Gyver kirjoitti:Onko sinulla sellainen (kummallinen) asenne, että kaikilla on velvollisuus pitää palstastasi?
Psykopatologia kirjoitti:Minun puolestani. - Epäilen, että kyse on trisin mustamaalauksesta.
Psykopatologia kirjoitti:En pyrikään kehittämään. Foorumi kehittyy itsestään,
jos kirjoittajamäärä lisääntyy, jolloin osioiden differentiaatio
voi kasvaa.
Kyllästynyt kirjoitti:Millä perusteella sinä noin väität?
Vaikka tietenkin jos perättömiä väittää -> todennäköisesti saa osakseen kritiikkiä ja perustelukehotuksia.
Tracy kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Minun puolestani. - Epäilen, että kyse on trisin mustamaalauksesta.
Miksi minua syytetään aina kaikesta? En mitään ollut tehnyt. En mitään ole edes ole toiseen ryhmään kirjoittanut edellisen päiväkirjamerkintäni jälkeen...
Kyllästynyt kirjoitti:Parempi vähän mutta hyvää kuin paljon huonoa.
Psykopatologia kirjoitti:Tracy kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Minun puolestani. - Epäilen, että kyse on trisin mustamaalauksesta.
Miksi minua syytetään aina kaikesta? En mitään ollut tehnyt. En mitään ole edes ole toiseen ryhmään kirjoittanut edellisen päiväkirjamerkintäni jälkeen...
Sangen tyyppinen vastaus, joka ei selvennä itse asiaa.
Kyllästynyt: (- -) tai esitetään minun seksiä myymällä saaneen itselleni erityisaseman tällä palstalla?!?!?!?!?!?!?!?
Entä mikä on Tracyn vastaus edelliseen?
Kyllästynyt kirjoitti:Mutta miten kommentoit sitä, että ensin sinä ilmoitat olevan aivan samantekevää tai ainakin ei-haitallista vaikka joku huutaisikin "PAINUKAA VITTUUN!" ja tunnut edellyttävän, että sen pitäisi muillekin sitä olla - mutta sitten väität minun kirjoitukseni pelottavan kirjoittajat pois palstalta?
Eikös tuo ole aikamoisen ristiriitaista?
Kyllästynyt kirjoitti:Niin juuri, mutta miksi ihmeessä perustelujen pyytäminen on sinulle noin vastenmielistä kun taas solvaaminen, kiusaaminen, rääkkääminen, herjaaminen tai häiriköinti ei ole?
Mielestäni tuo on hyvin kummallista ja ristiriitaista käytöstä.
Kyllästynyt kirjoitti:Tracy kirjoitti:En ole kuullut tuosta mitään
Et muka ole kuullut mitään vaikka itse tuollaista esitit?
Kyllästynyt kirjoitti:Vasta muutama päivä sittenhän minut täällä todettiin heikkolahjaiseksi.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa