Mirri kirjoitti:Tämä ketju alkaa olla päiväkirjakamaa. Santran puheenvuoro olisi hyvä otsikko uudelle päiväkirjalle.
santra kirjoitti:Mirri kirjoitti:Tämä ketju alkaa olla päiväkirjakamaa. Santran puheenvuoro olisi hyvä otsikko uudelle päiväkirjalle.
Paras kai lopettaa kaikki ketjuni jotta mirrin mielenrauha säilyisi.
santra kirjoitti:Mirri kirjoitti:Tämä ketju alkaa olla päiväkirjakamaa. Santran puheenvuoro olisi hyvä otsikko uudelle päiväkirjalle.

Mirri kirjoitti:santra kirjoitti:Mirri kirjoitti:Tämä ketju alkaa olla päiväkirjakamaa. Santran puheenvuoro olisi hyvä otsikko uudelle päiväkirjalle.
Mitkä ihmeen sinun ketjusi? Keskusteluosioissa olevat ketjut ovat keskusteltavaksi tarkoitettuja. Mikään ei kuitenkaan viitannut siihen, että kaipasit toisten ajatuksia ja mielipiteitä sinulle pettymyksen aiheuttaneesta psykiatrikäynnistäsi. Et ehkä olisi pitänytkään siitä, jos olisi kommentoitu ja ryhdytty tosissaan esittämään mielipiteitä tänne kirjoittamastasi asiasta - sinun psykiatrireissustasi.
Helmenkalastajan ehdottama vertaistukiosio voisi olla sopiva paikka, jos päiväkirjaosio ei tunnu hyvältä henkilökohtaisille purkauksille. Vertaistukiosiossakin keskustellaan, muttei ehkä ihan niin suorasukaisesti kuin muissa osioissa.
Itse asia - se sinun psykiatrireissusi - herätti ainakin minussa kiinnostusta ja olisi tehnyt mieli kysellä tarkemmin yhtä sun toista. Mutten usko, että olisit pitänyt siitä, että olisin ryhtynyt keskustelemaan esiin tuomastasi ja sinulle henkilökohtaisesta aiheesta. Minusta poistaminen oli järkevä ratkaisu; pysyy sitten minunkin tiedonhaluni kysymyksineen kurissa, kun ei viesti ole enää ihmeteltävänäni.
(Siirrettiinkö ketju pikavauhdilla, vai onko tämä ollutkin vertaistuen puolella, enkä minä vain ole tajunnut?)
santra kirjoitti:Pitäisikö minun otsikoida jo uuden päiväkirjani aloittaminen toivomallasi tavalla, mirri

Hermes kirjoitti:Minä olen tykännyt kyllä sörsseleistäsi, ja kuvan perusteella näköjään tuo koirasikin tykkää. Et ole sillä tavalla rasittava kuin monet muut palstan ihmiset ovat, käymässä koko ajan toisten ihmisten päälle ja vetämässä menneisyydesta juttuja, joiden tarkoitus on jotenkin lytätä tämän hetken tilanne.
Jill kirjoitti:Olen pahoillani että olet allapäin ja koet ettei sinua arvosteta täällä.
Samoin kuin Hermes olen pitänyt kirjoituksistai, ne antavat aihetta ajatteluun
ja ovat paikoin lämminhenkisiäkin, sellaisia ihmisläheisiä
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa