Palle kirjoitti:Tässä rouvat kyllä sujuvasti päättävät minun tarpeistani, haluistani ja tykästymisistäni...
Palle kirjoitti:Tässä rouvat kyllä sujuvasti päättävät minun tarpeistani, haluistani ja tykästymisistäni...
Palle kirjoitti:Rouvat vaihtavat aihetta ja yrittävät pilkata Pallea.
Palle kirjoitti:Rouvat vaihtavat aihetta ja yrittävät pilkata Pallea.

Kyllästynyt kirjoitti:Palle kirjoitti:Rouvat vaihtavat aihetta ja yrittävät pilkata Pallea.
Palle,
Tämä on nettipalsta eikä mikään juurikaspelto. Ei täällä tarvita paskaa.
Palle kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Palle kirjoitti:Rouvat vaihtavat aihetta ja yrittävät pilkata Pallea.
Palle,
Tämä on nettipalsta eikä mikään juurikaspelto. Ei täällä tarvita paskaa.
Kukas puhelee rumia?
Palle kirjoitti:Jotenkin tämän ulkopuolista spermanluovuttajaa haluavan naisen tarina osui palstan rouviin arkaan paikkaan. Pitäisikö aihetta tutkia vähän syvällisemmin?
Palle kirjoitti:n. 5% Suomen lapsista on jonkun muun kuin ilmoitetun isän siittämiä. Eli kyseessä on varsin yleinen ilmiö. Missä määrin aviomiehet ovat asiasta tietoisia, sitä ei kerrota.
Miehillä muiden suhteiden taustalla olivat olleet naisia useammin määrälliset asiat ja naisilla taas laadulliset asiat. Naiset ovat lievittäneet syyllisyydentunteitaan uskottomuutta oikeuttavilla tunnetekijöillä, kun taas miesten taipumuksena oli ollut hakea uusia valloituksia seksuaaliseen ansioluetteloonsa. Nämä motiivit olivat kuitenkin molemmilla sukupuolilla heikentyneet. Sen seurauksena suomalaiset ovat nykyisin uskollisempia kuin koskaan ennen. Uskollisuudesta on tullut parisuhteiden tärkeä kriteeri, jonka perusteella mitataan sitä, rakastaako ja haluaako kumppanini vain ja ainoastaan minua. Uskottomuus veisi luottamuksen oman erityisaseman jatkumiseen toisen sydämessä. Tätä halutaan välttää niin pitkään kuin mahdollista.
Palle kirjoitti:Jotenkin tämän ulkopuolista spermanluovuttajaa haluavan naisen tarina osui palstan rouviin arkaan paikkaan...
Palle kirjoitti:... Pitäisikö aihetta tutkia vähän syvällisemmin?...
Palle kirjoitti:Jotenkin tämän ulkopuolista spermanluovuttajaa haluavan naisen tarina osui palstan rouviin arkaan paikkaan. Pitäisikö aihetta tutkia vähän syvällisemmin?
n. 5% Suomen lapsista on jonkun muun kuin ilmoitetun isän siittämiä. Eli kyseessä on varsin yleinen ilmiö. Missä määrin aviomiehet ovat asiasta tietoisia, sitä ei kerrota.

Palle kirjoitti:Rouvat väistelevät varsinaista aihetta.
Kyle on "maailman suosituin spermanluovuttaja" – tuottanut maailmaan jo 18 lasta: "Minulla on kova kysyntä"
Kaapo kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Niin ilmeistä sinun naisia kohtaan osoittamasi vihamielisyys on.
Mielestäni palle ei ole naisvihamielinen vaan leikkisä ja naisten huomiosta pitävä...
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa