Mitä pidätte [avatar]

Re: Mitä pidätte [avatar]

ViestiKirjoittaja Kahvi » 12.04.2014 20:21

Kyllästynyt kirjoitti:Vaikeaa tai ei, minä en ole nähnyt sinun ilmoittaneen minulle osoitettuja asiattomia viestejä, mutta jos olet, kiitos siitä.

Ole hyvä.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 12.04.2014 20:24

Kyllästynyt kirjoitti:Paskapuhetta ei ole se, että olet koko ajan minun kimpussani syyttämässä minua henkisestä väkivallasta ja kiusaamisesta, vaikka en ole ainoatakaan asiatonta viestiä kirjoittanut (toisin kuin sinä "vittu mitä paskaa" ja "vittu mitä perseilyä") törkeilyilläsi.

Olen vain ja ainoastaan silloin sinun(kin) kimpussasi, kun koen tekojesi moitittavuuden niin pahaksi, että katson asiasta kirjoittamisen olevan paikallaan. Niin ja nyt ei ole kysymys viestiesi asiattomuudesta (rumat sanat tms) vaan siitä, että toimintasi on ollut vuosikausia järjestelmällistä, ajojahdin-omaista ja ennenkaikkea mala fide-henkistä - mitä ei minun virheeni/puutteeni/tms miksikään muuta.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 12.04.2014 20:24

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:Voin poistaa "vitut" jos PP Ylläpitäjänä katsoo sen tarpeelliseksi. Valitettavasti en tiedä, koska seuraavan kerran pääsen koneelleni niin, että voin noin tehdä.

Mitä sillä on enää väliä, kyllä minä ne jo näin.

Ok, olkoot sitten poistamatta - ellei PP nimenomaisesti muuta ohjeista.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 12.04.2014 20:25

Kyllästynyt kirjoitti:Eipä kuitenkaan näytä olevan lainkaan vaikeaa tai hankalaa syytellä minua henkisestä väkivallasta ja kiusaamisesta - ja kirjoittaa "vittu mitä paskaa" -viestejäsi.

Kännykällä nuokin ovat yllättävän vaikeita kirjoittaa, varsinkin kun rajallisesta aikaresurssistani menee turhan suuri osa virheellisten väitteidesi korjaamiseen.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.04.2014 20:35

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Paskapuhetta ei ole se, että olet koko ajan minun kimpussani syyttämässä minua henkisestä väkivallasta ja kiusaamisesta, vaikka en ole ainoatakaan asiatonta viestiä kirjoittanut (toisin kuin sinä "vittu mitä paskaa" ja "vittu mitä perseilyä") törkeilyilläsi.

Olen vain ja ainoastaan silloin sinun(kin) kimpussasi, kun koen tekojesi moitittavuuden niin pahaksi, että katson asiasta kirjoittamisen olevan paikallaan. Niin ja nyt ei ole kysymys viestiesi asiattomuudesta (rumat sanat tms) vaan siitä, että toimintasi on ollut vuosikausia järjestelmällistä, ajojahdin-omaista ja ennenkaikkea mala fide-henkistä - mitä ei minun virheeni/puutteeni/tms miksikään muuta.

Ja sinähän näet minun tekoni ja toimintani niin pahana, että jaksat ja ehdit minua syytellä ja "vittu mitä paskaa" -viestejä lähettää, vaikka muuten viestien kirjoittaminen sinulle työlästä ja hankalaa onkin.

En ole ainoatakaan asiatonta viestiä kirjoittanut, eikä niistä tee asiattomia, kiusaamista saati henkistä väkivaltaa se, ettet sinä tai joku muu niistä pidä.

Ja väitteesi vuosikausien järjestelmällisestä, ajojahdinomaisesta ja ennen kaikkea "mala fide" -henkisistä viesteistä pitää paikkaansa erityisesti Tristanin, mutta myös sinun viestiesi kohdalla.
Kyllästynyt

Edellinen

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet