Sateentekijä kirjoitti:Kylläpä sinulla irmeli on hirveästi patoutunutta vihaa ja katkeruutta. Toivottavasti helpottaa kun saat sen purkaa täällä. Jos olet oikein tarkkana, voit kyllä havaita etten minä ole täällä alottanut yhtään mitään. Itse aloitit kun tulit tuonne toiseen ketjuun räyhäämään. Voit olla ihan varma, etten toimi sylkykuppinasi. Heitä elämäsi turhautumat jonkun toisen päälle, niille jotka siihen ovat syyllisiä.
Minä en toivo enkä odota sinulta yhtään mitään. Haukut minua täysin perusteetta narsistiksi ym. Sinähän se tässä olet täysin empatiakyvytön. Tätä ketjua ei ole perustettu sinua varten.
Täältä löytyy muita, jotka eivät ole noin täynnä omaa sisäistä vihaansa ja kaunaa.
.Kissi kirjoitti:Sateentekijä, mielestäni sinä olet ainoa täällä, joka on 'tyhmänylpee' lukisit mitä toiset tarkoittaa, etkä heti alkaisi haukkua. Kyllästynyt on vaikea, mutta looginen. Sinä olet mielestäni tuuleen kylväjä. Tiedän, että olen loukkaava, mutta miksi hitossa et osaa sopeutua? Itse sinä kaikki ongelmasi luot!
Sateentekijä kirjoitti:
Missään vaiheessa en ole tänne kotitunut, en tiedä onko syy minussa itsessäni vai
ilmapiirissä joka on usein luotaantyöntävä.
Sateentekijä kirjoitti:
Ilmoitankin teille ilouutisen. Olen menossa kesän aikaan heinäkuussa paikkaan, missä ei juurikaan sättäillä. Ihana, rauhallinen ympäristö ja luonnonrauha. Saatte siis olla rauhallisin mielin. En tule tänne riitaa haastamaan tai riitelemään ...Oman mielenterveyteni kannalta ratkaisu on juuri nyt paikallaan. En ole kyllin vahvoilla kestääkseni ihan mitä vaan.
Psykopatologia kirjoitti:Hyväksyvätkö foorumilaiset trissen tällaisen kielenkäytön?
trisse kirjoitti:Luulen etten minä täällä ole eniten rähjännyt viime päivinä.
Psykopatologia kirjoitti:Hyväksyvätkö foorumilaiset trissen tällaisen kielenkäytön?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa