Itsensä nolaaminen unessa

Re: Itsensä nolaaminen unessa

ViestiKirjoittaja trisse » 21.09.2016 15:25

No jos sanon että ovat läheisiä niin eikö se ole itsestäänselvää? Aistin jotain ihmetystä.
trisse

ViestiKirjoittaja Kaapo » 22.09.2016 05:09

trisse kirjoitti:No jos sanon että ovat läheisiä niin eikö se ole itsestäänselvää? Aistin jotain ihmetystä.

Kyllä, koska minulla on käsitys että ystävien merkitys on korkeimmillaan teini-iässä, vanhemmite ystävien merkitys väheenee ja ihminen tulee vähemmän riippuvaiseksi kaveripiiristään tai siitä mitä joku ajattelee. Varmaan yksilöissä on kuitenkin eroja riippuu myös paljon siitä kuinka on joutunut kantamaan vastuuta nuorena. (Tämä on minun omaa käsitystäni, ei todistettu fakta.)
Sinulla molemmat unet on jollain tapaa kavereitten kanssa "hengailua".
Kaapo

ViestiKirjoittaja trisse » 22.09.2016 13:59

No, eihän minulla ole miestä tai lapsiakaan tai edes sisaruksia joten aika tervettä että unissa esiintyy joitain tuttuja ihmisiä. Eri tasolla patologista jos näkisin unissa koko ajan niinä tuttuina ihmisinä omia vanhempiani. (Tai foorumilaisia - vaikka joskus heitäkin näkee)
trisse

ViestiKirjoittaja Kaapo » 26.09.2016 09:36

Siirretty päiväkirjaan.
Viimeksi muokannut Kaapo päivämäärä 26.09.2016 10:11, muokattu yhteensä 1 kerran
Kaapo

ViestiKirjoittaja trisse » 26.09.2016 10:09

Poista tekstisi kiitos. En halua runkkaus/seksi-uniasi tähän säikeeseen. Avaa uusi sille tai postaa päiväkirjaasi.
trisse

Edellinen

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet