Pinja kirjoitti:Saa sanoa aikuinen mitä vain kunhan ei ole lakitupa-asia. Minulle ei tietenkään saa sanoa mitä vain, mutta poistaa ei saa sanottua.
Uusille: Jos rekisteröityy, pitää lähettää viesti foorumille (näkyviin).
Jos ei ole kirjautunut uudelleen noin kuukauteen, nimimerkki poistetaan.
Nimimerkki voi pyyttää nikkinsä ja päiväkirjansa poistoa; muu sisältö on foorumin "omaisuutta".
S ä ä n t ö
Jos kirjoittaja ei noudata ylläpitäjän määräystä kohtuullisessa ajassa siitä laskien, kun hänen on oletettu huomanneen sen, hänet bannataan tai poistetaan veljeskunnasta (mahdollisesti kirjoituksineen). Paluulle voidaan asettaa ehtoja tapauksesta riippuen. - Spesifejä erillisiä sääntöjä ei ole esitetty (ks. kirjautumisen yhteydessä yleiset) varsinkin kun ohjeita ei ole ymmärretty tai vaarinotettu ylläpitäjän erillisen ohjauksenkaan jälkeen. Tällöin lopulliset päätökset jäävät kuitenkin.
Kaapo kirjoitti:...
Poista nikini niin parissa kolmessa päivässä palsta hiljenee taas haudan hiljaisuuteen.
...

Sateentekijä kirjoitti:Mitä noihin tissi-pillu- akka- eukko- kusipää yms juttuihin tulee, minua ei ne häiritse. Minua saa nimitellä kaikilla noilla, katson olevani jo siinä iässä, etten hätkähdä noin pienistä.
trisse kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Mitä noihin tissi-pillu- akka- eukko- kusipää yms juttuihin tulee, minua ei ne häiritse. Minua saa nimitellä kaikilla noilla, katson olevani jo siinä iässä, etten hätkähdä noin pienistä.
Oletko nyt ihan varma? Pitäiskö testata..?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa