PP

Re: PP

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 04.09.2014 01:00

Jos kyseessä on trissen ongelma, siitä ei voi syyttää Mirriä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja saara » 04.09.2014 01:39

Minä olen sitä mieltä . että täällä syytetään ja syyllistestään ihmisiä ylläpidon mieltymyksien mukaan. Jos osaa nuoleskella ylläpitoa riittävästi, vaikka puhkeamalla itkuun bannien pelossa, saa heti ylläpidon puolelleen. Mielestäi ylläpito joka kääntyy kaikkien tuulien mukana on epäluotettava. vaikkakin kuinka haluaisi olla yksi meistä..
.
Missän muissa keskustelufoorumeissa en ole tavannut ylläitoa joka kumoasisi keskustelijoitten hmielipiteet oitis esittä,ällä olevansa kaikkitietävä yms.n
saara

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 04.09.2014 02:57

saara kirjoitti:Minä olen sitä mieltä . että täällä syytetään ja syyllistestään ihmisiä ylläpidon mieltymyksien mukaan. Jos osaa nuoleskella ylläpitoa riittävästi, vaikka puhkeamalla itkuun bannien pelossa, saa heti ylläpidon puolelleen. Mielestäi ylläpito joka kääntyy kaikkien tuulien mukana on epäluotettava. vaikkakin kuinka haluaisi olla yksi meistä..
.
Missän muissa keskustelufoorumeissa en ole tavannut ylläitoa joka kumoasisi keskustelijoitten hmielipiteet oitis esittä,ällä olevansa kaikkitietävä yms.n

Koita nyt päättää mitä mieltä mistäkin olet. Vastahan sinä syytit PP:tä siitä, että hän oli mielestäsi kohdellut Pinjaa liian ankarasti.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 04.09.2014 10:57

Enhän minä ole kaikkitietävä paitsi psykopatologiassa.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Pinja » 04.09.2014 19:24

Psykopatologia kirjoitti:En ole tiennyt, millaisena viesti näkyy kunkin kriminellin omalla näytöllä.

Et taida ottaa mitään osaa siihen, että miltä minusta tuntui ja tuntuu edelleen. Luulenpa ettet ymmärrä tekoasi.
Pinja

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 04.09.2014 19:26

Kyllä otan, mutta asialle ei voi enää mitään.
Olin nukkumaan menossa, kun huomasin torveilusi.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Pinja » 04.09.2014 19:32

Psykopatologia kirjoitti:Kyllä otan, mutta asialle ei voi enää mitään.

Minusta tuntuu siltä, että sinä et tajua miltä minusta on tuntunut, kun näin saaneeni pysyvästi kirjoituskiellon tälle foorumille. Minä ehdin jo luovuttaa silloin ajatuksen siitä, että saisin ikinä lupaa kirjoittaa enää tänne, kun sinä taas ajattelit vielä jossakin vaiheessa purkavasi kiellon. Olin pettynyt ja vajosin maan alle.
Pinja

ViestiKirjoittaja saara » 04.09.2014 19:37

Pinja kirjoitti:

Minusta tuntuu siltä, että sinä et tajua miltä minusta on tuntunut, kun näin saaneeni pysyvästi kirjoituskiellon tälle foorumille. Minä ehdin jo luovuttaa silloin ajatuksen siitä, että saisin ikinä lupaa kirjoittaa enää tänne, kun sinä taas ajattelit vielä jossakin vaiheessa purkavasi kiellon. Olin pettynyt ja vajosin maan alle.

Pinja. onko tämä paikka se ainut jota ilman et voi elää?
saara

ViestiKirjoittaja Pinja » 04.09.2014 19:40

saara kirjoitti:
Pinja kirjoitti:

Pinja. onko tämä paikka se ainut jota ilman et voi elää?

On muutakin mitä tarvitsen, mutta olen kiintynyt näihin ihmisiin täällä ja keskusteleminen on viihtyisää.
Pinja

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 04.09.2014 19:52

Kuten jo totesin, en ole tiennyt, millainen viesti järjestelmästä lähtee kirjoittajalle.
Kirjoituskielto ilman määräaikaa on tarkoittanut (minulle) "toistaiseksi".
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Pinja » 04.09.2014 20:04

Psykopatologia kirjoitti:Kuten jo totesin, en ole tiennyt, millainen viesti järjestelmästä lähtee kirjoittajalle.

Tuleeko sinulle teksti, että kirjoituskielto ilman määräaikaa ja laitoit siihen kohtaan rastin silloin kohdallani? Etkö usko, että minulle tuli teksti, että PYSYVÄSTI kirjoituskiellossa? Oletko sinä joskus erottanut jonkun täältä pysyvästi?
Pinja

ViestiKirjoittaja saara » 04.09.2014 20:13

Pinja kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:En ole tiennyt, millaisena viesti näkyy kunkin kriminellin omalla näytöllä.

Et taida ottaa mitään osaa siihen, että miltä minusta tuntui ja tuntuu edelleen. Luulenpa ettet ymmärrä tekoasi.

Kriminelli on mielestäni tässä paikassa vähän liian raju ilmaisu.
saara

ViestiKirjoittaja saara » 04.09.2014 20:16

Beth II kirjoitti:Ja sitten sanotaan että maailmassa kaikki vaikuttaa kaikeen.

Ei kai koko maailmassa, mutta ainakin tällä foorumilla.
saara

ViestiKirjoittaja saara » 04.09.2014 20:18

Pinja kirjoitti:

Pinja, itsehän sinä tässä töpeksit, mutta PP.kin kiusaa sinua tietäen herkyytesi joten pata kattilaa,,,, jne.
saara

ViestiKirjoittaja Pinja » 04.09.2014 20:23

saara kirjoitti:
Pinja kirjoitti:

Pinja, itsehän sinä tässä töpeksit, mutta PP.kin kiusaa sinua tietäen herkyytesi joten pata kattilaa,,,, jne.

Eiköhän tuollainen herkkyys ole yleisestikin tiedossa, jos eristetään yhteisöstä, jossa minulla on lisäksi yksi foorumin ulkopuolinenkin kaveri. Minä en pelkää Psykopatolgiaa.
Pinja

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 04.09.2014 20:27

Pinja kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Kuten jo totesin, en ole tiennyt, millainen viesti järjestelmästä lähtee kirjoittajalle.

Tuleeko sinulle teksti, että kirjoituskielto ilman määräaikaa ja laitoit siihen kohtaan rastin silloin kohdallani? Etkö usko, että minulle tuli teksti, että PYSYVÄSTI kirjoituskiellossa? Oletko sinä joskus erottanut jonkun täältä pysyvästi?

Ylinnä on "Pysyvä", minkä jälkeen on erilaisia fiksattuja aikamääreitä ja lopuksi "Kunnes", mihin
kirjoitetaan esimerkiksi "2014-11-01".
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Pinja » 04.09.2014 20:29

Psykopatologia kirjoitti:
Pinja kirjoitti:

Ylinnä on "Pysyvä", minkä jälkeen on erilaisia fiksattuja aikamääreitä ja lopuksi "Kunnes", mihin
kirjoitetaan esimerkiksi "2014-11-01".

Mitä luulit, että minulle lukee, jos painoit sitä "Pysyvä"?
Pinja

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 04.09.2014 20:38

En sano.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 04.09.2014 20:43

saara kirjoitti:
Pinja kirjoitti:

Onko niin, Saara, että vain harvoin mietit, mikä oikein kirjoitat?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Pinja » 04.09.2014 20:45

Psykopatologia kirjoitti:En sano.

Tais tulla julma, kaikkihallitseva puoli esille.
Pinja

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet