Alkoholittomuus / kiusaaminen yms.

Re: Alkoholittomuus

ViestiKirjoittaja saara » 14.10.2014 22:58

Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
p-free kirjoitti:... Enhän mä ole asiaan sanonut yhtään mitään muuta kuin sen etten nauranut sulle tai suhun kohdistuneille pahantoivotuksille....

Etkä sanonut. Viestissäsi luki "Huutonaurua" siinä kaikki.

Muistaakseni p-free sanoi myöhemmin ja jossakin toisessa viestissään tuon minkä kertoo sanoneensa.

Epäselvän viestinnän synnyttämä väärinkäsitys, joka nyt on tullut oikaistuksi; siltä minusta näyttää.

Eip suinkaan, sitähän pitää jauhaa nyt seuraava pari viikkoa vähintäin!! :mrgreen:
saara

ViestiKirjoittaja Mirri » 14.10.2014 23:10

p-free kirjoitti:Kyllästynyt. Siis se mun huutonauru-heitto ei liittynyt mitenkään sinuun kohdistuneeseen huoritteluun vaan ihan toiseen asiaan joka mua nauratti.

Kyllästynyt, tuon asian p-free kertoi tässä ketjussa 12.10.2014 00:08.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 15.10.2014 01:18

Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
p-free kirjoitti:... Enhän mä ole asiaan sanonut yhtään mitään muuta kuin sen etten nauranut sulle tai suhun kohdistuneille pahantoivotuksille....

Muistaakseni p-free sanoi myöhemmin ja jossakin toisessa viestissään tuon minkä kertoo sanoneensa...

Ei hän ole sanonut mitä hän tarkoitti.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 15.10.2014 01:19

p-free kirjoitti:Kyllästynyt. Siis se mun huutonauru-heitto ei liittynyt mitenkään sinuun kohdistuneeseen huoritteluun vaan ihan toiseen asiaan joka mua nauratti.

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, tuon asian p-free kertoi tässä ketjussa 12.10.2014 00:08.

Eihän tuossa(kaan) kerrota mihin hänen kommenttinsa oli kohdistettu.
Kyllästynyt kirjoitti:

Mirri kirjoitti:Muistaakseni p-free sanoi myöhemmin ja jossakin toisessa viestissään tuon minkä kertoo sanoneensa.

Ei sanonut.
Mirri kirjoitti:Epäselvän viestinnän synnyttämä väärinkäsitys, joka nyt on tullut oikaistuksi; siltä minusta näyttää.

Minusta ei.
Jos kirjoittaa noin hölmösti, pitäisi ainakin korjata viisaammin.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 15.10.2014 02:37

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Muistaakseni p-free sanoi myöhemmin ja jossakin toisessa viestissään tuon minkä kertoo sanoneensa...

Tässä p-free kertoo mitä tarkoitti huutonaurullaan:
Kirjoittaja p-free » 14.10.2014 18:40

Kyllästynyt. Mä "huutonauroin" sille kun Trisse puhui genitaaliseen vaippaan kietoutumisesta, en sille pahantoivotukselle.
Mirri

ViestiKirjoittaja Golden flower » 15.10.2014 06:34

Kyllästynyt kirjoitti:
Golden flower kirjoitti:
Henkisen väkivallan piirteitä:
•Nöyryyttävä kohtelu, kuten

•syyttely
•arvostelu tai aliarvioiminen
•haukkuminen tai nimittely
•muuten loukkaaminen
•Välinpitämätön kohtelu

•Välinpitämättömyys väkivallan uhrin tunteita kohtaan.
•Oikeuksiasi tasa-arvoiseen kohteluun ei kunnioiteta.
•Hallintaan pyrkiminen
, kuten

•uhkailu, kiristäminen tai pelottelu. Perheessä puoliso voi esimerkiksi kohdella lapsianne ilkeästi saadakseen sinut tekemään asiat niin kuin haluaa. Henkinen väkivalta perheessä aiheuttaa vahinkoa myös lapsille.
•tarkkailu ja toiminnan rajoittaminen. Perheessä sinun esimerkiksi odotetaan olevan ”tilivelvollinen” menemisistäsi ja tekemisistäsi puolisollesi etkä saa itse päättää asioistasi.
•vaatimukset tai pakottaminen toimimaan kuten toinen haluaa esimerkiksi väkivallalla uhkaamalla.
•eristäminen, esimerkiksi ihmissuhteisiin vaikuttamalla tai niistä kieltämällä.

Tuossa on aiemmin laittamani linkin takaa lainaus, josta olen boldannut ne kohdat, jotka sopivat sinuun Kyllästynyt. Tuo hallintaan pyrkiminen on myös kohdallasi ilmeistä, mutta noista esimerkeissä ei ole oikein osuvaa kohtaa. Tässä vielä linkki uudelleen:http://www.e-mielenterveys.fi/vaikeat-elamantilanteet/vakivalta/henkinen-vakivalta-satuttaa-sisaltapain/

Mutta edelleenkään sinä et ole kertonut, mikä minun viesteissäni on ollut uhkailua, kiristämistä, väkivallalla uhkailua tai muuta henkisen väkivallan tai kiusaamisen tuntomerkit täyttävää.

Mitä väkivaltaan tulee, p-freehän on uhkaillut minua väkivallalla jos en kirjoita sillä tavoin joka hänelle (ja Tristanille) sopisi sekä mm. ilmoittanut, ettei minulla ole oikeutta elää vaan minut pitäisi tappaa. P-free on myös kerta toisensa jälkeen ilmoittanut tukevansa Tristania, eikä ole yhtään ainoaa kertaa arvostellut tai tuominnut Tristanin harjoittamaa kiusaamista vaan on päinvastoin Tristania siinä kannustanut ja itsekin kiusaamiseen osallistunut.
Tristan puolestaan on ilmoittanut toivovansa, että sairastuisin syöpään ja kokisin mahdollisimman tuskallisen kuoleman. Lapsiani Tristan on nimitellyt mm. vesipäisiksi idiooteiksi.

En ole koskaan p-freetä uhkaillut, nimitellyt tai todennut mitään hänen oikeudestaan elää.

Ei ole mikään ihme, ettet ole luettelon esimerkeistä ole "osuvaa kohtaa" löytänyt, koska en ole henkistä väkivaltaa tai kiusaamista harjoittanut. p-free sekä Tristan ovat kiistatta sitä tehneet vuosikausia.

Minä sanoinkin, että boldaamani kohdat sopivat. Ei noiden kaikkien kohtien tarvitsekaan täyttyä vaikka kriteerit kiusaamiseen silti täyttyvät. Tässä ketjussa esimerkiksi olet asiattomaan tyyliin kommentoinut p-freen perheen asioita, se on kiusaamista, kuten myös trissen höykyttäminen hänen työttömyytensä takia aina tilaisuuden koittaessa. Sanottakoon vielä varmuuden vuoksi, että en ole myöskään sitä mieltä, että päännollaaminen alkoholin avulla olisi hieno ja tavoiteltava asia, jos sellainen mielikuva jollekin on sattunut jäämään.

Jos yrität ymmärtää asiaa vielä siltä kannalta, että on olemassa ihmisiä, joille sinun vittuilusi yms. ovat ahdistavampia kuin suora nimittely niin eikö sinun silloin tulisi miettiä tyyliäsi uudestaan. Sinä olet vastuussa tyylistäsi vaikka kokisit saaneesi vaikutteita mistä hyvänsä.

Varmuuden vuoksi mainitsen vielä senkin, että minä en ole tässä erityisesti kenenkään tietyn henkilön puolella vaikka Kyllästynyt sellaiseksi asiaa on pyrkinyt vääntämään. Olen kiusaamattomuuden ja väkivallattomuuden puolella. Pyrin ymmärtämään kaikkia osapuolia, mutta en hyväksy kiusaamista keneltäkään. Trissen toimiin en ole puuttunut sen takia, että PP on varsin innokkaasti sen ylläpidon ominaisuudessa tehnyt. Lisäksi trissellä tuntuu olevan harhaluuloja siitä, kuka minä olen "oikeasti", joten puuttumiseni saattaisi hyvin suurella todennäköisyydellä kärjistää asioita tilanteita entisestään. Voi olla, että asia on jo korjaantunutkin, mutta minulle ei ole siitä tullut varmuutta.

Muoks. kirjoitusvirheet ja muutenkin selkeytystä..
Golden flower

ViestiKirjoittaja Golden flower » 15.10.2014 08:16

Hilppa kirjoitti:Päännollauskeinoja:

— avantouinti
— saunominen
— syksyllä, keväällä tai kesällä metsäpolulla kävely sateen jälkeen (serotoniinituotantoa lisäävien sädesienibakteerien tuottamien sekundaariaineiden määrä on ilmassa tuolloin suuri)
— kuntosalitreeni
— hyvän elokuvan katsominen tai kirjan lukeminen
— jooga tai meditointi
— puutarhanhoito tai muu mullan ja kasvien kanssa toimiminen
— melominen järvellä, merellä tai joella
— yleensä kaikki liikunta ja urheilu
— lintujen tarkkailu ja luonnossa liikkuminen
— valokuvaus
— soittaminen tai musisointi
— lasten kanssa puuhailu
— koiran ulkoiluttaminen tai ylipäätään lemmikkieläimen seura ja tarkkailu

Kukin valitsee, mistä ikinä itse pitää ja mitä keksii.

Kiitos Hilppa! Minunkin alkoi tehdä mieli kokeilla jotain uutta tämän viestisi perusteella.

Haluaisi vielä selventää sitä Obelix-keissiä, tarkoitukseni ei ollut pahoittaa mieltäsi sen suhteen, että halusit olla tukenani. Kiitos kauniista ajatuksesta! En vaan siinä kohtaa sellaista tukea kokenut tarvitsevani. Toimin ilmeisesti jotenkin eri logiikalla kuin iso osa muista ihmisistä, joten tällaisia väärinymmärryksiä käy minun kanssani useinkin, ihan ammattilaisia myöden.
Golden flower

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 15.10.2014 09:48

Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Mirri kirjoitti:Muistaakseni p-free sanoi myöhemmin ja jossakin toisessa viestissään tuon minkä kertoo sanoneensa...

Mirri kirjoitti:Tässä p-free kertoo mitä tarkoitti huutonaurullaan:
Kirjoittaja p-free » 14.10.2014 18:40

Kyllästynyt. Mä "huutonauroin" sille kun Trisse puhui genitaaliseen vaippaan kietoutumisesta, en sille pahantoivotukselle.

Muttei aiemmin - niin kuin sinä väität hänen tehneen.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Pinja » 15.10.2014 10:36

Mä toivotan Kyllästyneelle kaikkea hyvää :lol:
Pinja

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 15.10.2014 10:38

Golden flower kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Golden flower kirjoitti:
Henkisen väkivallan piirteitä:
•Nöyryyttävä kohtelu, kuten

•syyttely
•arvostelu tai aliarvioiminen
•haukkuminen tai nimittely
•muuten loukkaaminen
•Välinpitämätön kohtelu

•Välinpitämättömyys väkivallan uhrin tunteita kohtaan.
•Oikeuksiasi tasa-arvoiseen kohteluun ei kunnioiteta.
•Hallintaan pyrkiminen
, kuten

•uhkailu, kiristäminen tai pelottelu. Perheessä puoliso voi esimerkiksi kohdella lapsianne ilkeästi saadakseen sinut tekemään asiat niin kuin haluaa. Henkinen väkivalta perheessä aiheuttaa vahinkoa myös lapsille.
•tarkkailu ja toiminnan rajoittaminen. Perheessä sinun esimerkiksi odotetaan olevan ”tilivelvollinen” menemisistäsi ja tekemisistäsi puolisollesi etkä saa itse päättää asioistasi.
•vaatimukset tai pakottaminen toimimaan kuten toinen haluaa esimerkiksi väkivallalla uhkaamalla.
•eristäminen, esimerkiksi ihmissuhteisiin vaikuttamalla tai niistä kieltämällä.

Tuossa on aiemmin laittamani linkin takaa lainaus, josta olen boldannut ne kohdat, jotka sopivat sinuun Kyllästynyt. Tuo hallintaan pyrkiminen on myös kohdallasi ilmeistä, mutta noista esimerkeissä ei ole oikein osuvaa kohtaa. Tässä vielä linkki uudelleen:http://www.e-mielenterveys.fi/vaikeat-elamantilanteet/vakivalta/henkinen-vakivalta-satuttaa-sisaltapain/

Mutta edelleenkään sinä et ole kertonut, mikä minun viesteissäni on ollut uhkailua, kiristämistä, väkivallalla uhkailua tai muuta henkisen väkivallan tai kiusaamisen tuntomerkit täyttävää.

Mitä väkivaltaan tulee, p-freehän on uhkaillut minua väkivallalla jos en kirjoita sillä tavoin joka hänelle (ja Tristanille) sopisi sekä mm. ilmoittanut, ettei minulla ole oikeutta elää vaan minut pitäisi tappaa. P-free on myös kerta toisensa jälkeen ilmoittanut tukevansa Tristania, eikä ole yhtään ainoaa kertaa arvostellut tai tuominnut Tristanin harjoittamaa kiusaamista vaan on päinvastoin Tristania siinä kannustanut ja itsekin kiusaamiseen osallistunut.
Tristan puolestaan on ilmoittanut toivovansa, että sairastuisin syöpään ja kokisin mahdollisimman tuskallisen kuoleman. Lapsiani Tristan on nimitellyt mm. vesipäisiksi idiooteiksi.

En ole koskaan p-freetä uhkaillut, nimitellyt tai todennut mitään hänen oikeudestaan elää.

Ei ole mikään ihme, ettet ole luettelon esimerkeistä ole "osuvaa kohtaa" löytänyt, koska en ole henkistä väkivaltaa tai kiusaamista harjoittanut. p-free sekä Tristan ovat kiistatta sitä tehneet vuosikausia.

Minä sanoinkin, että boldaamani kohdat sopivat. Ei noiden kaikkien kohtien tarvitsekaan täyttyä vaikka kriteerit kiusaamiseen silti täyttyvät. Tässä ketjussa esimerkiksi olet asiattomaan tyyliin kommentoinut p-freen perheen asioita, se on kiusaamista, kuten myös trissen höykyttäminen hänen työttömyytensä takia aina tilaisuuden koittaessa. Sanottakoon vielä varmuuden vuoksi, että en ole myöskään sitä mieltä, että päännollaaminen alkoholin avulla olisi hieno ja tavoiteltava asia, jos sellainen mielikuva jollekin on sattunut jäämään.

Jos yrität ymmärtää asiaa vielä siltä kannalta, että on olemassa ihmisiä, joille sinun vittuilusi yms. ovat ahdistavampia kuin suora nimittely niin eikö sinun silloin tulisi miettiä tyyliäsi uudestaan. Sinä olet vastuussa tyylistäsi vaikka kokisit saaneesi vaikutteita mistä hyvänsä.

Varmuuden vuoksi mainitsen vielä senkin, että minä en ole tässä erityisesti kenenkään tietyn henkilön puolella vaikka Kyllästynyt sellaiseksi asiaa on pyrkinyt vääntämään. Olen kiusaamattomuuden ja väkivallattomuuden puolella. Pyrin ymmärtämään kaikkia osapuolia, mutta en hyväksy kiusaamista keneltäkään. Trissen toimiin en ole puuttunut sen takia, että PP on varsin innokkaasti sen ylläpidon ominaisuudessa tehnyt. Lisäksi trissellä tuntuu olevan harhaluuloja siitä, kuka minä olen "oikeasti", joten puuttumiseni saattaisi hyvin suurella todennäköisyydellä kärjistää asioita tilanteita entisestään. Voi olla, että asia on jo korjaantunutkin, mutta minulle ei ole siitä tullut varmuutta.

Muoks. kirjoitusvirheet ja muutenkin selkeytystä..

Vaan kun eivät sovi.

Tai sopivathan ne - mutteivät minun käytökseeni, vaan siihen jolla mm. p-free on minua kohdellut.
Golden flower kirjoitti:... Minä sanoinkin, että boldaamani kohdat sopivat. Ei noiden kaikkien kohtien tarvitsekaan täyttyä vaikka kriteerit kiusaamiseen silti täyttyvät...

Mutta kun niistä ei yksikään täyty minun kirjoituksissani, Tristanin ja mm. p-freen kirjoituksissa kyllä.
Golden flower kirjoitti:...Tässä ketjussa esimerkiksi olet asiattomaan tyyliin kommentoinut p-freen perheen asioita, se on kiusaamista,...

En ole kommentoinut asiattomaan tyyliin. Se, ettet sinä, p-free tai joku muu minun tyylistäni pidä, ei tee siitä asiatonta tai kiusaamista.
Jos voit osoittaa yhden ainoankin asiattoman lauseen, kerro missä.
Golden flower kirjoitti:... Tässä ketjussa esimerkiksi olet asiattomaan tyyliin kommentoinut p-freen perheen asioita, se on kiusaamista, kuten myös trissen höykyttäminen hänen työttömyytensä takia aina tilaisuuden koittaessa...

Miksi minun pitäisi paapoa ihmistä joka on ryhtynyt kiusaamaan minua täysin oma-aloitteisesti, ilman mitään syytä - ja jatkanut sitä vuodesta toiseen.
Mitään niin pahaa en ole kenestäkään sanonut, kuin mitä Tristan on minulle ja minusta sanonut - ja etkös sinä juuri vast'ikään todennut, että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Miksi se ei sinun mielestäsi tässä tapauksessa pitäisikään paikkaansa? Siksikö, että kohde olen minä?
Golden flower kirjoitti:... Jos yrität ymmärtää asiaa vielä siltä kannalta, että on olemassa ihmisiä, joille sinun vittuilusi yms. ovat ahdistavampia kuin suora nimittely niin eikö sinun silloin tulisi miettiä tyyliäsi uudestaan...

En edes yritä. En ainakaan niin kauan kuin minua kerta toisensa jälkeen solvataan, nimitellään ja kiusataan. Enkä taatusti ainakaan sellaisen ihmisen kehottamana, joka ei ole itse laittannut tikkua ristiin sen hyväksi, että tuollainen loppuisi vaan on päinvastoin näkyvästi puolustanut (niin kuin nytkin tuossa yllä) minua kiusanneita ja kiusaavia kirjoittajia.
Golden flower kirjoitti:... Sinä olet vastuussa tyylistäsi vaikka kokisit saaneesi vaikutteita mistä hyvänsä...

Tietenkin olen, ja siksi kirjoitankin niin kuin kirjoitan; asiallisesti ja korrektisti.
Golden flower kirjoitti:... Varmuuden vuoksi mainitsen vielä senkin, että minä en ole tässä erityisesti kenenkään tietyn henkilön puolella vaikka Kyllästynyt sellaiseksi asiaa on pyrkinyt vääntämään...

En minä mitään mihinkään ole vääntänyt, en edes pyrkinyt vääntämään.
Sanopa hyvä Goldenflower, missä ja milloin sinä olet sanonut sanaakaan Tristanin kiusaamisesta siinä mielessä, että olisit sen tuominnut?
Vastaus: Et missään.
Sen sijaan olet useita kertoja syyttänyt minua kiusaamisesta, vaikka kyse on vain siitä, että sinun mielestäsi minä kiusaan, koska en paapo minua rääkänneitä kirjoittajia, ja vaikka pysyttelen täysin asiallisessa ja korrektissa kielessä ja käytöksessä.

Golden flower kirjoitti:... Olen kiusaamattomuuden ja väkivallattomuuden puolella...

Muttet kuitenkaan ole kertaakaan tuominnut kiusaamista, solvaamista tai nimittelyä vaan päinvastoin vähätellyt niitä ja puolustellut kiusaamista harjoittavia.

Golden flower kirjoitti:... Pyrin ymmärtämään kaikkia osapuolia, mutta en hyväksy kiusaamista keneltäkään...

Et näytä kuitenkaan ymmärtävän minua lainkaan - etkä ole puhunut kielteiseen sävyyn minua kiusaavien/kiusanneiden käytöksestä, mutta minua olet syyttänyt kiusaamisesta, vaikka kyse on vain siitä, että sinun mielestäsi minä en saisi kirjoittaa siihen tyyliin kuin mitä kirjoitan.
Golden flower kirjoitti:... Trissen toimiin en ole puuttunut sen takia, että PP on varsin innokkaasti sen ylläpidon ominaisuudessa tehnyt...

Muttei ole siinä onnistunut, eikä tule koskaan onnistumaankaan niin kauan kuin on sinun kaltaisiasi kiusaamisen ja kiusaajien puolustajia.
Golden flower kirjoitti:... Lisäksi trissellä tuntuu olevan harhaluuloja siitä, kuka minä olen "oikeasti", joten puuttumiseni saattaisi hyvin suurella todennäköisyydellä kärjistää asioita tilanteita entisestään...

Eli pelkäät itse joutuvasti samaan tilanteeseen kuin minä; Tristanin hyökkäysten kohteeksi. Oman nahkasi arkuutta paikkaat vaatimalla minua toimimaan sinulle, p-freelle ja Tristanille mieluisalla tavalla.
Golden flower kirjoitti:... Voi olla, että asia on jo korjaantunutkin, mutta minulle ei ole siitä tullut varmuutta..

Mitä tilannetta tarkoitat?
Ainakaan minun tilanteeni ei ole parantunut vähääkään, kiitos sinun kaltaistesi kiusaajien puolustajien ja heidän harjoittamaansa oikeaa, todellista ja koko ajan jatkuvaa kiusaamista sekä sen merkitystä ja vaikutusta vähättelevien kirjoittajien.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Pinja » 15.10.2014 10:41

Milloin sinä Kyllästynyt olet puolustanut täällä ketään kiusatuksia joutunutta, minua on myös kiusattu täällä, mutta et ole ikään tullut puolustamaan?
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 15.10.2014 10:44

Riitely lisää yhteenkuuluvuuden tunnetta ainakin täällä foorumilla.
Pinja

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 15.10.2014 10:50

Pinja kirjoitti:Milloin sinä Kyllästynyt olet puolustanut täällä ketään kiusatuksia joutunutta, minua on myös kiusattu täällä, mutta et ole ikään tullut puolustamaan?

En ole huomannut sinua kiusatun, mutta kerro tarkemmin milloin, missä ja miten.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Pinja » 15.10.2014 10:58

Kyllästynyt kirjoitti:
Pinja kirjoitti:Milloin sinä Kyllästynyt olet puolustanut täällä ketään kiusatuksia joutunutta, minua on myös kiusattu täällä, mutta et ole ikään tullut puolustamaan?

Uskomaton kommentti sinulta. Sinä et taida tietää mitä kiusaaminen on. Minä olin täällä yhdessä vaiheessa trissen kiusaama. Kun trisse sanoi minua tyhmäksi sinulle, sinä et puuttunut siihen mitenkään, kaikessa hiljaisuudessa hyväksyit sen. Jill on useasti kohdistanut minuun vihaa ja saara on jatkuvasti yrittänyt opettaa minua vittumaisin keinoin, kiusaamiseen rinnastettavin keinoin.
Pinja

ViestiKirjoittaja Golden flower » 15.10.2014 11:12

Kyllästynyt, minä ajattelin, että trissen acting out lisääntyy, jos puutun. Koen erittäin loukkaavana sen, että taas tulkitset viestejäni aivan oman halusi mukaan, täysin todellisuuden vastaisesti. Voit mieluummin vaikka nimitellä minua, mutta lopeta tuo!
Golden flower

ViestiKirjoittaja Pinja » 15.10.2014 11:13

Golden flower kirjoitti:Kyllästynyt, minä ajattelin, että trissen acting out lisääntyy, jos puutun. Koen erittäin loukkaavana sen, että taas tulkitset viestejäni aivan oman halusi mukaan, täysin todellisuuden vastaisesti. Voit mieluummin vaikka nimitellä minua, mutta lopeta tuo!

Minä voin puuttua trissen käytökseen.
Pinja

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 15.10.2014 11:18

Pinja kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Uskomaton kommentti sinulta. Sinä et taida tietää mitä kiusaaminen on. Minä olin täällä yhdessä vaiheessa trissen kiusaama. Kun trisse sanoi minua tyhmäksi sinulle, sinä et puuttunut siihen mitenkään, kaikessa hiljaisuudessa hyväksyit sen. Jill on useasti kohdistanut minuun vihaa ja saara on jatkuvasti yrittänyt opettaa minua vittumaisin keinoin, kiusaamiseen rinnastettavin keinoin.

Usko pois, mutte todellakaan ole hyväksynyt kenenkään sanomista tyhmäksi. Muistaakseni sinä olet ollut Tristanin ystävä ja olette te tavanneetkin; tuskin sinä kiusaajasi luokse olet halunnut matkustaa

Jillin en ole huomannut kohdistaneen vihaa kehenkään, ja saaran käytöstä ei voi rinnastaa kiusaamiseen. Pelkkä kirjoittajan epämiellyttävyys/vittumaisuus ei ole kiusaamista.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Golden flower » 15.10.2014 11:21

Kiitos Pinja, luulen, että sinulla on valtavan paljon paremmat mahdollisuudet vaikuttaa trissen toimintaan kuin minulla.
Golden flower

ViestiKirjoittaja Pinja » 15.10.2014 11:29

Kyllästynyt kirjoitti:
Pinja kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Usko pois, mutte todellakaan ole hyväksynyt kenenkään sanomista tyhmäksi. Muistaakseni sinä olet ollut Tristanin ystävä ja olette te tavanneetkin; tuskin sinä kiusaajasi luokse olet halunnut matkustaa

Jillin en ole huomannut kohdistaneen vihaa kehenkään, ja saaran käytöstä ei voi rinnastaa kiusaamiseen. Pelkkä kirjoittajan epämiellyttävyys/vittumaisuus ei ole kiusaamista.

Tapasimme, vaikka olimme olleet ilkeitä toisillemme. Tosin ennen tapaamista ryhdyin täällä häntä kohtaan empaattiseksi ja hän lämpeni minua kohtaan ja riidat loppuivat täällä siihen. Olemme edelleen trissen kanssa ystäviä. Jill on vihannut mua.
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 15.10.2014 11:30

Golden flower kirjoitti:Kiitos Pinja, luulen, että sinulla on valtavan paljon paremmat mahdollisuudet vaikuttaa trissen toimintaan kuin minulla.

Hän haluaa, että hänen toimintaansa vaikutetaan. On tärkeää, että meillä kummallakin on trissen kanssa turvallinen olo puolin sun toisin.
Pinja

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet