Löytyykö täältä halua vertaistukeen?

Re: Löytyykö täältä halua vertaistukeen?

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 29.06.2016 23:29

Kukas kissan hännän nostaa...
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 29.06.2016 23:32

Pyydänkin irmeli sinua ihan kauniisti jättämään minut rauhaan. Kiitos!
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja trisse » 30.06.2016 00:07

Sateentekijä kirjoitti:Kylläpä sinulla irmeli on hirveästi patoutunutta vihaa ja katkeruutta. Toivottavasti helpottaa kun saat sen purkaa täällä. Jos olet oikein tarkkana, voit kyllä havaita etten minä ole täällä alottanut yhtään mitään. Itse aloitit kun tulit tuonne toiseen ketjuun räyhäämään. Voit olla ihan varma, etten toimi sylkykuppinasi. Heitä elämäsi turhautumat jonkun toisen päälle, niille jotka siihen ovat syyllisiä.
Minä en toivo enkä odota sinulta yhtään mitään. Haukut minua täysin perusteetta narsistiksi ym. Sinähän se tässä olet täysin empatiakyvytön. Tätä ketjua ei ole perustettu sinua varten.
Täältä löytyy muita, jotka eivät ole noin täynnä omaa sisäistä vihaansa ja kaunaa.

Katso nyt vähän peiliin Sateentekijä! Kirjoittelet tuollaista tekstiä toiselle ja sitten sinulla on pokkaa vinkua kuinka Kyllästynyt on niin asiaton että kehtaa arvostella googlen käyttöäsi muka törkeällä tavalla. Kukaan täällä ei ole ollut tänä iltana yhtä inhottava ketään kohtaan kuin sinä irmeliä kohtaan. Minulla menee nimittäin kohta hermot kanssasi. Ja tuon ylläolevan kirjoitit aloittamassasi tekopyhässä vertaistukiketjussa.
trisse

ViestiKirjoittaja Katla » 30.06.2016 00:41

Sateentekijä, mielestäni sinä olet ainoa täällä, joka on 'tyhmänylpee' lukisit mitä toiset tarkoittaa, etkä heti alkaisi haukkua. Kyllästynyt on vaikea, mutta looginen. Sinä olet mielestäni tuuleen kylväjä. Tiedän, että olen loukkaava, mutta miksi hitossa et osaa sopeutua? Itse sinä kaikki ongelmasi luot!
Katla

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 30.06.2016 01:24

.Kissi kirjoitti:Sateentekijä, mielestäni sinä olet ainoa täällä, joka on 'tyhmänylpee' lukisit mitä toiset tarkoittaa, etkä heti alkaisi haukkua. Kyllästynyt on vaikea, mutta looginen. Sinä olet mielestäni tuuleen kylväjä. Tiedän, että olen loukkaava, mutta miksi hitossa et osaa sopeutua? Itse sinä kaikki ongelmasi luot!

Kissi sinä et ollut tuolla toisaalla, missä maanvaiva aloitti täysin aiheettoman räkytyksensä. Sitten siitä kehittyi mitä kehittyi koska minun ei tarvitse sietää mitä tahansa. Sinä olet puolustamassa jostain ihmeellisestä syystä häntä. Ehkä olette jollain tapaa sukulaissieluja...
Mieluummin pidän sinuun etäisyyttä, koska olet kaksinaamainen.Älä tule minulle tarjoamaan ystävyyttäsi, niinkuin olet tehnyt.En arvosta ihmistä joka puhuu yhdelle yhtä ja toiselle toista.
Sinun toiveisiisi en aio sopeutua,
Viimeksi muokannut Sateentekijä päivämäärä 30.06.2016 01:26, muokattu yhteensä 1 kerran
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja irmeli » 30.06.2016 01:25

Sateentekijän loistava vertaistukiketju. Kyllä nyt meille näytät mallia miten annetaan vertaistukea.
irmeli

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 30.06.2016 01:28

Pyysin sinua irmeli pysymään poissa, mutta et ilkeyttäsi sitä osaa. Tule vielä kerran taas haukkumaan minua alkoholistiksi täysin perusteettomasti. Sinä olet melkoisesti raiteiltasi.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja irmeli » 30.06.2016 01:32

Itsesääli on hyvä ase omien väärinkäytösten puolustamiseen, sanoi Mirri minulle. Mutta hyvin tuo tuntuu sopivan sinuunkin.
irmeli

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 30.06.2016 01:38

Räyh räyh ja vielä kerran räyh:)
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja irmeli » 30.06.2016 01:39

Sulla on todella hieno vertaistukiketju.

plus s-kirjain.
irmeli

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 30.06.2016 18:00

Aloittaessani tämän"vertaistukiketjun" arvasin tasan tarkkaan, minkälaista palautetta tänne laitetaan. Tunnenhan minä teidän monen tyylin kun saa siihen vielä näin oivan tilaisuuden.
Mirri ja Hilppa ovat ainoat, jotka ovat kirjoittaneet tännekin asiallisesti. Tosin ymmärrän Kyllästynyttäkin jollain tasolla, hän on vaan niin jankuttava, että hyväkin sanominen menee tavallaan hukkaan. Muista kommentoijista en sano mitään.
Ei minua haittaa negatiivinen palaute pikemminkin ehkä vähän huvittaakin kun on "nukkunut yön yli".

Annoin eräälle tutulleni tämän paikan osoitteen, tämähän on yleinen foorumi, jota voi käydä lukemassa kuka tahansa.
Hän käväisikin tutustumassa ja ihmetteli kuinka minä yleensä viitsin käydä tämmöisellä foorumilla... Sitä kannattaa kysyä.En minä sitä sano, etteikö täällä olisi myös hyvää antia, toisinaan. Missään vaiheessa en ole tänne kotitunut, en tiedä onko syy minussa itsessäni vai
ilmapiirissä joka on usein luotaantyöntävä.

Ilmoitankin teille ilouutisen. Olen menossa kesän aikaan heinäkuussa paikkaan, missä ei juurikaan sättäillä. Ihana, rauhallinen ympäristö ja luonnonrauha. Saatte siis olla rauhallisin mielin. En tule tänne riitaa haastamaan tai riitelemään ...Oman mielenterveyteni kannalta ratkaisu on juuri nyt paikallaan. En ole kyllin vahvoilla kestääkseni ihan mitä vaan.

Kuva

https://www.youtube.com/watch?v=DRTJt2kDKJ0 ( kesto 7:23)
Sibelius - The Swan of Tuonela (Tuonelan Joutsen)
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Pinja » 30.06.2016 19:47

On se kumma, että suurimman osan tästä porukasta täytyy riidellä päivästä toiseen. Harvemmin live-elämässä riidellään näin paljon ja usein. Eri mieltä voi asioista olla, mutta ei tarvitse koko ajan alkaa väittelyyn.
Pinja

ViestiKirjoittaja Enne1 » 30.06.2016 21:00

No voimia sateentekijä ymmärrän kyllä, ettei aina ole hyvä olla netissä. Minusta olet mukava. Olen minäkin luonnonrauhaan heinäkuussa menossa, ehkä nähdään.
Enne1

ViestiKirjoittaja trisse » 30.06.2016 23:00

Sateentekijä kirjoitti:
Missään vaiheessa en ole tänne kotitunut, en tiedä onko syy minussa itsessäni vai
ilmapiirissä joka on usein luotaantyöntävä.

Et kaiketi ole kiinnostunut kuulemaan minun mielipidettäni asiasta?

Sateentekijä kirjoitti:
Ilmoitankin teille ilouutisen. Olen menossa kesän aikaan heinäkuussa paikkaan, missä ei juurikaan sättäillä. Ihana, rauhallinen ympäristö ja luonnonrauha. Saatte siis olla rauhallisin mielin. En tule tänne riitaa haastamaan tai riitelemään ...Oman mielenterveyteni kannalta ratkaisu on juuri nyt paikallaan. En ole kyllin vahvoilla kestääkseni ihan mitä vaan.

JESJESJES! Jumala on sittenkin olemassa.. :)
trisse

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 30.06.2016 23:25

Hyväksyvätkö foorumilaiset trissen tällaisen kielenkäytön?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja trisse » 01.07.2016 00:24

Luulen etten minä täällä ole eniten rähjännyt viime päivinä.
trisse

ViestiKirjoittaja irmeli » 01.07.2016 08:41

Psykopatologia kirjoitti:Hyväksyvätkö foorumilaiset trissen tällaisen kielenkäytön?

Hyv'äksyn, koska hyväksytään täällä munkin ja sateentekijän kielenkäyttö. Laita joskus oikeat tappelupukarit jäähylle, eläkä aina Trisseä.
irmeli

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 01.07.2016 09:38

Itse erotan "hyväksymisen" ja huonosta käytöksestä annettavat rangaistustoimet.

Sinä siis oikeastaan suosit huonoa käytöstä mt-foorumilla.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 01.07.2016 09:40

trisse kirjoitti:Luulen etten minä täällä ole eniten rähjännyt viime päivinä.

Rähjääminen oli jo tauonnut, kun sinä vielä rupeat ikään kuin lämmittämää riitoja rumalla tavalla.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Hilppa » 01.07.2016 13:37

Psykopatologia kirjoitti:Hyväksyvätkö foorumilaiset trissen tällaisen kielenkäytön?

Ei kenenkään poistumisesta ole korrektia iloita. Jos on negatiivinen mieli jotakin kohtaan, tulisi vain neutraalisti ilmaista esimerkiksi "hyvää lomaa" -tyyliin.
Hilppa

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet