Tris kirjoitti:En kai mä kai haittaa foorumille aiheuttanut tai haukkunut ketään postaajaa.
Tris kirjoitti:untuva kirjoitti:Tris kirjoitti:En kai mä kai haittaa foorumille aiheuttanut tai haukkunut ketään postaajaa.
Kerrankin osaisit katua täällä. Parempaan suuntaan menee.
Enpä tiedä. Oot ok mutten halua välttämättä että arvioit mun tilaani varsinkaan kun et osaa arvioida. Kyllä mä kadun jos jotain katumista on ja tiedän omat katumiseni sua paremmin.
Tris kirjoitti:Vai pitäiskö mun ehkä yrittää tappaa itseni uudestaan?
Tris kirjoitti:Vai pitäiskö mun ehkä yrittää tappaa itseni uudestaan?
Tris kirjoitti:Kunhan sanoin että se on nyt ensimmäinen ajatus joka jostain tälläisestä tuleemr jalsan kirjoitti:Heikommistakin eväistä on saatu rakennettua hyvä elämä.
että mä olen itse vaan niin paska kun en ole pystynyt parempaan elämään. ANTEEKSI! OLEN PASKA ENKÄ TÄMÄN PAREMPAAN OLE PYSTYNYT! SYLJE PÄÄLLENI JOSPA SE AUTTAISI!
Tris kirjoitti:Voishan sitä mennä kahville huomenna?
Tris kirjoitti:Kiitos mutten mä jaksa puhua puhelimessa. Mä rauhotun just. Mulla on jossain 10 diapamiakin... ehkä löydän ne
Tris kirjoitti:vladimir1 kirjoitti:Tris kirjoitti:Voishan sitä mennä kahville huomenna?
Minun kanssani vai untuvan kanssa?
Sinua tarkoitit, En huomannut untuvan viestiä silloin
Tris kirjoitti:Joo, katsotaan. Majapaikkaa en pysty tarjoamaan kun mulla on niin epäsiistiä mutta pääset aika halvalla kun saat sen alennuksen ja kesällä helsingissä on kivoja tapahtumiakin.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa