Vaikeaa

Re: Vaikeaa

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 08.10.2016 18:40

trisse kirjoitti:Kirjoittakaa mulle jotain kannustavaa...

Kannustan sinua tekemään hyvän salaatin . Minä olin ensin yli tunnin lenkillä erään koiraihmisen kanssa ja sitten tein salaatin;kana- herkkusieni-oliivi- tuore ananas+ erilaisia salaatteja ja balsamiko kastike . Kannustan Trisse sinua ulkoilemaan, tekemään jotain hyvää syötävää ja jättämään alkon joksikin aikaa pois. Minä juon nykyjään tosi harvoin muuta kuin kahvia, tuoremehuja, jotain aromikasta teetä. Olo on paljon parempi.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja trisse » 08.10.2016 22:07

Kyllä tuo liikunta teki mahdottoman hyvää. Olen sen jälkeen ollut kevytsydäminen ja hilpeäkin. Jaksoin siivoilla mitä vielä piti eikä täällä lopulta ollut kuin tiskit tiskattavana. Kun jää paikoilleen lamaantuu. Olisi vaan pakko liikkua.

Ostin huomiseksi salaattiin kahdenlaisia oliiveja (laitan erikseen kun kaveri ei niistä pidä), kiinankaalin, basilikan, punasipuleita, salaattijuuston ja porkkanoita. Ennestään on paprika ja rucola (ruokajonosta - kai se on vielä ihan hyvä? Pesen sen ja laitan erikseen jos sattuu olemaan pilalla niin ei pilaa koko salaattia. Itse en oikeastaan ole rucolan ystävä joten mieluiten syötänkin muille. Se maistuu luonnostaan niin oudolle että vaikea sanoa koska se on pilalla ja koska ei mutta ehkä joku maistaa.) Kaveri tuo kurkun ja kirsikkatomaatteja.

Juon vielä huomenna mutta sitten pidän kunnon taukoa.
trisse

ViestiKirjoittaja trisse » 15.10.2016 00:52

Minne te olette kaikki menneet? Pitääkö taas alkaa haastamaan riitaa että saisi jotain actionia tänne..? :roll:

Yleensä täällä on porukkaa ja juttua ollut sentään kahteen asti.

(Minä valvon tämän yön kun aamusta on klo 8.30 aivojen magneettikuvaus ja minun on paljon helpompi hoitaa noin aikainen aamumeno siten että valvon koko yön kuin että nukun 3,5 tuntia)
trisse

Edellinen

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet