Ikävä!

Re: Ikävä!

ViestiKirjoittaja Katla » 11.09.2016 23:59

Ryysy kirjoitti:Tää ikävä on ihan *jättimäinen läjä kirosanoja*! Pakko kirjoittaa tänne, etten kirjoita itse ikävöidylle mitään säälittävää vuodatusta.

Ryysy <3 olen samaa mieltä, paras purkaa täällä hajanaisia harhailujaan ikävöivistä ajatuksista.
Katla

ViestiKirjoittaja Ryysy » 12.09.2016 00:14

Aijon perustaa ihastusnarkkareiden vertaistukiryhmän ja sen lyhenne on tyylikkäästi IN.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 12.09.2016 00:14

Tuolta toisesta ketjusta ( ikävöiminen vrt kaipaus) osui silmään tämä:

Mirri kirjoitti:
Kaipaan lomaa / ikävöin lomaani... Miksei taakse jäänyt lomakin voisi panna ihmisen kyynelehtimään ikävissään ja kaihoisissa tunnelmissaan, jos loman loppuminen tuntuu menetykseltä.

Voisi sanoa myös: Ikävöin poikaani sekä myöskin kaipaan . Kaipuussa on jälleennäkemisen odotus, Ikävöin tämän päivän tunnelmia ja kaipaan sitä kun näemme jälleen...
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 12.09.2016 00:27

.Kissi kirjoitti:
Ryysy kirjoitti:Tää ikävä on ihan *jättimäinen läjä kirosanoja*! Pakko kirjoittaa tänne, etten kirjoita itse ikävöidylle mitään säälittävää vuodatusta.

Ryysy <3 olen samaa mieltä, paras purkaa täällä hajanaisia harhailujaan ikävöivistä ajatuksista.

Minulle on kirjoittaminen aina ollut eräs tapa purkaa tuntojani. Tänään on kyllä tullut kirjoitettua todella! Jokohan pitäisi tältä päivältä lopettaa? Ai se onkin jo huominen! Syyskuu pian puolessa ja sitten seuraa mustanpimeät loka -ja marraskuu. Toivottavasti edes joulukuussa saadaan lunta.
Mutta toisaalta, kun menee kaksi kuukautta ollaan joulusta reilun
kuukauden päässä.--Kiva laskea aikaa tällä tavoin.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Ryysy » 12.09.2016 00:32

Suosittelen päiväkirjaa. Myös itselleni.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 12.09.2016 01:13

Vera Lynn (s. 1917): We'll Meet Again (1942)
https://www.youtube.com/watch?v=cHcunREYzNY (3:02)
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.09.2016 01:20

https://www.youtube.com/watch?v=MummZBgO3Ek

Vera (Waters) 1:31

Does anybody here remember Vera Lynn?
Remember how she said that
We would meet again
Some sunny day?
Vera! Vera!
What has become of you?
Does anybody else here
Feel the way I do?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja irmeli » 12.09.2016 07:58

Muista sitten jatkossa Kyllästynyt, että olet vain vierestä katsonut nettikiusaamista. Sehän sinusta on sama kun itse kiusaisi. Kiitos siis sinullekin nettikiusaamisesta.
irmeli

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 12.09.2016 14:52

Minä voin suoraan sanoa, että oma mielenterveyteni on kärsinyt siitä, että olen täällä kirjoittanut. En ole ymmärtänyt etsiä apua kun oma tilanteeni on huonontunut.
Kuitenkaan en osaa pysytellä poissa, olen kai sellainen masokisti. Ruoskin itseäni, sitten mokaan ja ruoskin taas itseäni. .Ei tämä toki ole ainut syy,pienin paha tämä netti kumminkin on. Oman elämäni kaaos on ahdistumiseni suurin syy.

Ihan vaan ilmoitusluonteisena asiana. Mikäli ketään edes kiinnostaa. Tai ehkä uusi asia, mistä täällä voi ilkkua. Ehkä on vikatikki kertoa täällä että tuntee olevansa henkisesti aivan aivan hajalla. Joku voi tässäkin tilanteessa heittää vaan lisää kuraa niskaani.Oikeastaan sillä ei ole suurta merkitystä miksi. Oma henkinen hyvinvointini on nyt mitään muuta seukkaa tärkeämpi.

Keskiviikkona tulee psykiatrinen sairaanhoitaja kotikäynnille. Sain koottua pitkän itkukohtauksen jälkeen itseäni niin paljon, että pystyin soittamaan. Ehkä olisi paikallaan alottaa jonkinasteista keskustelua ainakin ja ehkä mahdollisesti Sepramin korvaavaa lääkitystä...Kyllä muuten helpotti oloa ihan huomattavasti kun hän tulee jo näin pian kotikäynnille. En minä ole kunnossa. Poikani minua kehotti etsimään apua kun purskahdin itkemään täyttä kurkkua hänen soittaessaan aamulla. Hyvä, että minut otettiin vakavasti ja hän tulee kotikäynnille noinkin pian.
Ilmoitan tämän siksi täällä, että haluan kertoa olevani avun tarpeessa ja nyt sitä jaksoin myös hankkia.

Täällä ollaan enemmän tai vähemmän järkkyneitä henkisen tasapainon tms vuoksi. Sen kyllä huomaa ,etteivät ihmiset täällä voi hyvin. Silloin pitää olla sen verran vahva, että pystyy hankkimaan itselleen apua, ennenkuin hajoaa lopullisesti.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja irmeli » 12.09.2016 14:53

Suksi vittuun lässytyksiesi kanssa.
irmeli

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 12.09.2016 15:03

irmeli kirjoitti:Suksi vittuun lässytyksiesi kanssa.

Irmerli. kyllä sinunkin pitäisi hakea apua vihanhallintaasi. Tuollainen hirveä sisäinen painehan syö sinua jatkuvasti. Minä olen tehnyt hyvän valinnan ja saan apua jota tarvitsen,
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja irmeli » 12.09.2016 15:04

:D :D :D
"Pitääkö sinulle rautalangasta taivuttaa, että menisi jakeluun? Sinun pässittämisesi el tätä asiaa muuta, joten jollei ole mitään järkevää asiaan liittyvää, pidä mölyt mahassasi." Sateentekijä tällä foorumilla ja sopii nyt hyvin tähän.
irmeli

ViestiKirjoittaja irmeli » 12.09.2016 15:10

Sateentekijä kirjoitti:Minä voin suoraan sanoa, että oma mielenterveyteni on kärsinyt siitä, että olen täällä kirjoittanut. En ole ymmärtänyt etsiä apua kun oma tilanteeni on huonontunut.
Kuitenkaan en osaa pysytellä poissa, olen kai sellainen masokisti. Ruoskin itseäni, sitten mokaan ja ruoskin taas itseäni. .Ei tämä toki ole ainut syy,pienin paha tämä netti kumminkin on. Oman elämäni kaaos on ahdistumiseni suurin syy.

Ihan vaan ilmoitusluonteisena asiana. Mikäli ketään edes kiinnostaa. Tai ehkä uusi asia, mistä täällä voi ilkkua. Ehkä on vikatikki kertoa täällä että tuntee olevansa henkisesti aivan aivan hajalla. Joku voi tässäkin tilanteessa heittää vaan lisää kuraa niskaani.Oikeastaan sillä ei ole suurta merkitystä miksi. Oma henkinen hyvinvointini on nyt mitään muuta seukkaa tärkeämpi.

Keskiviikkona tulee psykiatrinen sairaanhoitaja kotikäynnille. Sain koottua pitkän itkukohtauksen jälkeen itseäni niin paljon, että pystyin soittamaan. Ehkä olisi paikallaan alottaa jonkinasteista keskustelua ainakin ja ehkä mahdollisesti Sepramin korvaavaa lääkitystä...Kyllä muuten helpotti oloa ihan huomattavasti kun hän tulee jo näin pian kotikäynnille. En minä ole kunnossa. Poikani minua kehotti etsimään apua kun purskahdin itkemään täyttä kurkkua hänen soittaessaan aamulla. Hyvä, että minut otettiin vakavasti ja hän tulee kotikäynnille noinkin pian.
Ilmoitan tämän siksi täällä, että haluan kertoa olevani avun tarpeessa ja nyt sitä jaksoin myös hankkia.

Täällä ollaan enemmän tai vähemmän järkkyneitä henkisen tasapainon tms vuoksi. Sen kyllä huomaa ,etteivät ihmiset täällä voi hyvin. Silloin pitää olla sen verran vahva, että pystyy hankkimaan itselleen apua, ennenkuin hajoaa lopullisesti.

Tulkaa kaikki joukkohalimaan pientä sairasta sateentekijää.
irmeli

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 12.09.2016 15:20

Irmeli, minä olen päättänyt ottaa elämäni hallintaani riippumatta siitä, mitä sinä kirjoitat tai et. Se asia, josta sinä edelleenkin raivoat, on todella minimaalinen osa elämää.Tämä netti on vain ihan pikkuruinen pala , se ei ole elämäni, ei edes oleellinen osa siitä. Toivottavasti ei sinunkaan. Se, miten jatkossa tulen jaksamaan, on onneksi kiinni paljon suuremmista asioista kuin netti.Eikä niitä käsitellä millään nettifoorumilla.Ne ovat niitä asioita, jotka ovat elämäni tukipilareita.

Sinulle saattaa olla tuo sättiminen ja pilkkaaminen tapa purkaa itseäsi. Ehkä sinä saat siitä jotain tyydytystä.Minä havahduin ottamaan yhteyttä hoitavaan tahoon. SE oli mielestäni ainoa ratkaisu .
Kirjoitan sinulle tämän ihan asiaviestin ilman mitään vihaa tai katkeruutta. Tämän jälkeen minä keskityn omaan elämääni. Saatan kirjoittaa täällä kun siltä tuntuu, mutta keskitän elämäni tärkeämpiin asioihin,kuten omaan henkiseen jaksamiseeni.

Sinun ivaviestisi ei voi millään tavoin minua enää
satuttaa.Jos sinä katsot, että on hienoa pilkata ihmistä joka myöntää omat ongelmansa ja hakee niihin apua, se on sinun asiasi. Tuskin saat muita joukolla mukaan tuohon pilkkaamiseen.
Minä olen sinulle anteeksipyytöni kirjoittanut enkä sitä asiaa enää sinun kanssasi käsittele.

Joten irmeli. Kaikkea hyvää syksyysi. Ystävyyttä löytyy muualta kuin netistä!
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja irmeli » 12.09.2016 15:27

Entäs mitä sinulle on minun pilkkaaminen ja sättiminen. Sekö sinut siihen oikeuttaa, kun olet mielisairas? Nyt suurieleisesti olet muka jotain parempaa ihmistä, kun keskiviikkona alat saamaan hoitoa mielisairauteesi.
irmeli

ViestiKirjoittaja Mirri » 12.09.2016 15:40

Ryysy kirjoitti:Suosittelen päiväkirjaa. Myös itselleni.

Päiväkirja on viisas valinta vuodatuspaikaksi. Onneksi tällä foorumilla on päiväkirjaosio, jota voidaan ja saadaan käyttää.

Sateentekijä, mikä sinua estää aloittamasta uutta päiväkirjaa? Vuodattamalla tuntojasi omassa päiväkirjassa suojaisit itseäsi ja samalla saattaisit suojata myös muita. Kuten olet havainnut, täällä on monenlaista haavoittuneisuutta ja rikkinäisyyttä.
Mirri

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 12.09.2016 15:44

Irmeli minä en ole sen mielisairaampi kuin muutkaan täällä. En katso olevani mitenkään poikkeuksellisen mielisairas kun haen itselleni apua. Se ei ole mikään häpeä, päinvastoin. Häpeä sen sijaan kyllä on se, että olen huonoa oloani sinuunkin purkanut,
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 12.09.2016 15:47

Olisiko sinun, Irmeli, aika taas mennä tunturiin?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 12.09.2016 15:52

Psykopatologia kirjoitti:Olisiko sinun, Irmeli, aika taas mennä tunturiin?

PP en minä jaksa irmelistä enää välittää. Jauhakoon tuota samaa vaikka maailman tappiin. Minulle itselleni on nyt tärkeintä, että olen tajunnut tarvitsevani ongelmiini apua ja sitä myöskin hakenut.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 12.09.2016 16:22

Mirri kirjoitti:
Ryysy kirjoitti:Suosittelen päiväkirjaa. Myös itselleni.

Päiväkirja on viisas valinta vuodatuspaikaksi. Onneksi tällä foorumilla on päiväkirjaosio, jota voidaan ja saadaan käyttää.

Sateentekijä, mikä sinua estää aloittamasta uutta päiväkirjaa? Vuodattamalla tuntojasi omassa päiväkirjassa suojaisit itseäsi ja samalla saattaisit suojata myös muita. Kuten olet havainnut, täällä on monenlaista haavoittuneisuutta ja rikkinäisyyttä.

Olen miettinyt sitäkin, olisi ehkä parempikin laittaa näitä asioita suljetumpaan tilaan jossa voisin myös itseäni suojella.
Henkinen hätä on melkomoinen tunnetila. Ihan hyvä, että minä sen avuntarpeen nyt havaitsin ja sitä näinkin pian saan.
Sateentekijä

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet