Pinja kirjoitti:Pinja kirjoitti:... Minulla on oikeus olla huomionhakuinen, jos voin huonosti.
Kyllästynyt: On, mutta sinulla ei ole oikeutta häiritä muuta keskustelua tai toisia kirjoittajia.
Ilmoitin Psykopatolgialle, että syrjit minua.
Kyllästynyt kirjoitti:Pinja kirjoitti:Pinja kirjoitti:... Minulla on oikeus olla huomionhakuinen, jos voin huonosti.
Kyllästynyt: On, mutta sinulla ei ole oikeutta häiritä muuta keskustelua tai toisia kirjoittajia.
Ilmoitin Psykopatolgialle, että syrjit minua.
En minä sinua syrji; sanon saman kaikille jotka pitkäaikaisesti ja toistuvasti jatkavat päiväkirjaan kuuluvien viestien kirjoittamista muihin osioihin.
Pinja kirjoitti:Kyllästynyt myöskään minä en pidä sinusta.
Psykopatologia kirjoitti:Tällaisiin kysymyksiin ei vastata.
Jill kirjoitti:Miksi sinä vain saisit täällä sanoa mitä tykkäät.
Pinja kirjoitti:Olen harkinnut masennuslääkkeen käyttöönottoa. Mitä hyviä masennuslääkkeitä tiedätte? Tarttisin potkua, tajusin sen otettuani temestaa kolmena päivänä, sain paljon uutta virtaa ja minusta tuli toimeliaampi nykyisen passiivisuuteni sijaan.
saara kirjoitti:Pinja kirjoitti:Olen harkinnut masennuslääkkeen käyttöönottoa. Mitä hyviä masennuslääkkeitä tiedätte? Tarttisin potkua, tajusin sen otettuani temestaa kolmena päivänä, sain paljon uutta virtaa ja minusta tuli toimeliaampi nykyisen passiivisuuteni sijaan.
Taas sama sadannen kerran.Me emme ole täällä suosittelemassa kenellekkään minkäänlaisia lääkkeitä. Miksi yhä penäät samaa vaikka tiedät että on lääkärin asia hoitaa lääkityksesi ei meidän`?
saara kirjoitti:Pinja kirjoitti:Olen harkinnut masennuslääkkeen käyttöönottoa. Mitä hyviä masennuslääkkeitä tiedätte? Tarttisin potkua, tajusin sen otettuani temestaa kolmena päivänä, sain paljon uutta virtaa ja minusta tuli toimeliaampi nykyisen passiivisuuteni sijaan.
Taas sama sadannen kerran.Me emme ole täällä suosittelemassa kenellekkään minkäänlaisia lääkkeitä. Miksi yhä penäät samaa vaikka tiedät että on lääkärin asia hoitaa lääkityksesi ei meidän`?
Psykopatologia kirjoitti:saara kirjoitti:Pinja kirjoitti:Olen harkinnut masennuslääkkeen käyttöönottoa. Mitä hyviä masennuslääkkeitä tiedätte? Tarttisin potkua, tajusin sen otettuani temestaa kolmena päivänä, sain paljon uutta virtaa ja minusta tuli toimeliaampi nykyisen passiivisuuteni sijaan.
Lupasit jo kerran olla kommentoimatta Pinjan viestejä. Älä jatka enää.
Pinja kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:saara kirjoitti:Pinja kirjoitti:Olen harkinnut masennuslääkkeen käyttöönottoa. Mitä hyviä masennuslääkkeitä tiedätte? Tarttisin potkua, tajusin sen otettuani temestaa kolmena päivänä, sain paljon uutta virtaa ja minusta tuli toimeliaampi nykyisen passiivisuuteni sijaan.
Lupasit jo kerran olla kommentoimatta Pinjan viestejä. Älä jatka enää.
Niin kuin PP sanoo.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa