Sigismundin palstaterrori

Re: Sigismundin palstaterrori

ViestiKirjoittaja irmeli » 09.12.2016 09:40

Joo eipä ole näkynyt esim. Kyllästynyttä tai Sateentekijää kirjoittelemassa, kun ei ole yhtään riitelyketjua jossa voisivat saarnata.
irmeli

ViestiKirjoittaja Katla » 09.12.2016 20:08

Nii'i, ei viitti Saltsukaan enää vaivautua. Mutta se tietysti onkin niin ylpee, jotta sen käy luonnolle meijän opettaminen ja jättää sitten saaranaamatta. Aika julma!
Katla

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 09.12.2016 20:12

Irmelille ihan vaan tiedoksi.Ja samalla myös muillekin. En näe tämän foorumin keskusteluihin kovinkaan suurta tarvetta osallistua, koska, kuten jo moneen kertaan olen sanonut, palsta on menettänyt mielenkiintonsa ainakin minun kohdallani. Muuttunut seksistä lässyttämisen tiimellyskentäksi jne, Käyn kyllä silloin tällöin lukaisemassa ja joskus jopa kommentoin, mikäli näen siihen olevan tarvetta.
Suurin syy siihen, etten enää yksinkertaisesti viitsi kommentoida on Kyllästyneen kaiken mitätöivä tyyli- latteuksia- itsaestäänselvyyksiä- ynnä muuta vastaavaa. Minä en sellaisella foorumilla viihdy, missä mode rivimiehenä latelee noita arvosteluita. Minä viihdyn ihan hyvin muualla, kiitos kysymästä! Jopa I.R.L.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 09.12.2016 20:16

.Kissi kirjoitti:Nii'i, ei viitti Saltsukaan enää vaivautua. Mutta se tietysti onkin niin ylpee, jotta sen käy luonnolle meijän opettaminen ja jättää sitten saaranaamatta. Aika julma!

Viitaten edelläkirjoittamaani, viis minä teidän opetuksista /opettamisesta veisaan, korkeintaan vähän hymähdän. Ei täällä kukaan ole minulle siinä mielessä tärkeä, että kannattaisi sen takia pelipaitaansa repiä. Minä tulen ja menen missä ja milloin itse haluan eikä nyt ole mitään isompaa tarvetta tämän foorumin "anneille"
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja irmeli » 09.12.2016 20:22

Tralllaa lallaaa, kulkuset, kulkuset riemuin helkkyyköön ------
irmeli

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 09.12.2016 20:29

Riemullista jouluaikaa Irmelille ja kumppaneilleen . Myös kivoille, joita täällä sentään löytyy!

Kuva
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja irmeli » 09.12.2016 20:32

Sun toivotuksia en tänäkään jouluna ota vastaan.
irmeli

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 09.12.2016 20:48

Se lienee vastaanottajan häpeä, ei toivottajan jos ei riitä kanttia.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Katla » 09.12.2016 22:06

Mukava rupatella tässä tärkeitä asoita tyttöjen kesken, ilman Siggen hölötystä :)
Katla

ViestiKirjoittaja trisse » 10.12.2016 17:57

Sateentekijä kirjoitti:Se lienee vastaanottajan häpeä, ei toivottajan jos ei riitä kanttia.

Luuletko että sun tekopyhän paskan vastaanottamiseen jotain kanttia vaaditaan? Kuitenkin oot päivää tai kahta myöhemmin selkäänpuukottamassa.
trisse

ViestiKirjoittaja irmeli » 10.12.2016 18:00

Jee, löytyihän foorumille kirjoittajia. Kyllä NAISET osaavat, Kyllästynyt ei vielä kiihtynyt, odottaa kai Kaapoa.
irmeli

Edellinen

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet