saara kirjoitti:Minä olen sitä mieltä . että täällä syytetään ja syyllistestään ihmisiä ylläpidon mieltymyksien mukaan. Jos osaa nuoleskella ylläpitoa riittävästi, vaikka puhkeamalla itkuun bannien pelossa, saa heti ylläpidon puolelleen. Mielestäi ylläpito joka kääntyy kaikkien tuulien mukana on epäluotettava. vaikkakin kuinka haluaisi olla yksi meistä..
.
Missän muissa keskustelufoorumeissa en ole tavannut ylläitoa joka kumoasisi keskustelijoitten hmielipiteet oitis esittä,ällä olevansa kaikkitietävä yms.n
Psykopatologia kirjoitti:Kyllä otan, mutta asialle ei voi enää mitään.
Olin nukkumaan menossa, kun huomasin torveilusi.
Pinja kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Kyllä otan, mutta asialle ei voi enää mitään.
Minusta tuntuu siltä, että sinä et tajua miltä minusta on tuntunut, kun näin saaneeni pysyvästi kirjoituskiellon tälle foorumille. Minä ehdin jo luovuttaa silloin ajatuksen siitä, että saisin ikinä lupaa kirjoittaa enää tänne, kun sinä taas ajattelit vielä jossakin vaiheessa purkavasi kiellon. Olin pettynyt ja vajosin maan alle.
saara kirjoitti:Pinja kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Kyllä otan, mutta asialle ei voi enää mitään.
Minusta tuntuu siltä, että sinä et tajua miltä minusta on tuntunut, kun näin saaneeni pysyvästi kirjoituskiellon tälle foorumille. Minä ehdin jo luovuttaa silloin ajatuksen siitä, että saisin ikinä lupaa kirjoittaa enää tänne, kun sinä taas ajattelit vielä jossakin vaiheessa purkavasi kiellon. Olin pettynyt ja vajosin maan alle.
Pinja. onko tämä paikka se ainut jota ilman et voi elää?
Psykopatologia kirjoitti:Kuten jo totesin, en ole tiennyt, millainen viesti järjestelmästä lähtee kirjoittajalle.
Kirjoituskielto ilman määräaikaa on tarkoittanut (minulle) "toistaiseksi".
Pinja kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:En ole tiennyt, millaisena viesti näkyy kunkin kriminellin omalla näytöllä.
Et taida ottaa mitään osaa siihen, että miltä minusta tuntui ja tuntuu edelleen. Luulenpa ettet ymmärrä tekoasi.
Pinja kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:En ole tiennyt, millaisena viesti näkyy kunkin kriminellin omalla näytöllä.
Et taida ottaa mitään osaa siihen, että miltä minusta tuntui ja tuntuu edelleen. Luulenpa ettet ymmärrä tekoasi.
saara kirjoitti:Pinja kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:En ole tiennyt, millaisena viesti näkyy kunkin kriminellin omalla näytöllä.
Pinja, itsehän sinä tässä töpeksit, mutta PP.kin kiusaa sinua tietäen herkyytesi joten pata kattilaa,,,, jne.
Pinja kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Kuten jo totesin, en ole tiennyt, millainen viesti järjestelmästä lähtee kirjoittajalle.
Tuleeko sinulle teksti, että kirjoituskielto ilman määräaikaa ja laitoit siihen kohtaan rastin silloin kohdallani? Etkö usko, että minulle tuli teksti, että PYSYVÄSTI kirjoituskiellossa? Oletko sinä joskus erottanut jonkun täältä pysyvästi?
Psykopatologia kirjoitti:Pinja kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Kuten jo totesin, en ole tiennyt, millainen viesti järjestelmästä lähtee kirjoittajalle.
Tuleeko sinulle teksti, että kirjoituskielto ilman määräaikaa ja laitoit siihen kohtaan rastin silloin kohdallani? Etkö usko, että minulle tuli teksti, että PYSYVÄSTI kirjoituskiellossa? Oletko sinä joskus erottanut jonkun täältä pysyvästi?
Ylinnä on "Pysyvä", minkä jälkeen on erilaisia fiksattuja aikamääreitä ja lopuksi "Kunnes", mihin
kirjoitetaan esimerkiksi "2014-11-01".
saara kirjoitti:Pinja kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:En ole tiennyt, millaisena viesti näkyy kunkin kriminellin omalla näytöllä.
Pinja, itsehän sinä tässä töpeksit, mutta PP.kin kiusaa sinua tietäen herkyytesi joten pata kattilaa,,,, jne.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa