irmeli kirjoitti:Lyttäilet tässäkin ketjussa uuden kirjoittajan ehdotuksen palkitsemisesta. Vissiin depressiokoulussasi ei puhuta mitään palkinnoista.
Miten olisi vaikka joku kilpailu. Eniten positiivisia asioita kirjoittanut voittaa palkinnon?

irmeli kirjoitti:Kyllä sie olet niin vahva, että tämän kestät.

Sateentekijä kirjoitti:Heikohkosti lähti tämä ketju käyntiin
Ihmisilä puuttuu positiivisia ajatuksia
Sateentekijä kirjoitti:Kertokaa, onko teillä muilla ajatuksia jotka antavat positiivista energiaa silloin kun kaikki ahdistaa ja seinät tuntuu kaatuvan päälle=?

.Kissi kirjoitti:Minun ihana ja vapauttava oivallukseni tänään: Ahhhhh, laskut on maksettu! Rahaa ei ole, mutta ei pelkoa häädöstä, eikä sähkön tai puhelin katkeamiseta ja vielä vakuutuskin tuli viimetipassa hoidettua. Ompas turvaisa ja hyvä olo!
Toimeen tulotuessa otetaan huomioon vuokra 450 ja mulla on vuokra 650. Tiukkaa on, toimeentulotukea en saa ja silti pärjään! Loistavaa!
Sateentekijä kirjoitti:Olen onnistunut olemaan poissa täältä jopa kaksi kokonaista päivää! Vierotushoito alkaa tuottaa tulosta. Hyvä minä!
trisse kirjoitti:.Kissi kirjoitti:Minun ihana ja vapauttava oivallukseni tänään: Ahhhhh, laskut on maksettu! Rahaa ei ole, mutta ei pelkoa häädöstä, eikä sähkön tai puhelin katkeamiseta ja vielä vakuutuskin tuli viimetipassa hoidettua. Ompas turvaisa ja hyvä olo!
Toimeen tulotuessa otetaan huomioon vuokra 450 ja mulla on vuokra 650. Tiukkaa on, toimeentulotukea en saa ja silti pärjään! Loistavaa!
Miten se voi noin olla? Ainakin Hesassa vuokra saa olla just n. 650. (Hyvin harva saa kämppääkään alle sen). Vasta jos menee yli 700 alkavat inisemään.

irmeli kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Olen onnistunut olemaan poissa täältä jopa kaksi kokonaista päivää! Vierotushoito alkaa tuottaa tulosta. Hyvä minä!
Näyttäsi kyllä, että olit vain yhden päivän pois eli 7.10. Hullua tuollainen juttu kertoa, kun sen voi heti tarkistaa.
Hyvä sinä kun olit pois yhden päivän, jos täällä oleminen on sulle raskasta.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa