trisse kirjoitti:Ai nyt olet jo keskustelujen laadunvalvoja?
Kaikkien nettipalstoilla viettämieni vuosien ajan olen pyrkinyt vaalimaan ja tällä palstalla myös valvomaan keskustelujen laatua.
trisse kirjoitti:Ai nyt olet jo keskustelujen laadunvalvoja?
Kaapo kirjoitti:Olet mielestäni väärässä tässä "toinen poski" jutussa. Negativisuuteen ei pidä vastata negatiivisuudella jne.Psykopatologia kirjoitti:Mutta itseään ei.
Siinä on nimittäin joku RAJA mitä kannattaa tai on järkevää sietää....
Kaapo kirjoitti:... Paskan syönti on välillä hyvää, siinä oppii nöyryyttä, mutta jatkuvalla syötöllä sei ei ole terveellistä.
Silloin pitää "nousta seisomaan ja ladata päin näköä"...
Kaapo kirjoitti:... Kyllä tällä palstalla joku hiljanen mies pärjää.
Semmonen joka ei juuri esitä mielipiteitään ja myötäilee, kaikki muu saa valtavan ryöpyn niskaansa.
En tosin jaksa taipua niin munattomaan moodiin.
Kaapo kirjoitti:Aika mouho olet.
Kaapo kirjoitti:Muistaakseni joskus sanoit että minulla on huono sanavarasto.
Kyllä.Kaapo kirjoitti:Vertaatko omaasi?
Kyllästynyt kirjoitti:trisse kirjoitti:Ai nyt olet jo keskustelujen laadunvalvoja?
Kaikkien nettipalstoilla viettämieni vuosien ajan olen pyrkinyt vaalimaan ja tällä palstalla myös valvomaan keskustelujen laatua.
trisse kirjoitti:... Melkein kuolin pitkästymiseen!
trisse kirjoitti:Mutta positiivista siinä mielessä etten kuollut...
Kaapo kirjoitti:trisse kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:trisse kirjoitti:Ai nyt olet jo keskustelujen laadunvalvoja?
Poissaollessasi olikin täällä tosi laaduton kausi... kukaan ei ollut kenenkään kimpussa eikä saatu vääntämistä aikaan yhtään mistään.
Ihan niinkuin alussa totesin.
Kaapo kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:En tiedä määkineeni mistään tai mitään, ja siksi ehdotankin, että kaivelet sanavarastoasi ja yrität sieltä löytää sanoja ja termejä jotka eivät olisi noin halventavia ja provokatiivisia kuin tähän mennessä käyttämäsi ovat olleet.
Korppu kaivaa ite jos kiinnostaa.
Kaapo kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kaapon ensimmäinen viesti tälle palstalle uudelleenkirjautumisen jälkeen:Kaapo kirjoitti:Olen aikaisemmin sanonut, että palstan ilmapiristä vastaa muutama avainhenkilö.
On paljolti heidän kädessään millaiseksi keskustelu muodostuu.
Jos avainhenkilöt ovat hiljaa, poistuvat palstalta tai jostain syystä alkavat tarkkailla omaa toimintaansa,
se vaikuttaa väistämättä myös keskusteluilmapiiriin.
Avainhenkilöiden "syyttäminen" kiusaamisesta tai huonosta palstailmapiiristä panee myös ympäristön tarkkailemaan avainhenkilöitä.
Tämän paineen alla ihminen usein kontrolloi toimintaansa ja pyrkii "haastamisen" sijasta sovinnollisuuteen ja todistamaan väitteen vääräksi.
Tilanne palaa "normaaliksi" kun tarkkaavaisuus herpaantuu.
Tässä rautalankaa, koska ilmeisesti et ymmärrä mitä kirjoitan. Avainsanat boldattuna ja alleviivattuna.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa