Mitä kannattaa vastata?

Re: Mitä kannattaa vastata?

ViestiKirjoittaja Kuutar » 15.03.2014 23:56

Kyllästynyt kirjoitti:
Kuutar kirjoitti:Kyllästynyt, töihin ei noin vain mennä, ei varsinkaan jos on pitkään ollut työttömänä tai sairaslomalla.

Kyllä mennään, kunhan vain mikä tahansa työ kelpaa.

Niihin " mikä tahansa töihinkin" on lukemattomia hakijoita. Heitäkin, joilla ei ole katkonainen työura.
Kuutar

ViestiKirjoittaja trisse (uusi) » 15.03.2014 23:56

Kyllästynyt kirjoitti:
trisse (uusi) kirjoitti:Mihin ratkaisuun? Olla ryhtymättä porrassiivoojaksi? Mikset halua antaa minulle yhteystietoja?

Lusmuiluusi.

En anna nyt, mutta katsotaan viikon päästä, jospa silloin olet sellaisessa mielentilassa, ettet käytä niitä väärin.

Katsotaan vaikka vuoden päästä mutta minun pitää *tietää* että sinä olet asian takana etkä vain poiminut tietoja molista!
trisse (uusi)

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 16.03.2014 00:03

trisse (uusi) kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
trisse (uusi) kirjoitti:Mihin ratkaisuun? Olla ryhtymättä porrassiivoojaksi? Mikset halua antaa minulle yhteystietoja?

Lusmuiluusi.

En anna nyt, mutta katsotaan viikon päästä, jospa silloin olet sellaisessa mielentilassa, ettet käytä niitä väärin.

Katsotaan vaikka vuoden päästä mutta minun pitää *tietää* että sinä olet asian takana etkä vain poiminut tietoja molista!

Ei odoteta niin kauan. Kyllä viikon pitäisi riittää rauhoittumiseen.

Mitä väliä sillä olisi jos paikka olisi MOL:sta? Pääasiahan olisi työ, eikä se mitä kautta se on saatu. Mutta eihän sinulla ole aikomustakaan sinulle hankittua työtä tehdä, sinä vain haluaisit yhteystietoni. Mutta niitä en tule sinulle koskaan antamaan, en minä sentään niin hölmö ole, että sellaista tekisin.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja trisse (uusi) » 16.03.2014 00:04

Kuutar kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Kuutar kirjoitti:Kyllästynyt, töihin ei noin vain mennä, ei varsinkaan jos on pitkään ollut työttömänä tai sairaslomalla.

Kyllä mennään, kunhan vain mikä tahansa työ kelpaa.

Niihin " mikä tahansa töihinkin" on lukemattomia hakijoita. Heitäkin, joilla ei ole katkonainen työura.

En minä halua "mitä tahansa työtä" - haluan Kyllästyneen suhteilla tarjoamaan porrassiivoukseen!
trisse (uusi)

ViestiKirjoittaja trisse (uusi) » 16.03.2014 00:06

Kyllästynyt kirjoitti:
trisse (uusi) kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Lusmuiluusi.

Ei odoteta niin kauan. Kyllä viikon pitäisi riittää rauhoittumiseen.

Mitä väliä sillä olisi jos paikka olisi MOL:sta? Pääasiahan olisi työ, eikä se mitä kautta se on saatu. Mutta eihän sinulla ole aikomustakaan sinulle hankittua työtä tehdä, sinä vain haluaisit yhteystietoni. Mutta niitä en tule sinulle koskaan antamaan, en minä sentään niin hölmö ole, että sellaista tekisin.

Minä kerron mitä minun on aikomus tehdä! Minä otan sen siivousämpärin ja menen paikan johtajan huoneeseen ja heitän sen hänen päälleen! En kaivannut yhteystietojasi vaan sitä että sinä saisit osan asiasta niskoillesi!
trisse (uusi)

ViestiKirjoittaja trisse (uusi) » 16.03.2014 00:19

eikö tänne voi saada enää bänniä?
trisse (uusi)

Edellinen

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet