Ryysy kirjoitti:Tää ikävä on ihan *jättimäinen läjä kirosanoja*! Pakko kirjoittaa tänne, etten kirjoita itse ikävöidylle mitään säälittävää vuodatusta.
Ryysy <3 olen samaa mieltä, paras purkaa täällä hajanaisia harhailujaan ikävöivistä ajatuksista.
Ryysy kirjoitti:Tää ikävä on ihan *jättimäinen läjä kirosanoja*! Pakko kirjoittaa tänne, etten kirjoita itse ikävöidylle mitään säälittävää vuodatusta.
Mirri kirjoitti:
Kaipaan lomaa / ikävöin lomaani... Miksei taakse jäänyt lomakin voisi panna ihmisen kyynelehtimään ikävissään ja kaihoisissa tunnelmissaan, jos loman loppuminen tuntuu menetykseltä.
.Kissi kirjoitti:Ryysy kirjoitti:Tää ikävä on ihan *jättimäinen läjä kirosanoja*! Pakko kirjoittaa tänne, etten kirjoita itse ikävöidylle mitään säälittävää vuodatusta.
Ryysy <3 olen samaa mieltä, paras purkaa täällä hajanaisia harhailujaan ikävöivistä ajatuksista.
irmeli kirjoitti:Suksi vittuun lässytyksiesi kanssa.
Sateentekijä kirjoitti:Minä voin suoraan sanoa, että oma mielenterveyteni on kärsinyt siitä, että olen täällä kirjoittanut. En ole ymmärtänyt etsiä apua kun oma tilanteeni on huonontunut.
Kuitenkaan en osaa pysytellä poissa, olen kai sellainen masokisti. Ruoskin itseäni, sitten mokaan ja ruoskin taas itseäni. .Ei tämä toki ole ainut syy,pienin paha tämä netti kumminkin on. Oman elämäni kaaos on ahdistumiseni suurin syy.
Ihan vaan ilmoitusluonteisena asiana. Mikäli ketään edes kiinnostaa. Tai ehkä uusi asia, mistä täällä voi ilkkua. Ehkä on vikatikki kertoa täällä että tuntee olevansa henkisesti aivan aivan hajalla. Joku voi tässäkin tilanteessa heittää vaan lisää kuraa niskaani.Oikeastaan sillä ei ole suurta merkitystä miksi. Oma henkinen hyvinvointini on nyt mitään muuta seukkaa tärkeämpi.
Keskiviikkona tulee psykiatrinen sairaanhoitaja kotikäynnille. Sain koottua pitkän itkukohtauksen jälkeen itseäni niin paljon, että pystyin soittamaan. Ehkä olisi paikallaan alottaa jonkinasteista keskustelua ainakin ja ehkä mahdollisesti Sepramin korvaavaa lääkitystä...Kyllä muuten helpotti oloa ihan huomattavasti kun hän tulee jo näin pian kotikäynnille. En minä ole kunnossa. Poikani minua kehotti etsimään apua kun purskahdin itkemään täyttä kurkkua hänen soittaessaan aamulla. Hyvä, että minut otettiin vakavasti ja hän tulee kotikäynnille noinkin pian.
Ilmoitan tämän siksi täällä, että haluan kertoa olevani avun tarpeessa ja nyt sitä jaksoin myös hankkia.
Täällä ollaan enemmän tai vähemmän järkkyneitä henkisen tasapainon tms vuoksi. Sen kyllä huomaa ,etteivät ihmiset täällä voi hyvin. Silloin pitää olla sen verran vahva, että pystyy hankkimaan itselleen apua, ennenkuin hajoaa lopullisesti.
Ryysy kirjoitti:Suosittelen päiväkirjaa. Myös itselleni.

Psykopatologia kirjoitti:Olisiko sinun, Irmeli, aika taas mennä tunturiin?
Mirri kirjoitti:Ryysy kirjoitti:Suosittelen päiväkirjaa. Myös itselleni.
Päiväkirja on viisas valinta vuodatuspaikaksi. Onneksi tällä foorumilla on päiväkirjaosio, jota voidaan ja saadaan käyttää.
Sateentekijä, mikä sinua estää aloittamasta uutta päiväkirjaa? Vuodattamalla tuntojasi omassa päiväkirjassa suojaisit itseäsi ja samalla saattaisit suojata myös muita. Kuten olet havainnut, täällä on monenlaista haavoittuneisuutta ja rikkinäisyyttä.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa