, mutta ensin palstalla oli puhetta/rääpimistä siitä, voisiko kenties Pertti olla joku muukin nimimerkki ja siinä sähläsi myös Kyllästynyt mukana, jatkumona se meni niin, että heitin Kyllästyneen olevan varmaan Mirri, joka sai aikaan pelkkää hohotusta.

Siis oli ihan selvää, ettei kukaan sellaista OTTANUT TOSISSAAN SIINÄ KETJUN HURJASSA SUUNSOITOSSA.No, kumminkin, sinä myöhemmin tulit ja luulit asiaa todeksi, koska joku vielä peesasi tahallaan uskomaan.

Selitin sinulle kyllä sen jutun, mutta en muista uskoitko vai et, koska kyseinen ketju poistettiin silloin yöllä riekkumisen takia.
Uskon kyllä että oli kauheeta luulla, että toiset luulee sua Kyllästyneeksi. Toisaalta uskomatonta, että otit sen todesta.
No joo, se kun luultiin sinun olevan monen nimimerkin kirjoittama fiktio saraja, johtui kai siitä, että kirjoituksesi olivat sellaista draamaa, että oli vaikea uskoa sen tapahtuvan kenellekkään oieassa elämässä.

Kuitenkin on osoittautunut todeksi se, että kertomukset elämästäsi on kuin paraskin draama jatkosarja ja hyvä että kirjoitat edelleen, luen aina kaiken päiväkirjastasi ja viihdyn. Minua viihdyttää lukea sinun karmeaa elämääsi, kohtaloineen. höps.
Kiss

ViestiKirjoittaja saara » 29.08.2014 00:18

kissi kirjoitti:Se lähinnä ärsyttää, kun olet niin olevanas, hösläät, komennat, vaadit, tulee mieleen justiina, hmmm, tai eipä enää ärsytä kun tutustuin eilen olemukseesi ja osaan lokeroida sinut mielessäni paremmin nyt.

Siinäpähän lokeroit. Minä olen sinut lokeroinut heti ensi tutustumisen jälkeen, eikä se ole millään tavalla sinua mairittelevaa,
saara

ViestiKirjoittaja saara » 29.08.2014 00:20

saara kirjoitti:
kissi kirjoitti:Se lähinnä ärsyttää, kun olet niin olevanas, hösläät, komennat, vaadit, tulee mieleen justiina, hmmm, tai eipä enää ärsytä kun tutustuin eilen olemukseesi ja osaan lokeroida sinut mielessäni paremmin nyt.

Siinäpähän lokeroit. Minä olen sinut lokeroinut heti ensi tutustumisen jälkeen, eikä se ole millään tavalla sinua mairittelevaa,

Minä en pidä sinusta enkä koskaan tule pitämään. Sen verran paha maku sinun kirjoitteluistasi jäänyt.
saara

ViestiKirjoittaja Pinja » 29.08.2014 00:21

saara kirjoitti:
saara kirjoitti:

Minä en pidä sinusta enkä koskaan tule pitämään. Sen verran paha maku sinun kirjoitteluistasi jäänyt.

Minä pidän teistä molemmista.
Pinja

ViestiKirjoittaja Huolieilinen » 29.08.2014 19:50

"Vakavasti ottaen mielenterveysongelmien kannalta ei ole ollenkaan terveellistä, että tällaisella foorumilla aletaan julkisesti arvuutella kuka kukin on. Sellainen on julmaa hauskanpitoa."

Oliko se sitten ihan vaan normaalia ja tervettä hauskanpitoa, mitä teit minulle.
Huolieilinen

Edellinen

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet